quote:
oh neequote:
quote:
twitter:OostveenBert twitterde op maandag 21-04-2014 om 12:32:32@ii_oc kritiek prima. Maar ik ga aangifte tegen u doen. reageer retweet
quote:Op zondag 13 juli 2014 14:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]twitter:OostveenBert twitterde op maandag 21-04-2014 om 12:32:32@ii_oc kritiek prima. Maar ik ga aangifte tegen u doen. reageer retweet
quote:
ja gisteravond was mijn afscheid tcquote:
Voor je wordt afgevoerd Sof. Wat vind jij van dit jurkje los van de anorexia?quote:Op zondag 13 juli 2014 15:00 schreef supersof het volgende:
[..]
ja gisteravond was mijn afscheid tc
#neverforget
Godver waarom wist ik gewoon dat het over die user ging?quote:Op zondag 13 juli 2014 15:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor je wordt afgevoerd Sof. Wat vind jij van dit jurkje los van de anorexia?
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #102
Ik vind die foto nogal disturbingquote:Op zondag 13 juli 2014 15:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik word alleen een beetje naar van die lucifer armpjes en beentjes, dat breekt toch elk momentquote:
quote:Op zondag 13 juli 2014 15:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Botten zijn even sterk dan wanneer er een laag vet omheen zitquote:Op zondag 13 juli 2014 15:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik word alleen een beetje naar van die lucifer armpjes en beentjes, dat breekt toch elk moment
Ik zal je altijd op die manier herinneren.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:00 schreef supersof het volgende:
[..]
ja gisteravond was mijn afscheid tc
#neverforget
Ja, is best bekende userquote:Op zondag 13 juli 2014 15:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat zijn/voormalige account of iets dergelijks? En mijn commentaar was best positief.
Het ziet er zo breekbaar uitquote:Op zondag 13 juli 2014 15:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Botten zijn even sterk dan wanneer er een laag vet omheen zit
Holy shit, dat gitaartje heeft nog meer vet op zich dan die gast.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een bekende user zijn is meestal iets wat ik ontloop. Het komt meestal met extreem geforceerd, niet grappig gedrag.quote:
Deze heeft nogal issues. Hoge schulden bij wehkamp enzo. Schuldhulpverleningquote:Op zondag 13 juli 2014 15:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een bekende user zijn is meestal iets wat ik ontloop. Het komt meestal met extreem geforceerd, niet grappig gedrag.
Tot zover mijn analyse/spreekbeurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |