ik ben bij S01E09quote:
quote:Op zondag 13 juli 2014 13:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
TC is lang geleden voor mij zegFoto van je kat!
Ik durf nietquote:Op zondag 13 juli 2014 13:01 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Het komt gewoon ook allemaal al uit begin jaren 80, zo oud en nog zo actueel
[..]
Ja foto van je kat![]()
Straks neemt dat beest weer wraakquote:Op zondag 13 juli 2014 02:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oke dit moet ik toch nog even posten.
Mijn kat nam het mij kennelijk zo kwalijk/was zo dankbaar dat hij, dat teringbeest net binnenkomt met een muis in zijn bek
Fijn dit. Ik ga op muizenjacht
Geen idee.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft ze de hele avond met Morti lopen flirten?
Oeh gaat lekker. Weet even niet hoeveel afleveringen er per seizoen zijn maar volgens mij ben je nu bijna bij seizoen 2quote:
ik ging 03:25 slapen en werd rond tien uur weer wakker van die schapenquote:Op zondag 13 juli 2014 13:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat Sof nog lekker slaapt daar waar ze om 4:00 nog op TC zat geloof ikHet is dat ik nog even op TC kwam om met mijn kat gedag te zwaaien
ik weet in ieder geval dat seizoen er tien heeftquote:Op zondag 13 juli 2014 13:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oeh gaat lekker. Weet even niet hoeveel afleveringen er per seizoen zijn maar volgens mij ben je nu bijna bij seizoen 2Dat gaat snel!
quote:Op zondag 13 juli 2014 13:05 schreef supersof het volgende:
[..]
ik weet in ieder geval dat seizoen er tien heeft
Hehe, ik was er om 8:30 uit en ben daarna ook weer lekker gaan liggenquote:Op zondag 13 juli 2014 13:05 schreef supersof het volgende:
[..]
ik weet in ieder geval dat seizoen er tien heeft
waarom zo vroeg? door je ouders?quote:Op zondag 13 juli 2014 13:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hehe, ik was er om 8:30 uit en ben daarna ook weer lekker gaan liggen
fylax probeerde me te hosselenquote:Op zondag 13 juli 2014 13:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft ze de hele avond met Morti lopen flirten?
Ohja dacht ik alquote:Op zondag 13 juli 2014 13:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hond knuffelen, dag zeggen > richting bed
hoiquote:
Whehehehehehe.quote:
KSgodquote:Op zondag 13 juli 2014 13:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehehehehehe.
Nouja, beschouw het maar als een compliment, denk ik.
quote:Op zondag 13 juli 2014 13:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehehehehehe.
Nouja, beschouw het maar als een compliment, denk ik.
Hij wist niet eens wat luxaflex wasquote:Op zondag 13 juli 2014 13:16 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ons Luxaflexje
Zou die al weer wakker zijn?
Ik had het over fylaxquote:
Tootboi.quote:
quote:
niet etenquote:Op zondag 13 juli 2014 13:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tootboi.
Ik heb zin om te eten. Weerhou mij hiervan.
[..]
Ik had zijn foto is US gezien, ja.
wat dan?quote:
incl. energy drink?quote:Op zondag 13 juli 2014 13:26 schreef Studiotje het volgende:
Frikandelbroodjes in de oven, extra Hela curry toegevoegd
Opgeruimd, gestofzuigd en met Bogie gespeeld.quote:
Wel íets eten.quote:
goed bezigquote:Op zondag 13 juli 2014 13:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Opgeruimd, gestofzuigd en met Bogie gespeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |