Jij ook al fan? Jeetje.quote:
quote:Op zondag 13 juli 2014 13:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij ook al fan? Jeetje.
Wat een hosselbaas, die hond van mij. Hoeft nooit bang te zijn dat ik hem dump. Er staan zo tien vrijwilligers klaar om hem op te vangen.
Pic van de kat.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:53 schreef supersof het volgende:
wij hebben amerikaanse korthaar volgens mij
of kan dat niet
In het asiel werken ook vrijwilligersquote:Op zondag 13 juli 2014 13:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij ook al fan? Jeetje.
Wat een hosselbaas, die hond van mij. Hoeft nooit bang te zijn dat ik hem dump. Er staan zo tien vrijwilligers klaar om hem op te vangen.
Al gedaanquote:Op zondag 13 juli 2014 13:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij ook al fan? Jeetje.
Wat een hosselbaas, die hond van mij. Hoeft nooit bang te zijn dat ik hem dump. Er staan zo tien vrijwilligers klaar om hem op te vangen.
Scherp.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:55 schreef Studiotje het volgende:
[..]
In het asiel werken ook vrijwilligers
En dat zal hij nooit vergeten.quote:
quote:
Zou zeggen EK. Waarom denk je Amerikaans?quote:Op zondag 13 juli 2014 13:57 schreef supersof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
enige foto die ik zo heb
Ergens lijkt het wel een beetje zo.quote:
hoorde ik van mijn moeder lang geledenquote:Op zondag 13 juli 2014 13:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Zou zeggen EK. Waarom denk je Amerikaans?
Ik heb een vriend die zijn poes en kat serieus na 5 jaar nog altijd Poes en Kat noemt. Waarom ook moeilijk doen, een naam is een naamquote:Op zondag 13 juli 2014 13:57 schreef Studiotje het volgende:
[..]Eigen is z'n naam Moa. Maar noem 'm Mojo Jojo
Bazennamenquote:Op zondag 13 juli 2014 13:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb een vriend die zijn poes en kat serieus na 5 jaar nog altijd Poes en Kat noemt. Waarom ook moeilijk doen een naam is een naam
Geen idee eigenlijk. Dacht dat het meer met de regio van afkomst te maken had.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:59 schreef supersof het volgende:
[..]
hoorde ik van mijn moeder lang geleden
wat is het verschil?
dan moet je etenquote:
Is grappig, toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |