abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 juli 2014 @ 12:47:27 #26
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_142237604
quote:
2s.gif Op zondag 13 juli 2014 12:46 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Goed gekeurd.
:D!
  zondag 13 juli 2014 @ 12:47:54 #27
319979 Fok-it
All is well
pi_142237617
quote:
2s.gif Op zondag 13 juli 2014 12:46 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Goed gekeurd.
Hij is goed gekeurd maar is hij ook goedgekeurd? :D
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  zondag 13 juli 2014 @ 12:49:40 #28
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_142237647
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 12:44 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Studiotje :W :s) Eh eh.. dat lijstje staat in het vorige topic :@

GC / [GRTD #4420] kus

[..]

Zo de knetter. :@ Ik doe mijn best, ik doe mijn best
Ik wist niet dat je vlak bij de Toot woonde.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 13 juli 2014 @ 12:50:58 #29
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_142237667
quote:
17s.gif Op zondag 13 juli 2014 12:49 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik wist niet dat je vlak bij de Toot woonde.
Oh, waar woont de Toot dan? :@
  zondag 13 juli 2014 @ 12:51:27 #30
319979 Fok-it
All is well
pi_142237679
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 12:50 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Oh, waar woont de Toot dan? :@
Almelooo
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  roze zondag 13 juli 2014 @ 12:51:37 #31
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_142237683
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 12:47 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Hij is goed gekeurd maar is hij ook goedgekeurd? :D
_O-
Your beauty never ever scared me.
pi_142237689
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 12:44 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Studiotje :W :s) Eh eh.. dat lijstje staat in het vorige topic :@

GC / [GRTD #4420] kus

[..]

Zo de knetter. :@ Ik doe mijn best, ik doe mijn best
24 ja? De club wordt groter en groter. Bij deze ga ik nog beter mijn best doen om je door deze moeilijke eerste periode heen te loodsen. Ik heb het volste vertrouwen in je kameraad :@

Vanavond aan de SBS ( :r ) of toch voetbal?
  zondag 13 juli 2014 @ 12:51:59 #33
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_142237691
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 12:51 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Almelooo
Dat is nou niet echt dichtbij :')
  zondag 13 juli 2014 @ 12:52:28 #34
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_142237699
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 12:51 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Dat is nou niet echt dichtbij :')
Almelo, Amersfoort. Ik was in de war. :S
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 13 juli 2014 @ 12:52:48 #35
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_142237705
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 12:51 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

24 ja? De club wordt groter en groter. Bij deze ga ik nog beter mijn best doen om je door deze moeilijke eerste periode heen te loodsen. Ik heb het volste vertrouwen in je kameraad :@

Vanavond aan de SBS ( :r ) of toch voetbal?
:Y


Dank dank. En vanavond SBS6 ja, alleen wegmisbruikers denk ik, daarna Foessball

quote:
17s.gif Op zondag 13 juli 2014 12:52 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Almelo, Amersfoort. Ik was in de war. :S
Dat kan :@

Ben er wel geboren waar toot woont :@
pi_142237732
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 12:52 schreef Studiotje het volgende:

[..]

:Y

Dank dank. En vanavond SBS6 ja, alleen wegmisbruikers denk ik, daarna Foessball
Dat is toch met die kleine tering krullenbol die op een krukje staat tijdens interviews? :')
  zondag 13 juli 2014 @ 12:54:17 #37
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_142237746
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 12:53 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Dat is toch met die kleine tering krullenbol die op een krukje staat tijdens interviews? :')
Andre? :D

We kijken alleen voor Koos Spee :Y
  zondag 13 juli 2014 @ 12:54:19 #38
319979 Fok-it
All is well
pi_142237748
Zo Granny time, dag :W

Nu gaan jullie dit allemaal vies opvatten natuurlijk, smeerlappen
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_142237758
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 12:54 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Andre? :D

We kijken alleen voor Koos Spee :Y
  zondag 13 juli 2014 @ 12:55:00 #40
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_142237770
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 12:54 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
KOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS _O_

En andre :')
pi_142237803
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 12:55 schreef Studiotje het volgende:

[..]

KOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS _O_

En andre :')
Vet. Hij draagt dezelfde achternaam als Bassie en Adriaan, Bassie en Adriaan _O_

Als SBS op zondag nou gewoon Bassie en Adriaan en de Gezonken stad zou uitzenden deed ik mee.
  zondag 13 juli 2014 @ 12:57:45 #42
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_142237834
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 12:56 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Vet. Hij draagt dezelfde achternaam als Bassie en Adriaan, Bassie en Adriaan _O_

Als SBS op zondag nou gewoon Bassie en Adriaan en de Gezonken stad zou uitzenden deed ik mee.
Hij heeft een net iets andere achternaam als Bassie en Adriaan :'(

de Gezonken stad tbh _O_
pi_142237864
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 12:57 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Hij heeft een net iets andere achternaam als Bassie en Adriaan :'(

de Gezonken stad tbh _O_
Oh... schaamtevol dit :@

De huilende professor vond ik de minste denk ik :{
  roze zondag 13 juli 2014 @ 13:00:07 #44
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_142237886
Ben benieuwd hoe ver Sof is met Girls *O*
Your beauty never ever scared me.
pi_142237909
quote:
2s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:00 schreef Amarantha het volgende:
Ben benieuwd hoe ver Sof is met Girls *O*
Ik denk dat Sof nog lekker slaapt daar waar ze om 4:00 nog op TC zat geloof ik _O- Het is dat ik nog even op TC kwam om met mijn kat gedag te zwaaien
  roze zondag 13 juli 2014 @ 13:01:44 #46
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_142237917
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:01 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ik denk dat Sof nog lekker slaapt daar waar ze om 4:00 nog op TC zat geloof ik _O- Het is dat ik nog even op TC kwam om met mijn kat gedag te zwaaien
TC is lang geleden voor mij zeg :o Foto van je kat!
Your beauty never ever scared me.
  zondag 13 juli 2014 @ 13:01:56 #47
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_142237920
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 12:59 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Oh... schaamtevol dit :@

De huilende professor vond ik de minste denk ik :{
Het komt gewoon ook allemaal al uit begin jaren 80, zo oud en nog zo actueel _O_
quote:
2s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:01 schreef Amarantha het volgende:

[..]

TC is lang geleden voor mij zeg :o Foto van je kat!
Ja foto van je kat :o :9~
  zondag 13 juli 2014 @ 13:02:48 #48
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142237948
http://nos.nl/wk2014/vide(...)en-fopt-higuain.html
Die kop van hem daarna is zo leuk he :D
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  zondag 13 juli 2014 @ 13:03:03 #49
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_142237956
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:01 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ik denk dat Sof nog lekker slaapt daar waar ze om 4:00 nog op TC zat geloof ik _O- Het is dat ik nog even op TC kwam om met mijn kat gedag te zwaaien
Heeft ze de hele avond met Morti lopen flirten?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  roze zondag 13 juli 2014 @ 13:03:16 #50
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_142237964
En daar is Sof :D Sof, lees even paar berichtjes boven je hihi
Your beauty never ever scared me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')