Jij ook al fan? Jeetje.quote:
quote:Op zondag 13 juli 2014 13:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij ook al fan? Jeetje.
Wat een hosselbaas, die hond van mij. Hoeft nooit bang te zijn dat ik hem dump. Er staan zo tien vrijwilligers klaar om hem op te vangen.
Pic van de kat.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:53 schreef supersof het volgende:
wij hebben amerikaanse korthaar volgens mij
of kan dat niet
In het asiel werken ook vrijwilligersquote:Op zondag 13 juli 2014 13:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij ook al fan? Jeetje.
Wat een hosselbaas, die hond van mij. Hoeft nooit bang te zijn dat ik hem dump. Er staan zo tien vrijwilligers klaar om hem op te vangen.
Al gedaanquote:Op zondag 13 juli 2014 13:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij ook al fan? Jeetje.
Scherp.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:55 schreef Studiotje het volgende:
[..]
In het asiel werken ook vrijwilligers
En dat zal hij nooit vergeten.quote:
quote:
Zou zeggen EK. Waarom denk je Amerikaans?quote:Op zondag 13 juli 2014 13:57 schreef supersof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
enige foto die ik zo heb
Ergens lijkt het wel een beetje zo.quote:
hoorde ik van mijn moeder lang geledenquote:Op zondag 13 juli 2014 13:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Zou zeggen EK. Waarom denk je Amerikaans?
Ik heb een vriend die zijn poes en kat serieus na 5 jaar nog altijd Poes en Kat noemt. Waarom ook moeilijk doen, een naam is een naamquote:Op zondag 13 juli 2014 13:57 schreef Studiotje het volgende:
[..]Eigen is z'n naam Moa. Maar noem 'm Mojo Jojo
Bazennamenquote:Op zondag 13 juli 2014 13:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb een vriend die zijn poes en kat serieus na 5 jaar nog altijd Poes en Kat noemt. Waarom ook moeilijk doen een naam is een naam
Geen idee eigenlijk. Dacht dat het meer met de regio van afkomst te maken had.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:59 schreef supersof het volgende:
[..]
hoorde ik van mijn moeder lang geleden
wat is het verschil?
dan moet je etenquote:
Is grappig, toch?quote:
Mag ik een teiltje?quote:
geen dankquote:
quote:Op zondag 13 juli 2014 14:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zo belangrijk is thigh gap nu ook weer niet :s
quote:Op zondag 13 juli 2014 14:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik word een beetje misselijk van het geflirt hier.
Toedels.
welk geflirtquote:Op zondag 13 juli 2014 14:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Toedels.
blijfquote:
Dat geslijm van Mort is gewoon té.quote:
alsof dat serieus is :'Dquote:
Niet zo jelly doen ouwe reusquote:Op zondag 13 juli 2014 14:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Toedels.
Zegt die fappendquote:Op zondag 13 juli 2014 14:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Toedels.
Uhu.quote:
Welke?quote:Op zondag 13 juli 2014 14:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga nergens heen. Lig Harry Potter te kijken.
Alsof je dat volhoudt na het zien van deze clipquote:Op zondag 13 juli 2014 14:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je flirt nooit met mij
[..]
Ik fap niet.
oh die is leukquote:
Ik ben daar vroeger aan geopereerdquote:Op zondag 13 juli 2014 14:07 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Oh ja, zometeen scheurt iets anders dan je anus
Ik kan niet hard worden van mevrouw Minaj.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik begin langzamerhand behoorlijk jaloers op Sof te worden. Zeker als je Mortaxx zijn looks erbij indenkt
[..]
Alsof je dat volhoudt na het zien van deze clip
Dat konijn op 0:20
Wel een goede ja.quote:
Rip velquote:Op zondag 13 juli 2014 14:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben daar vroeger aan geopereerd
tonijn is lekker maar bmt vind ik niks, die salami en peperoniquote:
huh lrquote:Op zondag 13 juli 2014 14:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik begin langzamerhand behoorlijk jaloers op Sof te worden. Zeker als je Mortaxx zijn looks erbij indenkt
[..]
Alsof je dat volhoudt na het zien van deze clip
Dat konijn op 0:20
je staat er niet bij bij vbl bij mij?quote:
Ik laat mij ook niet remmen door de kaders van een subforum. Ik zit in een vrije rol.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:22 schreef supersof het volgende:
[..]
je staat er niet bij bij vbl bij mij?
Oh okequote:Op zondag 13 juli 2014 14:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik laat mij ook niet remmen door de kaders van een subforum. Ik zit in een vrije rol.
En een meer serieus antwoord. Dat klopt maar het is niet boeiend genoeg om er om te vragen
wtfquote:
quote:
oh neequote:
quote:
twitter:OostveenBert twitterde op maandag 21-04-2014 om 12:32:32@ii_oc kritiek prima. Maar ik ga aangifte tegen u doen. reageer retweet
quote:Op zondag 13 juli 2014 14:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]twitter:OostveenBert twitterde op maandag 21-04-2014 om 12:32:32@ii_oc kritiek prima. Maar ik ga aangifte tegen u doen. reageer retweet
quote:
ja gisteravond was mijn afscheid tcquote:
Voor je wordt afgevoerd Sof. Wat vind jij van dit jurkje los van de anorexia?quote:Op zondag 13 juli 2014 15:00 schreef supersof het volgende:
[..]
ja gisteravond was mijn afscheid tc
#neverforget
Godver waarom wist ik gewoon dat het over die user ging?quote:Op zondag 13 juli 2014 15:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor je wordt afgevoerd Sof. Wat vind jij van dit jurkje los van de anorexia?
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #102
Ik vind die foto nogal disturbingquote:Op zondag 13 juli 2014 15:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik word alleen een beetje naar van die lucifer armpjes en beentjes, dat breekt toch elk momentquote:
quote:Op zondag 13 juli 2014 15:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Botten zijn even sterk dan wanneer er een laag vet omheen zitquote:Op zondag 13 juli 2014 15:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik word alleen een beetje naar van die lucifer armpjes en beentjes, dat breekt toch elk moment
Ik zal je altijd op die manier herinneren.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:00 schreef supersof het volgende:
[..]
ja gisteravond was mijn afscheid tc
#neverforget
Ja, is best bekende userquote:Op zondag 13 juli 2014 15:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat zijn/voormalige account of iets dergelijks? En mijn commentaar was best positief.
Het ziet er zo breekbaar uitquote:Op zondag 13 juli 2014 15:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Botten zijn even sterk dan wanneer er een laag vet omheen zit
Holy shit, dat gitaartje heeft nog meer vet op zich dan die gast.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een bekende user zijn is meestal iets wat ik ontloop. Het komt meestal met extreem geforceerd, niet grappig gedrag.quote:
Deze heeft nogal issues. Hoge schulden bij wehkamp enzo. Schuldhulpverleningquote:Op zondag 13 juli 2014 15:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een bekende user zijn is meestal iets wat ik ontloop. Het komt meestal met extreem geforceerd, niet grappig gedrag.
Tot zover mijn analyse/spreekbeurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |