Oké, dat is wel fijn dan.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:37 schreef supersof het volgende:
[..]
jawel maar die doe ik nooit aan, heb er maar twee
Ik heb ook wel eens scheurtje daar gehad.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:37 schreef Toto69 het volgende:
Blijft mooi dat Mascherano z'n anus gescheurd heeft
Ik vouw altijd scheef, de hals zit nooit mooi in het midden bij een shirt. Al doe ik het 20x over. En mijn moeder doet het, hup, in één keer. Gvd.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vouwen kan ik ook niet.Ben echt motorisch gestoord geloof ik
Ik had trouwens gelijk qua Fas. Geen antwoord en doorverwezen.
Weet je ook eens hoe het voeltquote:Op zondag 13 juli 2014 13:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oké, dat is wel fijn dan.
[..]
Ik heb ook wel eens scheurtje daar gehad.
Was kut jongen
Je wou een vrouw stoppen dus ging je sliden en scheurde je je anus?quote:Op zondag 13 juli 2014 13:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb ook wel eens scheurtje daar gehad.
Was kut jongen
Ik ookquote:Op zondag 13 juli 2014 13:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kleding opvouwen vind ik dan wel weer leuk
quote:Op zondag 13 juli 2014 13:39 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Je wou een vrouw stoppen dus ging je sliden en scheurde je je anus?
quote:Op zondag 13 juli 2014 13:39 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Was opvouwen, eens in de maand.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kleding opvouwen vind ik dan wel weer leuk
Daarom glim je zelf ook zo?quote:Op zondag 13 juli 2014 13:41 schreef Fera het volgende:
Ik vind het echte poetswerk veel leuker. Dat alles blinkt en lekker ruikt.
Ik snap gewoon niet hoe stof werkt, denk ik.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vouw altijd scheef, de hals zit nooit mooi in het midden bij een shirt. Al doe ik het 20x over. En mijn moeder doet het, hup, in één keer. Gvd.
Ja, ik zag het. Teleurstellend.
Ik had zo'n pijn en poep was rood.quote:
Nee. Poep te groot.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:39 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dat durf ik nooit te doen. Ik ben zo'n autist die als alles schoon is meteen wat omstootquote:Op zondag 13 juli 2014 13:41 schreef Fera het volgende:
nee dat is ook saaiquote:Op zondag 13 juli 2014 13:41 schreef Fera het volgende:
Nee, dat is vet.quote:
Ik heb een hond die meteen met haren gaat strooien.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:42 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dat durf ik nooit te doen. Ik ben zo'n autist die als alles schoon is meteen wat omstoot
Ik zie het maar mijn frikandelbroodjes verdienen mijn aandacht. Anders komen ze niet goed uit mijn peopert vanavondquote:
Ondertussen koervenquote:Op zondag 13 juli 2014 13:44 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik zie het maar mijn frikandelbroodjes verdienen mijn aandacht. Anders komen ze niet goed uit mijn peopert vanavond
gadverquote:Op zondag 13 juli 2014 13:44 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik zie het maar mijn frikandelbroodjes verdienen mijn aandacht. Anders komen ze niet goed uit mijn peopert vanavond
En dan scheurt je anus?quote:Op zondag 13 juli 2014 13:44 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Hondenquote:Op zondag 13 juli 2014 13:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb een hond die meteen met haren gaat strooien.
quote:
Stil nouquote:Op zondag 13 juli 2014 13:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb hier wel iets dat zijn anus scheurt
Kadden verharen ook.quote:
Chinchilla.quote:
Ligt aan de hond of kat. Zoveel rassen binnen beide soorten.quote:
Catdog.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt aan de hond of kat. Zoveel rassen binnen beide soorten.
Simpele huistuin en keuken katquote:Op zondag 13 juli 2014 13:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt aan de hond of kat. Zoveel rassen binnen beide soorten.
Wat een baggerprogramma was dat.quote:
Europese Korthaar dus.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |