SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Your beauty never ever scared me.
Je moet je eigen liefde pakkenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Broodje met extra liefde vragen.
Als er alleen maar oude mensen kwamen snapte ik het nog. Maar ook studenten en families en zo echtquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Om de reden die ik aanhaal denk ik. Laatste beetje vastigheid met andere mensen voor vele ben ik bang![]()
inderdaadquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:50 schreef wietparkiet het volgende:
TT had moeten zijn "sof eindelijk thuis"
Ik lust geen koffiequote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:50 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is het één euro ontbijt, Amarantha
Of "Help Littlerabbit de dag door"quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:50 schreef wietparkiet het volgende:
TT had moeten zijn "sof eindelijk thuis"
Oh dat kan? Nice jaquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]. Dan gooi je die weg en vul je hem met thee en/of fris
.
was nog beter geweestquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Of "Help Littlerabbit de dag door"
Pech. Alleen thee of koffie.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:51 schreef Amarantha het volgende:
Vraag me altijd af bij dat soort ontbijtjes, als je geen thee of koffie lust.. heb je dan pech of kun je ook wel melk of jus krijgen?
Niet slecht eigenlijk. Kan je dat om vier uur middags ook nog krijgen?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:50 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Niet slecht voor één euroquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:50 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Owquote:
Ziet er prima uitquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:50 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Oh nog beter, je moet al die spullen pakken bij Ikea en je pakt dus ook een leeg kopje. Dan reken je één euro af en moet je zelf je koppie halen bij zon machine.. maar je kunt in plaats daarvan ook gewoon fris pakken of theequote:
helemaal nietquote:
Ikea in Delft heeft het afgeschaft, elke zondagochtend file op de snelweg en afrit volquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet slecht eigenlijk. Kan je dat om vier uur middags ook nog krijgen?
Ik zit al hele dag beetje te fokken enzoquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Of "Help Littlerabbit de dag door"
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Ikea in Delft heeft het afgeschaft, elke zondagochtend file op de snelweg en afrit vol
lr en ik adoreren elkaar altijdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |