Ik nog nooit en desalniettemin dat indrukwekkende lichaam wat je zo bewonderde. Gewoon thuisblijven en bier drinken.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zal ik naar gym gaan? Helemaal geen zin en ben al twee weken niet geweest
Nog wat leuks ingepland voor in je vrije week of voornamelijk uitrusten en series kijken?quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:57 schreef Elan het volgende:
Happy staat gewoon al bijna een jaar in de top 40
quote:
Is niet vanavond hoor. Kan er nog over nadenken.quote:
Dat zou kunnen, ja.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is leuk, kun je diegene zijn die je altijd wil zijn maar niet durft te zijn rondom je vertrouwede kennissen.
quote:
Is iets van 5 kwartier reizen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:55 schreef wietparkiet het volgende:
Gewoon gaan tanken kaneel, dan vervelend gaan doen door de drank en dan naar huis worden gestuurd
ultieme avond
Laatste date van februari 2013.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:55 schreef supersof het volgende:
[..]
gewoon een date regelen die mee gaat
Op je haardos na is het niet veel hoorquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik nog nooit en desalniettemin dat indrukwekkende lichaam wat je zo bewonderde. Gewoon thuisblijven en bier drinken.
[..]
Nog wat leuks ingepland voor in je vrije week of voornamelijk uitrusten en series kijken?
nou, ik zou naar de zomerfeesten gaan elke dag maar die vriendin waarmee ik ga kan opeens vet veel dagen nietquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik nog nooit en desalniettemin dat indrukwekkende lichaam wat je zo bewonderde. Gewoon thuisblijven en bier drinken.
[..]
Nog wat leuks ingepland voor in je vrije week of voornamelijk uitrusten en series kijken?
serieus? mijn laatste was afgelopen zondagquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is niet vanavond hoor. Kan er nog over nadenken.
[..]
Dat zou kunnen, ja.
[..]
[..]
Is iets van 5 kwartier reizen.
[..]
Laatste date van februari 2013.
Ja hoorquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Op je haardos na is het niet veel hoor
Geen 'vervangende' vriendin te regelen?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:59 schreef supersof het volgende:
[..]
nou, ik zou naar de zomerfeesten gaan elke dag maar die vriendin waarmee ik ga kan opeens vet veel dagen niet
Dan moet je toch maar met mij gaanquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:59 schreef supersof het volgende:
[..]
nou, ik zou naar de zomerfeesten gaan elke dag maar die vriendin waarmee ik ga kan opeens vet veel dagen niet
Als dat zo makkelijk was..quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Des te meer reden om een date te regelen, toch?
Alleen je rechterarm jaquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja hoorEn ik beeld mijn reusachtige biceps zeker in?
[..]
Geen 'vervangende' vriendin te regelen?
Bedankt. Arkona is altijd goed voor het humeur.quote:
Ja, maar om de opmerking dat hij een date moet zoeken te beantwoorden met "laatste date februari 2013" vind ik ook een beetje flauw. Als je dat slappe argument altijd gebruikt raak je nooit meer een leuk meisje of jongetje aan in je leven.quote:
Maar jij durft niet naar de provincie te komenquote:
Vind Yarilo nog een van hun tofste nummersquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt. Arkona is altijd goed voor het humeur.
De 'quote:
Misschien welquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar jij durft niet naar de provincie te komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |