Hij is goed gekeurd maar is hij ook goedgekeurd?quote:
Ik wist niet dat je vlak bij de Toot woonde.quote:Op zondag 13 juli 2014 12:44 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Studiotje![]()
Eh eh.. dat lijstje staat in het vorige topic
GC / [GRTD #4420] kus
[..]
Zo de knetter.Ik doe mijn best, ik doe mijn best
Oh, waar woont de Toot dan?quote:Op zondag 13 juli 2014 12:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je vlak bij de Toot woonde.
Almeloooquote:
quote:Op zondag 13 juli 2014 12:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij is goed gekeurd maar is hij ook goedgekeurd?
24 ja? De club wordt groter en groter. Bij deze ga ik nog beter mijn best doen om je door deze moeilijke eerste periode heen te loodsen. Ik heb het volste vertrouwen in je kameraadquote:Op zondag 13 juli 2014 12:44 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Studiotje![]()
Eh eh.. dat lijstje staat in het vorige topic
GC / [GRTD #4420] kus
[..]
Zo de knetter.Ik doe mijn best, ik doe mijn best
quote:Op zondag 13 juli 2014 12:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
24 ja? De club wordt groter en groter. Bij deze ga ik nog beter mijn best doen om je door deze moeilijke eerste periode heen te loodsen. Ik heb het volste vertrouwen in je kameraad
Vanavond aan de SBS () of toch voetbal?
Dat kanquote:Op zondag 13 juli 2014 12:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Almelo, Amersfoort. Ik was in de war. :S
Dat is toch met die kleine tering krullenbol die op een krukje staat tijdens interviews?quote:Op zondag 13 juli 2014 12:52 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dank dank. En vanavond SBS6 ja, alleen wegmisbruikers denk ik, daarna Foessball
Andre?quote:Op zondag 13 juli 2014 12:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is toch met die kleine tering krullenbol die op een krukje staat tijdens interviews?
quote:Op zondag 13 juli 2014 12:54 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Andre?
We kijken alleen voor Koos Spee
Vet. Hij draagt dezelfde achternaam als Bassie en Adriaan, Bassie en Adriaanquote:
Hij heeft een net iets andere achternaam als Bassie en Adriaanquote:Op zondag 13 juli 2014 12:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vet. Hij draagt dezelfde achternaam als Bassie en Adriaan, Bassie en Adriaan![]()
Als SBS op zondag nou gewoon Bassie en Adriaan en de Gezonken stad zou uitzenden deed ik mee.
Oh... schaamtevol ditquote:Op zondag 13 juli 2014 12:57 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Hij heeft een net iets andere achternaam als Bassie en Adriaan
de Gezonken stad tbh
Ik denk dat Sof nog lekker slaapt daar waar ze om 4:00 nog op TC zat geloof ikquote:
TC is lang geleden voor mij zegquote:Op zondag 13 juli 2014 13:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat Sof nog lekker slaapt daar waar ze om 4:00 nog op TC zat geloof ikHet is dat ik nog even op TC kwam om met mijn kat gedag te zwaaien
Het komt gewoon ook allemaal al uit begin jaren 80, zo oud en nog zo actueelquote:Op zondag 13 juli 2014 12:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh... schaamtevol dit
De huilende professor vond ik de minste denk ik
Ja foto van je katquote:Op zondag 13 juli 2014 13:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
TC is lang geleden voor mij zegFoto van je kat!
Heeft ze de hele avond met Morti lopen flirten?quote:Op zondag 13 juli 2014 13:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat Sof nog lekker slaapt daar waar ze om 4:00 nog op TC zat geloof ikHet is dat ik nog even op TC kwam om met mijn kat gedag te zwaaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |