Rip velquote:Op zondag 13 juli 2014 14:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben daar vroeger aan geopereerd
tonijn is lekker maar bmt vind ik niks, die salami en peperoniquote:
huh lrquote:Op zondag 13 juli 2014 14:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik begin langzamerhand behoorlijk jaloers op Sof te worden. Zeker als je Mortaxx zijn looks erbij indenkt
[..]
Alsof je dat volhoudt na het zien van deze clip
Dat konijn op 0:20
je staat er niet bij bij vbl bij mij?quote:
Ik laat mij ook niet remmen door de kaders van een subforum. Ik zit in een vrije rol.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:22 schreef supersof het volgende:
[..]
je staat er niet bij bij vbl bij mij?
Oh okequote:Op zondag 13 juli 2014 14:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik laat mij ook niet remmen door de kaders van een subforum. Ik zit in een vrije rol.
En een meer serieus antwoord. Dat klopt maar het is niet boeiend genoeg om er om te vragen
wtfquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |