SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Your beauty never ever scared me.
Je moet je eigen liefde pakkenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Broodje met extra liefde vragen.
Als er alleen maar oude mensen kwamen snapte ik het nog. Maar ook studenten en families en zo echtquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Om de reden die ik aanhaal denk ik. Laatste beetje vastigheid met andere mensen voor vele ben ik bang![]()
inderdaadquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:50 schreef wietparkiet het volgende:
TT had moeten zijn "sof eindelijk thuis"
Ik lust geen koffiequote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:50 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is het één euro ontbijt, Amarantha
Of "Help Littlerabbit de dag door"quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:50 schreef wietparkiet het volgende:
TT had moeten zijn "sof eindelijk thuis"
Oh dat kan? Nice jaquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]. Dan gooi je die weg en vul je hem met thee en/of fris
.
was nog beter geweestquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Of "Help Littlerabbit de dag door"
Pech. Alleen thee of koffie.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:51 schreef Amarantha het volgende:
Vraag me altijd af bij dat soort ontbijtjes, als je geen thee of koffie lust.. heb je dan pech of kun je ook wel melk of jus krijgen?
Niet slecht eigenlijk. Kan je dat om vier uur middags ook nog krijgen?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:50 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Niet slecht voor één euroquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:50 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Owquote:
Ziet er prima uitquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:50 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Oh nog beter, je moet al die spullen pakken bij Ikea en je pakt dus ook een leeg kopje. Dan reken je één euro af en moet je zelf je koppie halen bij zon machine.. maar je kunt in plaats daarvan ook gewoon fris pakken of theequote:
helemaal nietquote:
Ikea in Delft heeft het afgeschaft, elke zondagochtend file op de snelweg en afrit volquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet slecht eigenlijk. Kan je dat om vier uur middags ook nog krijgen?
Ik zit al hele dag beetje te fokken enzoquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Of "Help Littlerabbit de dag door"
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Ikea in Delft heeft het afgeschaft, elke zondagochtend file op de snelweg en afrit vol
lr en ik adoreren elkaar altijdquote:
Ik ook praktisch en was er 'al' om 8:00 uit ookquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik zit al hele dag beetje te fokken enzo
Sowieso. 110% pro Sof.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:53 schreef supersof het volgende:
[..]
lr en ik adoreren elkaar altijd
toch lr??
Precies. Maar nee, echt ontbijttoeristen daar.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:53 schreef Amarantha het volgende:
Ik zou zo'n ontbijt alleen doen als ik er toch al heen zou gaan..
Als je rond om 10 vóór 9 moet werken bij Ikea (en hij gaat om 9u open) dan moet je ook echt zo naar binnen dat er niet iemand stiekem met je meeloopt want om 10 voor 9 staan er al wat mensjes voor de deur vaak. Waarom weet ik ook niet.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Ikea in Delft heeft het afgeschaft, elke zondagochtend file op de snelweg en afrit vol
Ga je niet?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben uitgenodigd voor een verjaardag. Alleen ken ik slechts de jarige en haar vriend.
Ik voel me dan altijd een beetje slecht op mijn gemakt.
Oh god, dat is idd wel fucking pauper zegquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Precies. Maar nee, echt ontbijttoeristen daar.Te pauper voor woorden.
Is leuk, kun je diegene zijn die je altijd wil zijn maar niet durft te zijn rondom je vertrouwede kennissen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben uitgenodigd voor een verjaardag. Alleen ken ik slechts de jarige en haar vriend.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als je rond om 10 vóór 9 moet werken bij Ikea (en hij gaat om 9u open) dan moet je ook echt zo naar binnen dat er niet iemand stiekem met je meeloopt want om 10 voor 9 staan er al wat mensjes voor de deur vaak. Waarom weet ik ook niet.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als je rond om 10 vóór 9 moet werken bij Ikea (en hij gaat om 9u open) dan moet je ook echt zo naar binnen dat er niet iemand stiekem met je meeloopt want om 10 voor 9 staan er al wat mensjes voor de deur vaak. Waarom weet ik ook niet.
Je had ook een Ikea actie waarbij je etensbon kon besteden aan Ikea producten. Kwam ik thuis met 3 lampen, want tja...quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh god, dat is idd wel fucking pauper zeg!
Vast de gratis prostituees vandaar die druktequote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
gewoon een date regelen die mee gaatquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je had ook een Ikea actie waarbij je etensbon kon besteden aan Ikea producten. Kwam ik thuis met 3 lampen, want tja...
Hahaha liefquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:55 schreef Crack_ het volgende:
Fucking raar he, ik was daar donderdag en toen moest ik van de keuken alleen terug lopen naar buiten zeg maar.. En toen liep ik zo vrolijk terug en toen stond ik voor zo'n deur met "ALLEEN PERSONEEL" en toen had ik al zo'n pasje om die deuren open te maken maar ik zat wel eventjes van ".... moet ik hier nou door? Ben ik al personeel? Mag dat????"
Maakte 3 kleine rondjes voor die deur
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook praktisch en was er 'al' om 8:00 uit ook. Echt een kutdag in elk opzicht
[..]
Sowieso. 110% pro Sof.
Zal ik naar gym gaan? Helemaal geen zin en ben al twee weken niet geweestquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook praktisch en was er 'al' om 8:00 uit ook. Echt een kutdag in elk opzicht
[..]
Sowieso. 110% pro Sof.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:57 schreef Elan het volgende:
Happy staat gewoon al bijna een jaar in de top 40
Ik nog nooit en desalniettemin dat indrukwekkende lichaam wat je zo bewonderde. Gewoon thuisblijven en bier drinken.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zal ik naar gym gaan? Helemaal geen zin en ben al twee weken niet geweest
Nog wat leuks ingepland voor in je vrije week of voornamelijk uitrusten en series kijken?quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:57 schreef Elan het volgende:
Happy staat gewoon al bijna een jaar in de top 40
quote:
Is niet vanavond hoor. Kan er nog over nadenken.quote:
Dat zou kunnen, ja.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is leuk, kun je diegene zijn die je altijd wil zijn maar niet durft te zijn rondom je vertrouwede kennissen.
quote:
Is iets van 5 kwartier reizen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:55 schreef wietparkiet het volgende:
Gewoon gaan tanken kaneel, dan vervelend gaan doen door de drank en dan naar huis worden gestuurd
ultieme avond
Laatste date van februari 2013.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:55 schreef supersof het volgende:
[..]
gewoon een date regelen die mee gaat
Op je haardos na is het niet veel hoorquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik nog nooit en desalniettemin dat indrukwekkende lichaam wat je zo bewonderde. Gewoon thuisblijven en bier drinken.
[..]
Nog wat leuks ingepland voor in je vrije week of voornamelijk uitrusten en series kijken?
nou, ik zou naar de zomerfeesten gaan elke dag maar die vriendin waarmee ik ga kan opeens vet veel dagen nietquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik nog nooit en desalniettemin dat indrukwekkende lichaam wat je zo bewonderde. Gewoon thuisblijven en bier drinken.
[..]
Nog wat leuks ingepland voor in je vrije week of voornamelijk uitrusten en series kijken?
serieus? mijn laatste was afgelopen zondagquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is niet vanavond hoor. Kan er nog over nadenken.
[..]
Dat zou kunnen, ja.
[..]
[..]
Is iets van 5 kwartier reizen.
[..]
Laatste date van februari 2013.
Ja hoorquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Op je haardos na is het niet veel hoor
Geen 'vervangende' vriendin te regelen?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:59 schreef supersof het volgende:
[..]
nou, ik zou naar de zomerfeesten gaan elke dag maar die vriendin waarmee ik ga kan opeens vet veel dagen niet
Dan moet je toch maar met mij gaanquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:59 schreef supersof het volgende:
[..]
nou, ik zou naar de zomerfeesten gaan elke dag maar die vriendin waarmee ik ga kan opeens vet veel dagen niet
Als dat zo makkelijk was..quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Des te meer reden om een date te regelen, toch?
Alleen je rechterarm jaquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja hoorEn ik beeld mijn reusachtige biceps zeker in?
[..]
Geen 'vervangende' vriendin te regelen?
Bedankt. Arkona is altijd goed voor het humeur.quote:
Ja, maar om de opmerking dat hij een date moet zoeken te beantwoorden met "laatste date februari 2013" vind ik ook een beetje flauw. Als je dat slappe argument altijd gebruikt raak je nooit meer een leuk meisje of jongetje aan in je leven.quote:
Maar jij durft niet naar de provincie te komenquote:
Vind Yarilo nog een van hun tofste nummersquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt. Arkona is altijd goed voor het humeur.
De 'quote:
Misschien welquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar jij durft niet naar de provincie te komen
misschien welquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja hoorEn ik beeld mijn reusachtige biceps zeker in?
[..]
Geen 'vervangende' vriendin te regelen?
oh oeps, zo ver had ik helemaal niet gelezen. Zag alleen jouw reactiequote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, maar om de opmerking dat hij een date moet zoeken te beantwoorden met "laatste date februari 2013" vind ik ook een beetje flauw. Als je dat slappe argument altijd gebruikt raak je nooit meer een leuk meisje of jongetje aan in je leven.
Serieus. Ik kom maar gewoon niemand tegen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:00 schreef supersof het volgende:
[..]
serieus? mijn laatste was afgelopen zondag![]()
geen leuke date overigens
Ja, want de enige reden dat ik sindsdien geen date meer heb gehad, was omdat ik er geen zin in had.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Des te meer reden om een date te regelen, toch?
Ik zie geenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De '' is gericht op het zijn van Sof haar vervangende 'vriendin' of erken je dat ik één en al spier ben?
ga naar de stadquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Serieus. Ik kom maar gewoon niemand tegen.
[..]
Ja, want de enige reden dat ik sindsdien geen date meer heb gehad, was omdat ik er geen zin in had.
Je bent er wel erg veel mee bezig ook. Al heb ik er over paar jaar wellicht ook iets minder schijt aan, wie weet.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ja, want de enige reden dat ik sindsdien geen date meer heb gehad, was omdat ik er geen zin in had.
Moet je meer buiten komenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
awquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik zie geenwel een
en die is omdat jij haar een ander alternatief geeft waardoor mijn hosselplan in duigen valt. Je bent een slechte wingman
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:45 schreef Amarantha het volgende:
Ey wie had hier nou Gossip Girl gezien? *ik heb een vraag*
Oh. En dat terwijl ik ten behoeve van jouw geluk mijn eigen aanwezigheid geeneens aanbood om Sof haar week vakantie te redden.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik zie geenwel een
en die is omdat jij haar een ander alternatief geeft waardoor mijn hosselplan in duigen valt. Je bent een slechte wingman
Jij hebt flips dus makkelijk pratenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent er wel erg veel mee bezig ook. Al heb ik er over paar jaar wellicht ook iets minder schijt aan, wie weet.
Is Juliette Gossip Girl? (die chick die in het begin van seizoen 4 met Nate gaat) Zo nee dan wil ik niet weten wie het wel isquote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is Juliette Gossip Girl? (die chick die in het begin van seizoen 4 met Nate gaat) Zo nee dan wil ik niet weten wie het wel is
Blind dates al eens geprobeerd?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Dan is het Jenny of Blairquote:
Dat wordt door jullie inderdaad gesteld.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij hebt flips dus makkelijk praten
Maar kaneel moet wel minder zielig doen. Dat wel
Losgaan op festivals daarom.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:06 schreef wietparkiet het volgende:
Ik wil een fysiek album van een band maar de verzendkosten zijn bijna even hoog als het album zelf
Waarom?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:06 schreef wietparkiet het volgende:
Ik wil een fysiek album van een band maar de verzendkosten zijn bijna even hoog als het album zelf
Neequote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is Juliette Gossip Girl? (die chick die in het begin van seizoen 4 met Nate gaat) Zo nee dan wil ik niet weten wie het wel is
Nee en neequote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan is het Jenny of BlairNee vast ook niet. Maar dacht hints te zien naar Juliette dat zij het is
Welke band? Kun je niet gewoon in fysieke winkel kopen?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:06 schreef wietparkiet het volgende:
DOE EVEN NORMAAL SPOILERS GEBRUIKEN OKE????quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan is het Jenny of BlairNee vast ook niet. Maar dacht hints te zien naar Juliette dat zij het is
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:07 schreef supersof het volgende:
[..]
DOE EVEN NORMAAL SPOILERS GEBRUIKEN OKE????
Ja, ja, jaquote:
ik ben serieus hoor. ik ben bij seizoen drie dacht ikquote:
Waarom?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Omdat kleine toffe band en omdat ik soms nog wel eens een cd fysiek wil hebben.
en spotify
Dit is echt onzin.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ja, ja
Heb je gelezen hoeveel miljoenen bands en artiesten krijgen door Spotify?
Niks te klagen hoor
Als je niemand tegen komt lijkt het me een realistische optie. Tenzij je überhaupt niemand wil vinden natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan geef je ook wel toe dat je ontzettend lelyk bent
ziet eruit als een leuk spelletjequote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:07 schreef supersof het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=850476734964021&permPage=1
ahahahahahah
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:04 schreef supersof het volgende:
[..]
ga naar de stad
zoek een leuke vrouw
vraag of ze wat te doen heeft
regel haar
Ben ik er veel mee bezig?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent er wel erg veel mee bezig ook. Al heb ik er over paar jaar wellicht ook iets minder schijt aan, wie weet.
Een antwoord op wat? :Squote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:05 schreef Crack_ het volgende:
Kaneel, er was ook iemand bij sollicitatieronde die gewoon echt jou was.. maar dan was hij pas 21. Hij leek wel echt 26 en zo deed ie ook![]()
. Wat betreft karakter weet ik niet want hij zei niks.. hmm dit zou ook een antwoord kunnen zijn
.
Ik vind mezelf niet zo zielig hoor.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij hebt flips dus makkelijk praten
Maar kaneel moet wel minder zielig doen. Dat wel
Imminencequote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Welke band? Kun je niet gewoon in fysieke winkel kopen?
Opbrengsten zijn te laag, staat lang niet alle muziek op, staat geen hele nieuwe muziek op, kwaliteit is te laag en de tags kloppen van geen kant.quote:
Nou ja, ik zag laatst een nieuwsbericht dat artiesten gewoon echt veel geld kregen dankzij mensen die spotify gebruiken, maar ik weet er ook het fijne niet vanafquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit is echt onzin.Sorry, gewoon niet waar. Een band moet een absurde hoeveelheid plays krijgen om de opbrengsten uit één album te evenaren.
[..]
Als je niemand tegen komt lijkt het me een realistische optie. Tenzij je überhaupt niemand wil vinden natuurlijk.
Ik vind het een beetje overdreven om elke serie onder een spoiler te zetten, vooral serie's die al een paar jaar niet meer op tv zijn. Als dat de regel is.. Prima maar ik heb GG al vaker besproken hier zonder dat iemand het erg vond?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:08 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben serieus hoor. ik ben bij seizoen drie dacht ik
Ja. Handjevol.quote:
Waarom wat?quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Omdat kleine toffe band en omdat ik soms nog wel eens een cd fysiek wil hebben.
en spotify
snap niet dat ie gewoon door dat rondje ging en die streepjes dan niet doetquote:
Toch wel een vrij veel voorkomend onderwerp toch? Maar je zal eerst een baan moeten vinden voordat ik jou overweeg te daten.quote:
Dit klopt wel ja.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Opbrengsten zijn te laag, staat lang niet alle muziek op, staat geen hele nieuwe muziek op, kwaliteit is te laag en de tags kloppen van geen kant.
Je komt er pas op het laatst achter, en dan denk je van w.t.fquote:
Jep. Of soms labelmensen en managers.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit klopt wel ja.
Komt dat dan omdat de desbetreffende artiest er niet mee akkoord gaat dat zijn muziek op spotify komt?
Of omdat niet bekend genoeg ofzoquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit klopt wel ja.
Komt dat dan omdat de desbetreffende artiest er niet mee akkoord gaat dat zijn muziek op spotify komt?
#yoloquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was het maar zo gemakkelijk, Sof.
Ik zie sowieso weinig vrouwen alleen. Vaak met vriend. En degene die ik heb aangesproken zeggen binnen een minuut dat ze een vriend hebben.
En alle single vrouwen die op mannen vallen die ik ken, vinden me te oud of niet leuk. Mja.
[..]
Ben ik er veel mee bezig?
[..]
Een antwoord op wat? :S
[..]
Ik vind mezelf niet zo zielig hoor.
Ik baal alleen van dat ik geen werk kan vinden.
Dacht dat de meeste nummers van the beatles er niet op staanquote:
Ja daar hield ik al rekening meequote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je komt er pas op het laatst achter, en dan denk je van w.t.f
Meer zeg ik niet
Is over het algemeen niet serieus hoor.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toch wel een vrij veel voorkomend onderwerp toch? Maar je zal eerst een baan moeten vinden voordat ik jou overweeg te daten.
nee okequote:
I aint saying he a golddiggerquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toch wel een vrij veel voorkomend onderwerp toch? Maar je zal eerst een baan moeten vinden voordat ik jou overweeg te daten.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:11 schreef supersof het volgende:
[..]
snap niet dat ie gewoon door dat rondje ging en die streepjes dan niet doet
Wtf dat Imminence van je is echt súper klein.quote:
Deze band dan toevallig wel, maar luister eigenlijk via jewtube of lokaal muziek.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dacht dat de meeste nummers van the beatles er niet op staan
En Mad World ook niet
even een klein spinnetje zoekenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook niet... raar beest.. maar ik wil het nu ook doen
Ik neem genoegen met huisman, maar als er genoeg geld vrij is voor een schoonmaakster, kok of ander personeel dan vind ik het ook goed.quote:
Kiest altijd de meest efficiënte route dus over zo'n lijn klimmen doet hij pas als hij door heeft dat het wel moet.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:11 schreef supersof het volgende:
[..]
snap niet dat ie gewoon door dat rondje ging en die streepjes dan niet doet
Vind het heel eerlijk echt een supertoffe band om naar te luisterenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wtf dat Imminence van je is echt súper klein.Niet eens een entry op Discogs en nog geen 900 luisteraars op Last.fm
But he aint messing with no broke indo'squote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik neem genoegen met huisman, maar als er genoeg vrij is voor een schoonmaakster en kok vind ik het ook goed.
Ja dat zal het wel zijn, te dom om dan te bedenken dat je dan ook over de rest heen kanquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kiest altijd de meest efficiënte route dus over zo'n lijn klimmen doet hij pas als hij door heeft dat het wel moet.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
But he aint messing with no broke indo's
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent zelf vervelend met je dikke hoofd. Het is net Peter Beense die op je af komt waggelen. Ga eens afvallen, dikke zeug.
doe nou nietquote:
Ik weet nog dat beestjes en kevertjes vroeger ook altijd pas op je hand klommen als je ze helemaal had ingesloten, anders gewoon omheen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat zal het wel zijn, te dom om dan te bedenken dat je dan ook over de rest heen kan
ja, maar om je handen kunnen ze niet heen als je ze insluit, een pennenstreep welquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet nog dat beestjes en kevertjes vroeger ook altijd pas op je hand klommen als je ze helemaal had ingesloten, anders gewoon omheen.
Dit interesseert echt helemaal niemand.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:16 schreef supersof het volgende:
wat was ook al weer die quote van hem die iedereen gebruikte paar maanden geleden
new girl?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:16 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet na GG een nieuwe meiden serie hebben om te kijken
doe niet zoquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit interesseert echt helemaal niemand.
jaaaaaaaaaa DIE!quote:
Pretty Little Liars schijnt ook wel geliefd te zijn bij chicksquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:16 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet na GG een nieuwe meiden serie hebben om te kijken
oh hahaquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wilde de quote van hem doen.
Maar had hem fout.
Fouten maken is menselijk kaneeltjequote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wilde de quote van hem doen.
Maar had hem fout.
Oh ja dat weet ik nogquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wtfwas paar jaar ook hier in agga. Had chick een hond gepijpt voor de camera
watquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wtfwas paar jaar ook hier in agga. Had chick een hond gepijpt voor de camera
Hmm dat is ook komedie toch? Ik wil wel zoals GG een beetje dramaquote:
Fouten erkennen een stuk moeilijker blijkbaarquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Fouten maken is menselijk kaneeltje
kaneel denkt hij is celestialquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fouten erkennen een stuk moeilijker blijkbaar
Volgens dat kanaal is het debuut pas uit op 9 september. Kijk tegen die tijd nog eens op de site van platomania of zo, kan je echt veel verzendkosten schelenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:18 schreef wietparkiet het volgende:
Oh en tchock denk niet dat je interesse hebt maar hier is hun youtube
https://www.youtube.com/user/imminenceswe
ja lijkt me ook leukquote:
90210quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:19 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga Pretty Little Lairs voor de 100ste keer maar een kans geven hierna
weet je hoe ze mijn dorp noemen hier? ik dm het wel evenquote:
weet uit ervaring dat metal(core)bandjes vaak alleen via big cartel merch en cd's verkopenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens dat kanaal is het debuut pas uit op 9 september. Kijk tegen die tijd nog eens op de site van platomania of zo, kan je echt veel verzendkosten schelen
Uutjequote:
Iets heel anders maar ga house of cards kijkenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:19 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga Pretty Little Lairs voor de 100ste keer maar een kans geven hierna
Ik denk niet dat ik seizoen 3 verder ga kijken.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Iets heel anders maar ga house of cards kijken
Klopt.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Fouten maken is menselijk kaneeltje
Ik geef mijn fout toch net toe? Of mis ik de grap?quote:
Ik kan Netflix serie's wel waarderen ja, waar gaat het over?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Iets heel anders maar ga house of cards kijken
denk dat je het grapje mistquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Ik geef mijn fout toch net toe? Of mis ik de grap?
Imminence schijnt vocals te hebben maar tot nu toe heb ik enkel nog cello met pianobegeleiding gehoordquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
weet uit ervaring dat metal(core)bandjes vaak alleen via big cartel merch en cd's verkopen
Oh dit voorspeld dan wel weer weinig goedsquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik seizoen 3 verder ga kijken.
Moet je niet Mors Certa en Hora Incerta luisterenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Imminence schijnt vocals te hebben maar tot nu toe heb ik enkel nog cello met pianobegeleiding gehoord
GoT duurt echt nog héél erg lang hè.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:23 schreef Amarantha het volgende:
Verdomme Game of Thrones, Girls & Orange is the New Black moeten gewoon hun nieuwe seizoen online gooien!
Machtquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kan Netflix serie's wel waarderen ja, waar gaat het over?
Mwah, het is wel interessant. Maar ook beetje langdradigquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dit voorspeld dan wel weer weinig goeds
Is hier zo althans, als ik bijdehand loop te doen zeggen ze altijd jesper denkt hij is grappig enzovoortsquote:
Waardeloze gozer!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik seizoen 3 verder ga kijken.
waar gaat het overquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:24 schreef Amarantha het volgende:
Ik vermoed dat Girls als eerste komt. Tevens een geniale serie Sof! Moet je echt kijken![]()
*Is ook genomineerd voor Emmy awards, oké alle drie de serie's zijn genomineerd voor allemaal Emmy's maar toch*
Nou nou nou, do normal menquote:
Poeh, je moet even op youtube trailers op zoekenquote:
kan je die downloaden?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Poeh, je moet even op youtube trailers op zoekenMaar het is echt de moeite waard. Ik hou echt van deze serie! Zo herkenbaar ook
oké mooiquote:
Ik baal het meest van GoT.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:26 schreef Amarantha het volgende:
OITNB komt ook pas in April of Juni uit denk ik
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:26 schreef supersof het volgende:
[..]
oké mooi
misschien ga ik dan eindelijk weer eens een serie volgen
Doe dan house of cards ipv de zoveelste tienermeisjesseriequote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:26 schreef supersof het volgende:
[..]
oké mooi
misschien ga ik dan eindelijk weer eens een serie volgen
die kan je toch alleen zien op netflix?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Doe dan house of cards ipv de zoveelste tienermeisjesserie
Volgens mij zijn er overal downloads van hoor.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:29 schreef supersof het volgende:
[..]
die kan je toch alleen zien op netflix?
Mwah Girls is niet echt een tienerserie hoorquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Doe dan house of cards ipv de zoveelste tienermeisjesserie
Je kan hem makkelijker op Netflix kijken, maar alles is te downloaden.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Zal inmiddels wel te downloaden zijnquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Het zal ongetwijfeld op primewire staan.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Kinderen zonder Netflix hebben over 20 jaar een gedeelte van hun opvoeding gemistquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zal inmiddels wel te downloaden zijn
Mensen zonder netflix
Ik kijk nooit Netflix op mijn pc. Kan internet niet aanquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:32 schreef Amarantha het volgende:
Mijn pc kan geen HD aan op Netflix maar dat maakt gewoon weinig uit. Kwaliteit is nog steeds goed
echtquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan hem makkelijker op Netflix kijken, maar alles is te downloaden.
Je mag mijn account ook wel keertje lenen hoor
ik kijk toch geen series en films download ik wel gewoonquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zal inmiddels wel te downloaden zijn
Mensen zonder netflix
Ja hoor.quote:
waarom niet?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:35 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb 5 kassabonnetjesIk ga hem dus niet winnen
En Girls niet vergeten hequote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:35 schreef supersof het volgende:
[..]
ik kijk toch geen series en films download ik wel gewoon
Omdat er vast paupers zijn die het hele WK vet vaak heen zijn geweest voor veel kassabonnetjes (of bonnetjes van vrienden/familie hebben gehad)quote:
Vijf is toch ook aardig wat?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat er vast paupers zijn die het hele WK vet vaak heen zijn geweest voor veel kassabonnetjes (of bonnetjes van vrienden/familie hebben gehad)
EN IEDERE FUCKING MAAND WEER DIE FOTO OP FACEBOOK, ik vind het overdrevenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:37 schreef supersof het volgende:
de man/vriend van nicolette van dam koopt elke maand het aantal maanden in rozen wat ze hebben/getrouwd zijn
[ afbeelding ]
vandaag 89![]()
![]()
![]()
![]()
Dankjequote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vijf is toch ook aardig wat?![]()
Ik duim voor je
Ach over een paar maandjes is die bos zo groot, zie je die kop van haar niet meerquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
EN IEDERE FUCKING MAAND WEER DIE FOTO OP FACEBOOK, ik vind het overdreven.
Sick.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:37 schreef supersof het volgende:
de man/vriend van nicolette van dam koopt elke maand het aantal maanden in rozen wat ze hebben/getrouwd zijn
[ afbeelding ]
vandaag 89![]()
![]()
![]()
![]()
ZO LIEF OMGquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
EN IEDERE FUCKING MAAND WEER DIE FOTO OP FACEBOOK, ik vind het overdreven.
Kak hier had ik ook mee moeten beginnenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:37 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
vandaag 89![]()
![]()
![]()
![]()
Zou het de eerste paar keer wel lief vinden maar zou het persoonlijk op een gegeven moment een beetje overdreven vindenquote:
staat toch super mooi in huisquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zou het de eerste paar keer wel lief vinden maar zou het persoonlijk op een gegeven moment een beetje overdreven vinden!
je kan er nu mee beginnenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kak hier had ik ook mee moeten beginnen
Als je zo'n groot huis hebt wel maar als ik in een bescheiden huisje of flat woon dan is het wel een beetje veel op een gegeven momentquote:
Wat een aanstellers zegquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:37 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
vandaag 89![]()
![]()
![]()
![]()
Walgelijkquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:37 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
vandaag 89![]()
![]()
![]()
![]()
Dit ja, wtf weet je hoe duur. Doe mij maar een vakantie hoorquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Walgelijk
geeft dat geld dan aan een goed doel ofzo
ja okequote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als je zo'n groot huis hebt wel maar als ik in een bescheiden huisje of flat woon dan is het wel een beetje veel op een gegeven moment
vind het wel schattigquote:
"Dat heb je van die vriend van Nicolette van Dam zeker"quote:
Crackproblemen dit.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:41 schreef Crack_ het volgende:
Trouwens, ik zie het op haar Facebook ook. Ze is dus hoogzwanger, nou leuk enzo. Maar waarom gaat dan ineens iedereen je buik aanraken. Ik word echt helemaal gek als iedereen ineens mn buik gaat aanraken als ik zwanger ben hoor
!
ja kan ookquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Walgelijk
geeft dat geld dan aan een goed doel ofzo
Een kusje is ook lief. Ontbijtje is ook lief. Een keertje voor je koken is ook lief. Etc etc etc etcquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:42 schreef supersof het volgende:
[..]
ja oke
het is wel heel groot
maar wel lief van hem
Na 5 jaarquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:43 schreef supersof het volgende:
[..]
ja kan ook
ik zou dat op een gegeven moment wel zeggen dan tegen hem
Ja af en toe als het onverwachts is. Maar iedere maand en er dan zo mee koketterenquote:
Ja wat, waarom is zwanger zijn ineens een vrijbrief voor iedereen om iemand zn buik aan te raken?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
"Dat heb je van die vriend van Nicolette van Dam zeker"
[..]
Crackproblemen dit.
ja okequote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Een kusje is ook lief. Ontbijtje is ook lief. Een keertje voor je koken is ook lief. Etc etc etc etc
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:44 schreef supersof het volgende:
[..]
ja oke
maar maar maar
zeg ook niet dat ik het zou willen
Omdat je buik dan ineens fucking raar gaat doen. Als je oor dik werd wilden mensen je oor aanraken.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja wat, waarom is zwanger zijn ineens een vrijbrief voor iedereen om iemand zn buik aan te raken?
het op fb zetten vind ik ook overdreven hoorquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja af en toe als het onverwachts is. Maar iedere maand en er dan zo mee koketterenbinnen 5 jaar zijn ze gescheiden let maar op
Huh maar hoe weten andere mensen dan dat je een tof leven hebt?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:44 schreef supersof het volgende:
[..]
het op fb zetten vind ik ook overdreven hoor
kijk dit danquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:41 schreef Crack_ het volgende:
Trouwens, ik zie het op haar Facebook ook. Ze is dus hoogzwanger, nou leuk enzo. Maar waarom gaat dan ineens iedereen je buik aanraken. Ik word echt helemaal gek als iedereen ineens mn buik gaat aanraken als ik zwanger ben hoor
!
Dan zou ik het leuker vinden om in die 8 jaar en 3 maanden niks te doen en dan na 8 jaar en 4 manden met 100 rozen aan te komenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Na 8 jaar en vier maanden. "Honderd is wel genoeg".
ja dat is pas vetquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan zou ik het leuker vinden om in die 8 jaar en 3 maanden niks te doen en dan na 8 jaar en 4 manden met 100 rozen aan te komen
Krijg je ook nietquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:44 schreef supersof het volgende:
[..]
ja oke
maar maar maar
zeg ook niet dat ik het zou willen
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:45 schreef supersof het volgende:
[..]
kijk dit dan
ik had bijne een real life emogif gezicht
[ afbeelding ]
Mn moeder had ooit een oor met pus, niemand die 't aanraakte!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat je buik dan ineens fucking raar gaat doen. Als je oor dik werd wilden mensen je oor aanraken.
"toet"quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:45 schreef supersof het volgende:
[..]
kijk dit dan
ik had bijne een real life emogif gezicht
[ afbeelding ]
Dat is het ook. Als je iedere maand doet is alle lol er af maar als het niet gebeurt is het toch kut.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan zou ik het leuker vinden om in die 8 jaar en 3 maanden niks te doen en dan na 8 jaar en 4 manden met 100 rozen aan te komen
Sowieso het na 1 maand `vieren''quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is het ook. Als je iedere maand doet is alle lol er af maar als het niet gebeurt is het toch kut.
denk dat ie daarom subtiel is begonnen met een roosje ja tochquote:
ohquote:
Met haar creditcardquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:47 schreef supersof het volgende:
[..]
denk dat ie daarom subtiel is begonnen met een roosje ja toch
toen werd zij rijk en kon hij met haar geld rozen voor haar kopen
Dit. Hoef je niet op Facebook te zetten en feest te geven of zo maar even realisatie?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:47 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind even stilstaan bij één maand wel leuk, gewoon met zn tweetjes. En dan puur en alleen omdat het de eerste maand is dat je 'iets' hebt
.
Tuurlijkquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je een maand iets hebt is een roosje geven toch best lief?
eerste jaar, eerste 5 jaar, eerste 10 jaar, eerste 20 jaar, eerste 25 jaar en eerste 50 jaarquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:47 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind even stilstaan bij één maand wel leuk, gewoon met zn tweetjes. En dan puur en alleen omdat het de eerste maand is dat je 'iets' hebt
.
Crack en ik feliciteren elkaar elke maand als een van ons er aan denkt. Ongeveer 50/50 laatste tijd.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk
Maar ik moet dan altijd denken aan die msn-namen![]()
Weekjuh met m`n schatje, gefeliciteerd lieverd (L) (K)
Gefeliciteerd?![]()
Als dat jouw manier is, dan doe jij het zoquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
eerste jaar, eerste 5 jaar, eerste 10 jaar, eerste 20 jaar, eerste 25 jaar en eerste 50 jaar
Weten jullie dan de exacte datum nog vanaf wanneer jullie "echt" iets hadden?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Crack en ik feliciteren elkaar elke maand als een van ons er aan denkt. Ongeveer 50/50 laatste tijd.
Ja.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weten jullie dan de exacte datum nog vanaf wanneer jullie "echt" iets hadden?
Ja ik weet niet, er met zn tweetjes bij stil staan is heel lief hoorquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Crack en ik feliciteren elkaar elke maand als een van ons er aan denkt. Ongeveer 50/50 laatste tijd.
Na 2,5-3 jaar (weet niet meer hoe lang het was) nog? Knap.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja.het moment dat we zeiden "eigenlijk hebben we al lang echt iets hè? Oké, dan pakken we de datum van vandaag".
Dan ia het nog allemaal nieuw en leuk ook. Maar iedere maand een bos rozenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:47 schreef Crack_ het volgende:
.
2,5 en een beetje.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Na 2,5-3 jaar (weet niet meer hoe lang het was) nog? Knap.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan ia het nog allemaal nieuw en leuk ook. Maar iedere maand een bos rozendaar is toch alle spontaniteit af.
Neem ik bloemen voor sof mee is het van "die mag je pas over vijf dagen geven![]()
je bent de datum vergeten
![]()
hou je niet meer van me, ik wel scheiden
![]()
![]()
"
Hahahaquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan ia het nog allemaal nieuw en leuk ook. Maar iedere maand een bos rozendaar is toch alle spontaniteit af.
Neem ik bloemen voor sof mee is het van "die mag je pas over vijf dagen geven![]()
![]()
![]()
![]()
"
bloemen mee nemen spontaan is wel liefquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
"
Ok, ik ga nog even doorquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
2,5 en een beetje.
En nu genoeg met deze onzin. Ik vind dit tof en eng.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen Tchock en ik net iets hadden. Tchock nog zo'n jonge toetie.
Baby darling doll face honey
ik ga nooit een relatie nemenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als dat jouw manier is, dan doe jij het zo.
Oef. Herkenbaar.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
"
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:53 schreef Crack_ het volgende:
kjoetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen Tchock en ik net iets hadden. Tchock nog zo'n jonge toetie.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 11-07-2014 19:54:08 ]
awSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen Tchock en ik net iets hadden. Tchock nog zo'n jonge toetie.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
wowquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:53 schreef Fok-it het volgende:
Ik hoorde weleens van iemand die zijn slapende vriendin in de auto meenam naar Parijs. En toen ze wakker werd waren ze daar, heel romantisch en shit
Ik geloof er alleen niet veel van
Liefquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:53 schreef supersof het volgende:
ik neem wel eens bloemen mee voor mijn moeder![]()
voor drie euro bij de albert heijn op het station als ik toch aan het wachten ben op mijn bus
Oh, ja dat kan ook natuurlijkquote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:53 schreef Fok-it het volgende:
Ik hoorde weleens van iemand die zijn slapende vriendin in de auto meenam naar Parijs. En toen ze wakker werd waren ze daar, heel romantisch en shit
Ik geloof er alleen niet veel van
Babyface.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen Tchock en ik net iets hadden. Tchock nog zo'n jonge toetie.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Als ik een tuin met mooie bloemen zie pluk ik er altijd 1quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:53 schreef supersof het volgende:
ik neem wel eens bloemen mee voor mijn moeder![]()
voor drie euro bij de albert heijn op het station als ik toch aan het wachten ben op mijn bus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |