abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142239448
quote:
16s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:52 schreef Fera het volgende:

[..]

Bogie beste huisdier. O+

/einde discussie
Bogie O+
  zondag 13 juli 2014 @ 13:53:09 #202
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_142239458
quote:
16s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:52 schreef Fera het volgende:

[..]

Bogie beste huisdier. O+

/einde discussie
:'(

Mojo Jojo is beter :'(
  zondag 13 juli 2014 @ 13:53:53 #203
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142239487
wij hebben amerikaanse korthaar volgens mij
of kan dat niet
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  zondag 13 juli 2014 @ 13:54:22 #204
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142239504
quote:
19s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:52 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Bogie O+
Jij ook al fan? Jeetje.

Wat een hosselbaas, die hond van mij. Hoeft nooit bang te zijn dat ik hem dump. Er staan zo tien vrijwilligers klaar om hem op te vangen.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_142239516
quote:
10s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:54 schreef Fera het volgende:

[..]

Jij ook al fan? Jeetje.

Wat een hosselbaas, die hond van mij. Hoeft nooit bang te zijn dat ik hem dump. Er staan zo tien vrijwilligers klaar om hem op te vangen.
_O_
  zondag 13 juli 2014 @ 13:54:46 #206
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142239517
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:53 schreef supersof het volgende:
wij hebben amerikaanse korthaar volgens mij
of kan dat niet
Pic van de kat.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  zondag 13 juli 2014 @ 13:55:25 #207
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_142239545
quote:
10s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:54 schreef Fera het volgende:

[..]

Jij ook al fan? Jeetje.

Wat een hosselbaas, die hond van mij. Hoeft nooit bang te zijn dat ik hem dump. Er staan zo tien vrijwilligers klaar om hem op te vangen.
In het asiel werken ook vrijwilligers :@
pi_142239548
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:53 schreef Studiotje het volgende:

[..]

:'(

Mojo Jojo is beter :'(
Powerpuff girls

quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:47 schreef supersof het volgende:
konijnen een knaagdieren :')
Je bent zelf een dier
  zondag 13 juli 2014 @ 13:55:37 #209
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_142239555
quote:
10s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:54 schreef Fera het volgende:

[..]

Jij ook al fan? Jeetje.

Wat een hosselbaas, die hond van mij. Hoeft nooit bang te zijn dat ik hem dump. Er staan zo tien vrijwilligers klaar om hem op te vangen.
Al gedaan :@
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 13 juli 2014 @ 13:56:09 #210
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142239576
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:55 schreef Studiotje het volgende:

[..]

In het asiel werken ook vrijwilligers :@
Scherp. :D
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  zondag 13 juli 2014 @ 13:56:42 #211
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142239592
quote:
17s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:55 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Al gedaan :@
En dat zal hij nooit vergeten. :)
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  zondag 13 juli 2014 @ 13:57:13 #212
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142239609
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:54 schreef Fera het volgende:

[..]

Pic van de kat.

enige foto die ik zo heb
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_142239611
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:56 schreef Fera het volgende:

[..]

En dat zal hij nooit vergeten. :)
kijk ff in US _O- wat een debiel
  zondag 13 juli 2014 @ 13:57:49 #214
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_142239626
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:55 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Powerpuff girls
:Y Eigen is z'n naam Moa. Maar noem 'm Mojo Jojo :@
  zondag 13 juli 2014 @ 13:58:34 #215
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142239647
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:57 schreef supersof het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
enige foto die ik zo heb
Zou zeggen EK. Waarom denk je Amerikaans?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  zondag 13 juli 2014 @ 13:58:59 #216
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142239660
quote:
19s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:57 schreef Toto69 het volgende:

[..]

kijk ff in US _O- wat een debiel
Ergens lijkt het wel een beetje zo.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_142239661
Honger
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  zondag 13 juli 2014 @ 13:59:03 #218
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142239664
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:58 schreef Fera het volgende:

[..]

Zou zeggen EK. Waarom denk je Amerikaans?
hoorde ik van mijn moeder lang geleden
wat is het verschil?
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_142239672
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:57 schreef Studiotje het volgende:

[..]

:Y Eigen is z'n naam Moa. Maar noem 'm Mojo Jojo :@
Ik heb een vriend die zijn poes en kat serieus na 5 jaar nog altijd Poes en Kat noemt. Waarom ook moeilijk doen, een naam is een naam :D
pi_142239690
quote:
10s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:58 schreef Fera het volgende:

[..]

Ergens lijkt het wel een beetje zo.
dan nog _O-
  zondag 13 juli 2014 @ 14:00:02 #221
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_142239692
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:59 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ik heb een vriend die zijn poes en kat serieus na 5 jaar nog altijd Poes en Kat noemt. Waarom ook moeilijk doen een naam is een naam :D
Bazennamen _O_
  zondag 13 juli 2014 @ 14:00:26 #222
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142239705
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:59 schreef supersof het volgende:

[..]

hoorde ik van mijn moeder lang geleden
wat is het verschil?
Geen idee eigenlijk. Dacht dat het meer met de regio van afkomst te maken had.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  zondag 13 juli 2014 @ 14:01:07 #223
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142239729
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:58 schreef Mortaxx het volgende:
Honger
dan moet je eten
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  zondag 13 juli 2014 @ 14:01:15 #224
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142239737
quote:
19s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:00 schreef Toto69 het volgende:

[..]

dan nog _O-
Is grappig, toch?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_142239749
quote:
10s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:01 schreef Fera het volgende:

[..]

Is grappig, toch?
het is eerder aandoenlijk :'(
pi_142239781
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:01 schreef supersof het volgende:

[..]

dan moet je eten
Deze vrouw _O_ altijd oplossingen
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  zondag 13 juli 2014 @ 14:02:58 #227
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142239802
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:02 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Deze vrouw _O_ altijd oplossingen
Mag ik een teiltje? :r
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  zondag 13 juli 2014 @ 14:03:29 #228
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142239821
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:02 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Deze vrouw _O_ altijd oplossingen
geen dank
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_142239826
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:02 schreef Fera het volgende:

[..]

Mag ik een teiltje? :r
Zo belangrijk is thigh gap nu ook weer niet :s
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  zondag 13 juli 2014 @ 14:03:59 #230
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_142239834
Ik word een beetje misselijk van het geflirt hier.

Toedels.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 13 juli 2014 @ 14:03:59 #231
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142239836
quote:
9s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:03 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Zo belangrijk is thigh gap nu ook weer niet :s
:') _O- _O- _O-
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  zondag 13 juli 2014 @ 14:04:14 #232
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142239846
quote:
10s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik word een beetje misselijk van het geflirt hier.

Toedels.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  zondag 13 juli 2014 @ 14:04:15 #233
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142239848
quote:
10s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik word een beetje misselijk van het geflirt hier.

Toedels.
welk geflirt
ks blijf
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  zondag 13 juli 2014 @ 14:04:26 #234
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142239857
quote:
14s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:04 schreef Fera het volgende:

[..]

blijf
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  zondag 13 juli 2014 @ 14:05:05 #235
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142239882
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:04 schreef supersof het volgende:

[..]

blijf
Dat geslijm van Mort is gewoon té. :')
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  zondag 13 juli 2014 @ 14:05:23 #236
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142239893
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:05 schreef Fera het volgende:

[..]

Dat geslijm van Mort is gewoon té. :')
alsof dat serieus is :'D
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_142239903
quote:
10s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik word een beetje misselijk van het geflirt hier.

Toedels.
Niet zo jelly doen ouwe reus
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  zondag 13 juli 2014 @ 14:05:51 #238
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_142239912
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:04 schreef supersof het volgende:

[..]

welk geflirt
ks blijf
Ga nergens heen. Lig Harry Potter te kijken.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 13 juli 2014 @ 14:05:54 #239
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_142239914
quote:
10s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik word een beetje misselijk van het geflirt hier.

Toedels.
Zegt die fappend :@
  zondag 13 juli 2014 @ 14:06:17 #240
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142239927
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:05 schreef supersof het volgende:

[..]

alsof dat serieus is :'D
Uhu.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  zondag 13 juli 2014 @ 14:06:26 #241
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142239935
quote:
17s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:05 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ga nergens heen. Lig Harry Potter te kijken.
Welke?
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_142239938
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:05 schreef supersof het volgende:

[..]

alsof dat serieus is :'D
Natuurlijk is dat srs
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  zondag 13 juli 2014 @ 14:06:28 #243
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_142239940
quote:
10s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:05 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Niet zo jelly doen ouwe reus
Je flirt nooit met mij ;(

quote:
10s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:05 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Zegt die fappend :@
Ik fap niet. :@
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 13 juli 2014 @ 14:07:07 #244
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_142239962
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:06 schreef supersof het volgende:

[..]

Welke?
Half Blood Prince.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 13 juli 2014 @ 14:07:22 #245
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_142239970
quote:
17s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:06 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik fap niet. :@
Oh ja, zometeen scheurt iets anders dan je anus :@
  zondag 13 juli 2014 @ 14:07:32 #246
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142239974
Maar ik ga mezelf even reinigen. Even een moment puur zijn. :)
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_142239976
Ik begin langzamerhand behoorlijk jaloers op Sof te worden. Zeker als je Mortaxx zijn looks erbij indenkt :@

quote:
17s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:06 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Je flirt nooit met mij ;(

[..]

Ik fap niet. :@
Alsof je dat volhoudt na het zien van deze clip :)

Dat konijn op 0:20 :)
  zondag 13 juli 2014 @ 14:08:14 #248
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142240009
quote:
17s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Half Blood Prince.
oh die is leuk :)
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  zondag 13 juli 2014 @ 14:08:28 #249
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142240021
quote:
15s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:06 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Natuurlijk is dat srs
oh

:@ :@ :@ :@
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  zondag 13 juli 2014 @ 14:09:39 #250
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_142240055
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:07 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Oh ja, zometeen scheurt iets anders dan je anus :@
Ik ben daar vroeger aan geopereerd ;(

quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik begin langzamerhand behoorlijk jaloers op Sof te worden. Zeker als je Mortaxx zijn looks erbij indenkt :@

[..]

Alsof je dat volhoudt na het zien van deze clip :)

Dat konijn op 0:20 :)
Ik kan niet hard worden van mevrouw Minaj. :@

quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:08 schreef supersof het volgende:

[..]

oh die is leuk :)
Wel een goede ja. :)
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 13 juli 2014 @ 14:10:15 #251
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_142240078
quote:
17s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:09 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik ben daar vroeger aan geopereerd ;(

Rip vel :'(
  roze zondag 13 juli 2014 @ 14:12:16 #252
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_142240146
Yeah, er is een nieuw seizoen Drugs Inc. *O*
Your beauty never ever scared me.
  roze zondag 13 juli 2014 @ 14:13:24 #253
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_142240185
Italian BMT & Tonijn _O_
Your beauty never ever scared me.
  zondag 13 juli 2014 @ 14:15:10 #254
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_142240245
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:10 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Rip vel :'(
Nee zit er nog :@
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 13 juli 2014 @ 14:15:29 #255
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142240256
quote:
2s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:13 schreef Amarantha het volgende:
Italian BMT & Tonijn _O_
tonijn is lekker maar bmt vind ik niks, die salami en peperoni :N
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  zondag 13 juli 2014 @ 14:16:54 #256
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_142240301
quote:
17s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:15 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Nee zit er nog :@
:9~
  zondag 13 juli 2014 @ 14:17:52 #257
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142240346
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik begin langzamerhand behoorlijk jaloers op Sof te worden. Zeker als je Mortaxx zijn looks erbij indenkt :@

[..]

Alsof je dat volhoudt na het zien van deze clip :)

Dat konijn op 0:20 :)
huh lr
waar ben jij nou mod van?
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_142240489
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:17 schreef supersof het volgende:

[..]

huh lr
waar ben jij nou mod van?
wat?
  zondag 13 juli 2014 @ 14:22:13 #259
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142240500
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:21 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

wat?
je staat er niet bij bij vbl bij mij?
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  zondag 13 juli 2014 @ 14:22:57 #260
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_142240523
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:16 schreef Studiotje het volgende:

[..]

:9~
Stuur je wel fototje straks :@
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_142240542
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:22 schreef supersof het volgende:

[..]

je staat er niet bij bij vbl bij mij?
Ik laat mij ook niet remmen door de kaders van een subforum. Ik zit in een vrije rol.
En een meer serieus antwoord. Dat klopt maar het is niet boeiend genoeg om er om te vragen :D
  zondag 13 juli 2014 @ 14:25:00 #262
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_142240598
quote:
17s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:22 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Stuur je wel fototje straks :@
Bohhhh :9~
  zondag 13 juli 2014 @ 14:25:08 #263
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142240604
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:23 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ik laat mij ook niet remmen door de kaders van een subforum. Ik zit in een vrije rol.
En een meer serieus antwoord. Dat klopt maar het is niet boeiend genoeg om er om te vragen :D
Oh oke :D :P Naja, je hebt je krachten nog
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  zondag 13 juli 2014 @ 14:31:25 #265
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142240788
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_142240837


RIP BLANK NEDERLAND
pi_142240868
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:33 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]

RIP BLANK NEDERLAND
:')
  roze zondag 13 juli 2014 @ 14:35:07 #268
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_142240905
Your beauty never ever scared me.
pi_142240999


wow wat een goed plan
pi_142241037
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:38 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]

wow wat een goed plan
_O_
pi_142241114
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:38 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]

wow wat een goed plan
Dat is toch best leuk :D
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  zondag 13 juli 2014 @ 14:44:28 #272
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_142241207
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:38 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]

wow wat een goed plan
^O^
  zondag 13 juli 2014 @ 14:45:05 #273
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142241223
laten we geert verbranden
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  zondag 13 juli 2014 @ 14:49:24 #274
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142241365
:')
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_142241386
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:45 schreef supersof het volgende:
laten we geert verbranden
AIVD gebeld
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_142241420
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:38 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]

wow wat een goed plan
_O- Keer wat anders. :)
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zondag 13 juli 2014 @ 14:55:34 #277
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142241564
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:50 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

AIVD gebeld
oh nee :'(
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_142241608
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:45 schreef supersof het volgende:
laten we geert verbranden
OostveenBert twitterde op maandag 21-04-2014 om 12:32:32 @ii_oc kritiek prima. Maar ik ga aangifte tegen u doen. reageer retweet
  zondag 13 juli 2014 @ 14:57:29 #279
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142241627
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:57 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

OostveenBert twitterde op maandag 21-04-2014 om 12:32:32 @ii_oc kritiek prima. Maar ik ga aangifte tegen u doen. reageer retweet
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:55 schreef supersof het volgende:

[..]

oh nee :'(
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  zondag 13 juli 2014 @ 14:58:36 #280
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_142241663
Vaarwel Sof. ;(
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 13 juli 2014 @ 15:00:40 #281
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142241723
quote:
17s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vaarwel Sof. ;(
ja gisteravond was mijn afscheid tc
#neverforget
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  roze zondag 13 juli 2014 @ 15:01:54 #282
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_142241780
quote:
17s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vaarwel Sof. ;(
Your beauty never ever scared me.
pi_142241860
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:00 schreef supersof het volgende:

[..]

ja gisteravond was mijn afscheid tc
#neverforget
Voor je wordt afgevoerd Sof. Wat vind jij van dit jurkje los van de anorexia?
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #102
  roze zondag 13 juli 2014 @ 15:04:53 #284
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_142241875
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:04 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Voor je wordt afgevoerd Sof. Wat vind jij van dit jurkje los van de anorexia?
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #102
Godver waarom wist ik gewoon dat het over die user ging? _O-
Your beauty never ever scared me.
  zondag 13 juli 2014 @ 15:05:33 #285
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142241889
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:04 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Voor je wordt afgevoerd Sof. Wat vind jij van dit jurkje los van de anorexia?
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #102
Ik vind die foto nogal disturbing

Het jurkje zal wel leuk zijn maar kan er nu geen goed woord over zeggen door de drager er van :{
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_142241911
Haten op FusionFreak :')
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  roze zondag 13 juli 2014 @ 15:06:42 #287
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_142241921
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:06 schreef Mortaxx het volgende:
Haten op FusionFreak :')
Ik word alleen een beetje naar van die lucifer armpjes en beentjes, dat breekt toch elk moment
Your beauty never ever scared me.
pi_142241923
Dat thighgap :9~
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  zondag 13 juli 2014 @ 15:06:52 #289
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142241927
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:04 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Voor je wordt afgevoerd Sof. Wat vind jij van dit jurkje los van de anorexia?
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #102
:X :'(
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  zondag 13 juli 2014 @ 15:07:35 #290
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142241951
best leuk topic
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_142241954
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:06 schreef Mortaxx het volgende:
Haten op FusionFreak :')
Is dat zijn/voormalige account of iets dergelijks? En mijn commentaar was best positief.
pi_142241959
quote:
2s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:06 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ik word alleen een beetje naar van die lucifer armpjes en beentjes, dat breekt toch elk moment
Natuurlijk niet. Botten zijn even sterk dan wanneer er een laag vet omheen zit
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  zondag 13 juli 2014 @ 15:07:53 #293
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_142241960
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:00 schreef supersof het volgende:

[..]

ja gisteravond was mijn afscheid tc
#neverforget
Ik zal je altijd op die manier herinneren.
Met je mooie lokken wapperend in de wind.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_142241968
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:07 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Is dat zijn/voormalige account of iets dergelijks? En mijn commentaar was best positief.
Ja, is best bekende user :')
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  roze zondag 13 juli 2014 @ 15:08:19 #295
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_142241974
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:07 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Natuurlijk niet. Botten zijn even sterk dan wanneer er een laag vet omheen zit
Het ziet er zo breekbaar uit ;(
Your beauty never ever scared me.
  roze zondag 13 juli 2014 @ 15:08:55 #296
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_142241988
En ik krijg zin in eten als ik zulke magere mensen zie
Your beauty never ever scared me.
  zondag 13 juli 2014 @ 15:09:30 #297
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_142242008
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:04 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Voor je wordt afgevoerd Sof. Wat vind jij van dit jurkje los van de anorexia?
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #102
Holy shit, dat gitaartje heeft nog meer vet op zich dan die gast.
pi_142242009
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:08 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Ja, is best bekende user :')
Een bekende user zijn is meestal iets wat ik ontloop. Het komt meestal met extreem geforceerd, niet grappig gedrag.

Tot zover mijn analyse/spreekbeurt.
  zondag 13 juli 2014 @ 15:09:59 #299
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142242028
die hakuna is eng
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_142242053
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:09 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Een bekende user zijn is meestal iets wat ik ontloop. Het komt meestal met extreem geforceerd, niet grappig gedrag.

Tot zover mijn analyse/spreekbeurt.
Deze heeft nogal issues. Hoge schulden bij wehkamp enzo. Schuldhulpverlening :') en dan klagen dat ze van hun geen haargroeimiddelen mocht kopen :D
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_142242057
Maar wel mooi haar nu
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')