Ik zie ook nog was liggen om op te vouwen. Maar dat vind ik zo kut om te doen.quote:
Zin in.quote:
kom je hier stofzuigen dan vouw ik je was opquote:Op zondag 13 juli 2014 13:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zie ook nog was liggen om op te vouwen. Maar dat vind ik zo kut om te doen.
Ik zou je frikandelbroodje eten.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:26 schreef Studiotje het volgende:
Frikandelbroodjes in de oven, extra Hela curry toegevoegd
Oef, frikandelbroodmaagd gespot.quote:
Ik doe mijn bestquote:
Heb al wat op hoor vanmorgen.quote:
quote:Op zondag 13 juli 2014 13:30 schreef supersof het volgende:
[..]
kom je hier stofzuigen dan vouw ik je was op
ik haat stofzuigenquote:
Ik vind het wel leuk.quote:
Dat vind ik nog wel het minst erge huishoudelijke klusje eigenlijkquote:
?quote:
Normaal gesproken zou ik nu kwijlen, maar ik heb geen eetlust vandaag. Beetje yoghurt met bosvruchten gehad. Puur omdat ik van mezelf moest eten.quote:
afwassen doe ik niet en strijken ook nietquote:Op zondag 13 juli 2014 13:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk.
Leuker dan afwassen of strijken iig
Ik heb sinds gisteravond al hongerquote:Op zondag 13 juli 2014 13:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou ik nu kwijlen, maar ik heb geen eetlust vandaag. Beetje yoghurt met bosvruchten gehad. Puur omdat ik van mezelf moest eten.
Stofzuigenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |