Jij ook al fan? Jeetje.quote:
quote:Op zondag 13 juli 2014 13:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij ook al fan? Jeetje.
Wat een hosselbaas, die hond van mij. Hoeft nooit bang te zijn dat ik hem dump. Er staan zo tien vrijwilligers klaar om hem op te vangen.
Pic van de kat.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:53 schreef supersof het volgende:
wij hebben amerikaanse korthaar volgens mij
of kan dat niet
In het asiel werken ook vrijwilligersquote:Op zondag 13 juli 2014 13:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij ook al fan? Jeetje.
Wat een hosselbaas, die hond van mij. Hoeft nooit bang te zijn dat ik hem dump. Er staan zo tien vrijwilligers klaar om hem op te vangen.
Al gedaanquote:Op zondag 13 juli 2014 13:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij ook al fan? Jeetje.
Wat een hosselbaas, die hond van mij. Hoeft nooit bang te zijn dat ik hem dump. Er staan zo tien vrijwilligers klaar om hem op te vangen.
Scherp.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:55 schreef Studiotje het volgende:
[..]
In het asiel werken ook vrijwilligers
En dat zal hij nooit vergeten.quote:
quote:
Zou zeggen EK. Waarom denk je Amerikaans?quote:Op zondag 13 juli 2014 13:57 schreef supersof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
enige foto die ik zo heb
Ergens lijkt het wel een beetje zo.quote:
hoorde ik van mijn moeder lang geledenquote:Op zondag 13 juli 2014 13:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Zou zeggen EK. Waarom denk je Amerikaans?
Ik heb een vriend die zijn poes en kat serieus na 5 jaar nog altijd Poes en Kat noemt. Waarom ook moeilijk doen, een naam is een naamquote:Op zondag 13 juli 2014 13:57 schreef Studiotje het volgende:
[..]Eigen is z'n naam Moa. Maar noem 'm Mojo Jojo
Bazennamenquote:Op zondag 13 juli 2014 13:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb een vriend die zijn poes en kat serieus na 5 jaar nog altijd Poes en Kat noemt. Waarom ook moeilijk doen een naam is een naam
Geen idee eigenlijk. Dacht dat het meer met de regio van afkomst te maken had.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:59 schreef supersof het volgende:
[..]
hoorde ik van mijn moeder lang geleden
wat is het verschil?
dan moet je etenquote:
Is grappig, toch?quote:
Mag ik een teiltje?quote:
geen dankquote:
quote:Op zondag 13 juli 2014 14:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zo belangrijk is thigh gap nu ook weer niet :s
quote:Op zondag 13 juli 2014 14:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik word een beetje misselijk van het geflirt hier.
Toedels.
welk geflirtquote:Op zondag 13 juli 2014 14:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik word een beetje misselijk van het geflirt hier.
Toedels.
blijfquote:
Dat geslijm van Mort is gewoon té.quote:
alsof dat serieus is :'Dquote:
Niet zo jelly doen ouwe reusquote:Op zondag 13 juli 2014 14:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik word een beetje misselijk van het geflirt hier.
Toedels.
Zegt die fappendquote:Op zondag 13 juli 2014 14:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik word een beetje misselijk van het geflirt hier.
Toedels.
Uhu.quote:
Welke?quote:Op zondag 13 juli 2014 14:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga nergens heen. Lig Harry Potter te kijken.
Alsof je dat volhoudt na het zien van deze clipquote:Op zondag 13 juli 2014 14:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je flirt nooit met mij
[..]
Ik fap niet.
oh die is leukquote:
Ik ben daar vroeger aan geopereerdquote:Op zondag 13 juli 2014 14:07 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Oh ja, zometeen scheurt iets anders dan je anus
Ik kan niet hard worden van mevrouw Minaj.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik begin langzamerhand behoorlijk jaloers op Sof te worden. Zeker als je Mortaxx zijn looks erbij indenkt
[..]
Alsof je dat volhoudt na het zien van deze clip
Dat konijn op 0:20
Wel een goede ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |