quote:Op zondag 13 juli 2014 13:33 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Stofzuigen
Zeker als er iets op de grond ligt wat verrekte veel geluid maakt in de slang, het gevoel dat er echt iets gebeurd. Magisch.
quote:Op zondag 13 juli 2014 13:33 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Stofzuigen
Zeker als er iets op de grond ligt wat verrekte veel geluid maakt in de slang, het gevoel dat er echt iets gebeurd. Magisch.
Nog niet.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:32 schreef supersof het volgende:
[..]
afwassen doe ik niet en strijken ook niet
Het duurt zo lang en je staat stil en ik kan het niet goedquote:Op zondag 13 juli 2014 13:33 schreef Fera het volgende:
Strijken is wel chill, gewoon TV of muziek aan en gaan.
Ik streek vroeger alles. Mijn moeder gebruikt het strijkijzer nooit. Dus ik zal hem wel mogen hebben als ik verhuis.quote:
ja die heb ik niet dus dan hoef ik niet te strijken ;squote:
ik ook alleen overhemden van mijn manquote:Op zondag 13 juli 2014 13:35 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga echt nooit in mijn eigen huis strijken
Ik doe er wel lang over en ben er ook geen held in.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog niet.
[..]
Het duurt zo lang en je staat stil en ik kan het niet goed
Je hebt geen bloesjes of iets?quote:Op zondag 13 juli 2014 13:35 schreef supersof het volgende:
[..]
ja die heb ik niet dus dan hoef ik niet te strijken ;s
Ik hoop op een dag gewoon een schoonmaakster te kunnen betalenquote:Op zondag 13 juli 2014 13:36 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ook alleen overhemden van mijn manMaar als ik geld genoeg heb dan breng ik die wel naar een stomerij ofzo en dan doen zij dat maar :'D
jawel maar die doe ik nooit aan, heb er maar tweequote:
Vouwen kan ik ook niet.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik doe er wel lang over en ben er ook geen held in.Maar vouwen is erger. Wat een aids.
Het liefst hang ik alles op.
Hopelijk zet de emancipatie spoedig door. Ik wil ook gewoon een huisman kunnen worden.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:35 schreef Amarantha het volgende:
Misschien ooit als ik ouder ben en een echte huisvrouw ben
Ja dat wil ik ookquote:Op zondag 13 juli 2014 13:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hoop op een dag gewoon een schoonmaakster te kunnen betalen
Ik kan dat echt heel goedquote:Op zondag 13 juli 2014 13:37 schreef Amarantha het volgende:
Ik kan dan wel weer goed kleding opvouwen vind ik zelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |