Ik ook praktisch en was er 'al' om 8:00 uit ookquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik zit al hele dag beetje te fokken enzo
Sowieso. 110% pro Sof.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:53 schreef supersof het volgende:
[..]
lr en ik adoreren elkaar altijd
toch lr??
Precies. Maar nee, echt ontbijttoeristen daar.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:53 schreef Amarantha het volgende:
Ik zou zo'n ontbijt alleen doen als ik er toch al heen zou gaan..
Als je rond om 10 vóór 9 moet werken bij Ikea (en hij gaat om 9u open) dan moet je ook echt zo naar binnen dat er niet iemand stiekem met je meeloopt want om 10 voor 9 staan er al wat mensjes voor de deur vaak. Waarom weet ik ook niet.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Ikea in Delft heeft het afgeschaft, elke zondagochtend file op de snelweg en afrit vol
Ga je niet?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben uitgenodigd voor een verjaardag. Alleen ken ik slechts de jarige en haar vriend.
Ik voel me dan altijd een beetje slecht op mijn gemakt.
Oh god, dat is idd wel fucking pauper zegquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Precies. Maar nee, echt ontbijttoeristen daar.Te pauper voor woorden.
Is leuk, kun je diegene zijn die je altijd wil zijn maar niet durft te zijn rondom je vertrouwede kennissen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben uitgenodigd voor een verjaardag. Alleen ken ik slechts de jarige en haar vriend.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als je rond om 10 vóór 9 moet werken bij Ikea (en hij gaat om 9u open) dan moet je ook echt zo naar binnen dat er niet iemand stiekem met je meeloopt want om 10 voor 9 staan er al wat mensjes voor de deur vaak. Waarom weet ik ook niet.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als je rond om 10 vóór 9 moet werken bij Ikea (en hij gaat om 9u open) dan moet je ook echt zo naar binnen dat er niet iemand stiekem met je meeloopt want om 10 voor 9 staan er al wat mensjes voor de deur vaak. Waarom weet ik ook niet.
Je had ook een Ikea actie waarbij je etensbon kon besteden aan Ikea producten. Kwam ik thuis met 3 lampen, want tja...quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh god, dat is idd wel fucking pauper zeg!
Vast de gratis prostituees vandaar die druktequote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
gewoon een date regelen die mee gaatquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je had ook een Ikea actie waarbij je etensbon kon besteden aan Ikea producten. Kwam ik thuis met 3 lampen, want tja...
Hahaha liefquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:55 schreef Crack_ het volgende:
Fucking raar he, ik was daar donderdag en toen moest ik van de keuken alleen terug lopen naar buiten zeg maar.. En toen liep ik zo vrolijk terug en toen stond ik voor zo'n deur met "ALLEEN PERSONEEL" en toen had ik al zo'n pasje om die deuren open te maken maar ik zat wel eventjes van ".... moet ik hier nou door? Ben ik al personeel? Mag dat????"
Maakte 3 kleine rondjes voor die deur
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook praktisch en was er 'al' om 8:00 uit ook. Echt een kutdag in elk opzicht
[..]
Sowieso. 110% pro Sof.
Zal ik naar gym gaan? Helemaal geen zin en ben al twee weken niet geweestquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook praktisch en was er 'al' om 8:00 uit ook. Echt een kutdag in elk opzicht
[..]
Sowieso. 110% pro Sof.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:57 schreef Elan het volgende:
Happy staat gewoon al bijna een jaar in de top 40
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |