Slaap lekker!quote:Op zondag 13 juli 2014 01:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet doen sofje.
[..]
Thanks. Welterusten.
Dankjequote:Op zondag 13 juli 2014 01:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet doen sofje.
[..]
Thanks. Welterusten.
Enkel als jij er zit ga ik op TC hoorquote:Op zondag 13 juli 2014 02:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je moet niet op je computer zitten
OHquote:Op zondag 13 juli 2014 02:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je moet niet op je computer zitten
ben andere dingen aan het doenquote:Op zondag 13 juli 2014 02:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel als jij er zit ga ik op TC hoor
Complex dit. Wie krijgt het kind dan en in welk opzicht heb ik een draagmoeder nodig als we het via de ooievaarpost spelen...quote:
was vet cool dat 'ie ging zwaaienquote:Op zondag 13 juli 2014 02:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Complex dit. Wie krijgt het kind dan en in welk opzicht heb ik een draagmoeder nodig als we het via de ooievaarpost spelen...
Bedankt dat je er in ieder geval over na wil denken![]()
Mijn kat en ik wensen je nu een goedenacht (Daar waar de kat alweer naar buiten is. Hij kwam enkel voor zijn minutes of fame)
niet meer schelden dusquote:Op zondag 13 juli 2014 02:41 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ze zeggen weer schelden 2 maand weg
Ik vind mezelf wel een baasquote:Op zondag 13 juli 2014 02:37 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ja echt cool is hier nog een baas trouwens want ik word gebant 2 maand, ik vint niet mooi zonder reden klacht indienen waar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |