abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142238603
Ik doe vandaag ook zoals altijd niks productiefs, alleen m'n opa en oma komen straks voor m'n ma d'r verjaardag
  zondag 13 juli 2014 @ 13:28:31 #102
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142238620
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:27 schreef supersof het volgende:

[..]

goed bezig :) ik moet nog veel doen ;(
Ik zie ook nog was liggen om op te vouwen. Maar dat vind ik zo kut om te doen. :')
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  zondag 13 juli 2014 @ 13:28:41 #103
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_142238622
quote:
10s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:26 schreef Toto69 het volgende:

[..]

incl. energy drink?
Nee, Chocomel :9
pi_142238632
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:28 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Nee, Chocomel :9
:9
  zondag 13 juli 2014 @ 13:29:24 #105
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142238645
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:28 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Nee, Chocomel :9
Zin in. :9
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  zondag 13 juli 2014 @ 13:29:57 #106
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142238663
ik moet nog afspreken hoe laat die vriendin nou komt, ik moet opruimen, stofzuigen ( :r :'( ) bed opmaken voor vriendin, douchen, beneden opruimen, en misschien boodschappen doen en was opvouwen
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  zondag 13 juli 2014 @ 13:30:09 #107
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142238669
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:28 schreef Fera het volgende:

[..]

Ik zie ook nog was liggen om op te vouwen. Maar dat vind ik zo kut om te doen. :')
kom je hier stofzuigen dan vouw ik je was op
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  zondag 13 juli 2014 @ 13:30:12 #108
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_142238673
quote:
16s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:26 schreef Studiotje het volgende:
Frikandelbroodjes in de oven, extra Hela curry toegevoegd
Ik zou je frikandelbroodje eten. :@

quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:26 schreef supersof het volgende:
ik heb nog nooit frikandelbroodje op :+
Oef, frikandelbroodmaagd gespot.

quote:
19s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:26 schreef Toto69 het volgende:

[..]

:@ 10/10
Ik doe mijn best :@

quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:27 schreef Fera het volgende:

[..]

Wel íets eten.
Heb al wat op hoor vanmorgen. :)
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  roze zondag 13 juli 2014 @ 13:30:39 #109
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_142238685
Ik ga zo maar eens naar de Subway O+ :9
Your beauty never ever scared me.
  zondag 13 juli 2014 @ 13:31:03 #110
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142238696
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:30 schreef supersof het volgende:

[..]

kom je hier stofzuigen dan vouw ik je was op
_O-
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  zondag 13 juli 2014 @ 13:31:29 #111
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142238710
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:31 schreef Fera het volgende:

[..]

_O-
ik haat stofzuigen
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_142238719
quote:
9s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:31 schreef supersof het volgende:

[..]

ik haat stofzuigen
houd je niet van kuisen? :{
  zondag 13 juli 2014 @ 13:31:59 #113
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_142238722
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:29 schreef Fera het volgende:

[..]

Zin in. :9
:D

Chocomel _O_
  zondag 13 juli 2014 @ 13:32:07 #114
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_142238731
quote:
9s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:31 schreef supersof het volgende:

[..]

ik haat stofzuigen
Ik vind het wel leuk.
Leuker dan afwassen of strijken iig :)
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  roze zondag 13 juli 2014 @ 13:32:08 #115
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_142238733
quote:
9s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:31 schreef supersof het volgende:

[..]

ik haat stofzuigen
Dat vind ik nog wel het minst erge huishoudelijke klusje eigenlijk
Your beauty never ever scared me.
  zondag 13 juli 2014 @ 13:32:18 #116
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142238743
quote:
19s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:31 schreef Toto69 het volgende:

[..]

houd je niet van kuisen? :{
?
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_142238744
Stofzuigen :r. Ik haat lawaai :@.

Best wel ironisch gezien mijn muziekvoorkeur.
pi_142238745
  zondag 13 juli 2014 @ 13:32:33 #119
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142238748
quote:
2s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:30 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga zo maar eens naar de Subway O+ :9
Normaal gesproken zou ik nu kwijlen, maar ik heb geen eetlust vandaag. Beetje yoghurt met bosvruchten gehad. Puur omdat ik van mezelf moest eten. :')
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  zondag 13 juli 2014 @ 13:32:36 #120
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142238751
quote:
17s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:32 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik vind het wel leuk.
Leuker dan afwassen of strijken iig :)
afwassen doe ik niet en strijken ook niet :D
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_142238759
http://img251.imageshack.us/img251/3617/sporen1.jpg (copy/paste deze link)

:') _O-
  roze zondag 13 juli 2014 @ 13:33:02 #122
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_142238768
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:32 schreef Fera het volgende:

[..]

Normaal gesproken zou ik nu kwijlen, maar ik heb geen eetlust vandaag. Beetje yoghurt met bosvruchten gehad. Puur omdat ik van mezelf moest eten. :')
Ik heb sinds gisteravond al honger :'(
Your beauty never ever scared me.
  zondag 13 juli 2014 @ 13:33:17 #123
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_142238775
quote:
9s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:31 schreef supersof het volgende:

[..]

ik haat stofzuigen
Stofzuigen O+

Zeker als er iets op de grond ligt wat verrekte veel geluid maakt in de slang, het gevoel dat er echt iets gebeurd. Magisch.
  zondag 13 juli 2014 @ 13:33:49 #124
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142238789
Strijken is wel chill, gewoon TV of muziek aan en gaan. :)
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  roze zondag 13 juli 2014 @ 13:34:04 #125
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_142238800
Strijken is echt fucking kut
Your beauty never ever scared me.
  zondag 13 juli 2014 @ 13:34:11 #126
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142238807
wat strijken jullie dan?
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_142238808
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:33 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Stofzuigen O+

Zeker als er iets op de grond ligt wat verrekte veel geluid maakt in de slang, het gevoel dat er echt iets gebeurd. Magisch.
_O-
  zondag 13 juli 2014 @ 13:34:16 #128
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142238810
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:33 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Stofzuigen O+

Zeker als er iets op de grond ligt wat verrekte veel geluid maakt in de slang, het gevoel dat er echt iets gebeurd. Magisch.
_O-
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  zondag 13 juli 2014 @ 13:34:17 #129
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_142238811
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:32 schreef supersof het volgende:

[..]

afwassen doe ik niet en strijken ook niet :D
Nog niet. :D

quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:33 schreef Fera het volgende:
Strijken is wel chill, gewoon TV of muziek aan en gaan. :)
Het duurt zo lang en je staat stil en ik kan het niet goed ;(
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  roze zondag 13 juli 2014 @ 13:34:20 #130
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_142238813
Dus ik doe dat ook nooit meer. Moet het alleen wel met mijn opleiding straks :'(
Your beauty never ever scared me.
  roze zondag 13 juli 2014 @ 13:34:44 #131
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_142238826
Net als ramen lappen :'(
Your beauty never ever scared me.
  zondag 13 juli 2014 @ 13:35:00 #132
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_142238836
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:34 schreef supersof het volgende:
wat strijken jullie dan?
Mijn overhemden.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_142238842
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:34 schreef supersof het volgende:
wat strijken jullie dan?
Onderbroeken uiteraard. Niks minder dan het beste voor mijn edele delen :)
  zondag 13 juli 2014 @ 13:35:14 #134
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142238845
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:34 schreef supersof het volgende:
wat strijken jullie dan?
Ik streek vroeger alles. Mijn moeder gebruikt het strijkijzer nooit. Dus ik zal hem wel mogen hebben als ik verhuis.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  roze zondag 13 juli 2014 @ 13:35:39 #135
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_142238857
Ik ga echt nooit in mijn eigen huis strijken :')
Your beauty never ever scared me.
  zondag 13 juli 2014 @ 13:35:45 #136
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142238858
quote:
17s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:35 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Mijn overhemden.
ja die heb ik niet dus dan hoef ik niet te strijken ;s
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  roze zondag 13 juli 2014 @ 13:35:51 #137
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_142238862
Misschien ooit als ik ouder ben en een echte huisvrouw ben
Your beauty never ever scared me.
  zondag 13 juli 2014 @ 13:36:31 #138
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142238884
quote:
2s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:35 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga echt nooit in mijn eigen huis strijken :')
ik ook alleen overhemden van mijn man :') Maar als ik geld genoeg heb dan breng ik die wel naar een stomerij ofzo en dan doen zij dat maar :'D
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  zondag 13 juli 2014 @ 13:36:32 #139
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142238885
quote:
17s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:34 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Nog niet. :D

[..]

Het duurt zo lang en je staat stil en ik kan het niet goed ;(
Ik doe er wel lang over en ben er ook geen held in. :') Maar vouwen is erger. Wat een aids. :r Het liefst hang ik alles op.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  zondag 13 juli 2014 @ 13:36:33 #140
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_142238888
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:35 schreef supersof het volgende:

[..]

ja die heb ik niet dus dan hoef ik niet te strijken ;s
Je hebt geen bloesjes of iets?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  roze zondag 13 juli 2014 @ 13:37:07 #141
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_142238904
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:36 schreef supersof het volgende:

[..]

ik ook alleen overhemden van mijn man :') Maar als ik geld genoeg heb dan breng ik die wel naar een stomerij ofzo en dan doen zij dat maar :'D
Ik hoop op een dag gewoon een schoonmaakster te kunnen betalen O+
Your beauty never ever scared me.
  zondag 13 juli 2014 @ 13:37:12 #142
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142238908
quote:
17s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:36 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Je hebt geen bloesjes of iets?
jawel maar die doe ik nooit aan, heb er maar twee
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  zondag 13 juli 2014 @ 13:37:16 #143
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_142238910
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:36 schreef Fera het volgende:

[..]

Ik doe er wel lang over en ben er ook geen held in. :') Maar vouwen is erger. Wat een aids. :r Het liefst hang ik alles op.
Vouwen kan ik ook niet. _O- Ben echt motorisch gestoord geloof ik _O-

Ik had trouwens gelijk qua Fas. Geen antwoord en doorverwezen. _O_
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_142238914
quote:
2s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:35 schreef Amarantha het volgende:
Misschien ooit als ik ouder ben en een echte huisvrouw ben
Hopelijk zet de emancipatie spoedig door. Ik wil ook gewoon een huisman kunnen worden.
pi_142238916
Blijft mooi dat Mascherano z'n anus gescheurd heeft _O-
  roze zondag 13 juli 2014 @ 13:37:26 #146
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_142238918
Mijn god wat een leven heb je dan O+ _O_
Your beauty never ever scared me.
  zondag 13 juli 2014 @ 13:37:45 #147
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142238923
quote:
2s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:37 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ik hoop op een dag gewoon een schoonmaakster te kunnen betalen O+
Ja dat wil ik ook O+ toen mijn moeder nog aan bestraling en chemo zat en tijd daarna ook nog hadden we een schoonmaakster, zo chill :D
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  roze zondag 13 juli 2014 @ 13:37:52 #148
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_142238928
Ik kan dan wel weer goed kleding opvouwen vind ik zelf :)
Your beauty never ever scared me.
  zondag 13 juli 2014 @ 13:38:17 #149
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142238937
quote:
2s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:37 schreef Amarantha het volgende:
Ik kan dan wel weer goed kleding opvouwen vind ik zelf :)
Ik kan dat echt heel goed *)
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  roze zondag 13 juli 2014 @ 13:38:33 #150
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_142238944
En dan pakt mijn vriend iets uit zijn kast en ligt alles weer door de war :'(
Your beauty never ever scared me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')