abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142231690
quote:
6s.gif Op zondag 13 juli 2014 01:30 schreef Fera het volgende:

[..]

Niet doen sofje. ;(

[..]

Thanks. Welterusten. :*
Slaap lekker!
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  zondag 13 juli 2014 @ 01:34:30 #177
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_142231766
quote:
6s.gif Op zondag 13 juli 2014 01:30 schreef Fera het volgende:

[..]

Niet doen sofje. ;(

[..]

Thanks. Welterusten. :*
Dankje :*
pi_142231791
Will a German player take a selfie with Angela Merkel and other German team members after the match?

Kan je op gokken :') :')
pi_142232292
rustig hier
(she/her)
pi_142232341
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 02:03 schreef Fylax het volgende:
rustig hier
Zullen nog wel op TC zitten?
pi_142232349
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 02:06 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Zullen nog wel op TC zitten?
Ja k zit er ook op
(she/her)
pi_142232369
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 02:06 schreef Fylax het volgende:

[..]

Ja k zit er ook op
je moet niet op je computer zitten
pi_142232379
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 02:08 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

je moet niet op je computer zitten
Enkel als jij er zit ga ik op TC hoor :@
pi_142232381
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 02:08 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

je moet niet op je computer zitten
OH :@
(she/her)
pi_142232390
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 02:09 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Enkel als jij er zit ga ik op TC hoor :@
ben andere dingen aan het doen :@
pi_142232395
tc ~:)
pi_142232446
tc oO<
pi_142232467
tc (8>
pi_142232609
faka gangsters ik ben ge un baned
pi_142232668
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 00:53 schreef Ezell het volgende:

[..]

we sturen de ooievaar een brief
Complex dit. Wie krijgt het kind dan en in welk opzicht heb ik een draagmoeder nodig als we het via de ooievaarpost spelen...

Bedankt dat je er in ieder geval over na wil denken ;) ;)


Mijn kat en ik wensen je nu een goedenacht (Daar waar de kat alweer naar buiten is. Hij kwam enkel voor zijn minutes of fame)
pi_142232672
tc ):O
pi_142232738
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 02:29 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Complex dit. Wie krijgt het kind dan en in welk opzicht heb ik een draagmoeder nodig als we het via de ooievaarpost spelen...

Bedankt dat je er in ieder geval over na wil denken ;) ;)

Mijn kat en ik wensen je nu een goedenacht (Daar waar de kat alweer naar buiten is. Hij kwam enkel voor zijn minutes of fame)
was vet cool dat 'ie ging zwaaien :'(
pi_142232752
ja echt cool is hier nog een baas trouwens want ik word gebant 2 maand, ik vint niet mooi zonder reden klacht indienen waar
  zondag 13 juli 2014 @ 02:39:05 #194
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142232767
waarom was je geband of
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_142232796
ze zeggen weer schelden 2 maand weg
  zondag 13 juli 2014 @ 02:42:31 #196
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142232805
quote:
7s.gif Op zondag 13 juli 2014 02:41 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ze zeggen weer schelden 2 maand weg
niet meer schelden dus
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_142232813
doe ik niet meer
  zondag 13 juli 2014 @ 02:44:34 #198
319979 Fok-it
All is well
pi_142232828
quote:
7s.gif Op zondag 13 juli 2014 02:37 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ja echt cool is hier nog een baas trouwens want ik word gebant 2 maand, ik vint niet mooi zonder reden klacht indienen waar
Ik vind mezelf wel een baas :)
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_142232840
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 02:44 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ik vind mezelf wel een baas :)
oke kan je mij asjeblieft niet meer bannen ik zal niet meer schelden
pi_142232843
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 02:36 schreef Ezell het volgende:

[..]

was vet cool dat 'ie ging zwaaien :'(
Oke dit moet ik toch nog even posten :').

Mijn kat nam het mij kennelijk zo kwalijk/was zo dankbaar dat hij, dat teringbeest net binnenkomt met een muis in zijn bek :')

Fijn dit. Ik ga op muizenjacht _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')