SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Baby darling doll face honey
ja maar dan moet ik superveel gaan dragen en als ik met mijn moeder boodschappen doet betaalt ze altijdquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:59 schreef Fok-it het volgende:
Wietparkiet, je kan toch gewoon boodschappen doen als je moeder slaapt?
Je kan het toch voorschieten?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja maar dan moet ik superveel gaan dragen en als ik met mijn moeder boodschappen doet betaalt ze altijd
kan maar meestal gaan we naar houten want lidl en heb geen zin om naar houten te fietsen voor jan met de korte achternaamquote:
doe ik altijdquote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:01 schreef Fok-it het volgende:
Ik neem vaak een rugtas mee als ik boodschappen ga doen, maar volgens fok ben je dan een nerd als je dat doet
Als hij zo`n korte achternaam heeft is het toch makkelijker die te typen dan te vermelden dat hij een korte achternaam heeft?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kan maar meestal gaan we naar houten want lidl en heb geen zin om naar houten te fietsen voor jan met de korte achternaam
Inderdaadquote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
doe ik altijd
beter dan kutten op de fiets met een plastic zak
dat is vloeken en dat mag niet van de heerquote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als hij zo`n korte achternaam heeft is het toch makkelijker die te typen dan te vermelden dat hij een korte achternaam heeft?
Slecht geslapen vannachtquote:
Ja, ik hoorde het.. maar hier niksquote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Slecht geslapen vannachtWas wel echt zieke onweer
Hele lucht was gewoon om de 5 seconden verlicht door bliksemquote:
Ik heb ook echt geen zin om te sportenquote:
Cola, sinas, paprikachips en K3 op de achtergrondquote:
Dan ga je nietquote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb ook echt geen zin om te sporten
Gister geprobeerdquote:
naturelchipsquote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Cola, sinas, paprikachips en K3 op de achtergrond
Eindelijk een uitkomst voor je dilemma. Ik ga mee. Ik wil ook wel wat poesjes en kittens knuffelen momenteel.quote:
quote:Eerste Nederlandse kattencafé opent deuren
In september opent in Amsterdam Kopjes, het eerste kattencafé van Nederland. Oprichter Lenny Popelier heeft de financiering vrijwel helemaal rond gekregen.
Het concept kattencafé ontstond in 1998 in Taiwan en is inmiddels vooral in Japan erg populair. Ook in Londen, Parijs en Berlijn zijn er inmiddels kattencafés. Binnenkort volgt ook Amsterdam.
In het nieuwe café vinden een tiental thuisloze katten een nieuw onderdak. Bezoekers kunnen koffie en taart bestellen en knuffelen met de aanwezige katten.
Popelier startte begin juni een crowdfunding campagne om haar plannen te realiseren en heeft inmiddels ruim 90 procent van het benodigde kapitaal opgehaald. Mensen kochten via een website koppen koffie, T-shirts en boekten alvast privé feestjes. Popelier hoopt op maandag 14 juli, de laatste dag van de campagne, het volledige bedrag bijeen te hebben.
Deskundige
De initiatiefneemster is nu op zoek naar een geschikte locatie in Amsterdam-Noord, een stadseel dat de laatste jaren flink in opkomst is. Voor de verbouwing van het pand wordt de hulp van een kattengedragsdeskundige ingeschakeld.
Ga je erheen?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:48 schreef Crack_ het volgende:
Counting Crows in november weer in Nederland
Denk t niet.. heb ze nog geen jaar geleden nog live gezienquote:
50 euro per ticket, is wel redelijk normaal vOor een goeie band toch?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk t niet.. heb ze nog geen jaar geleden nog live gezienen ze zijn nogal prijzig
Jaquote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
50 euro per ticket, is wel redelijk normaal vOor een goeie band toch?
Dure hobby blijft het wel jaquote:
En als ik er nu weer naar toe zou gaan dan is het waarschijnlijk bijna het zelfde concert met zelfde nummers enzo. Ook geen zin in..quote:
Was je nou nog wel naar dat concert in de ziggodome geweest?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En als ik er nu weer naar toe zou gaan dan is het waarschijnlijk bijna het zelfde concert met zelfde nummers enzo. Ook geen zin in..
Jack White, neen. Heb 50-jarige verjaardag van papa Tchock gevierd.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was je nou nog wel naar dat concert in de ziggodome geweest?
Ben naam ff kwijt
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jack White, neen. Heb 50-jarige verjaardag van papa Tchock gevierd.
waarvoor?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik wil naar Linkin Park maar moet eigenlijk echt sparen![]()
Ah ook belangrijk natuurlijkquote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jack White, neen. Heb 50-jarige verjaardag van papa Tchock gevierd.
Waarvoor niet? Na sziget blijft er weinig bankrekening meer over en mijn TV is eergisteren naar de eeuwige jachtvelden vertrokkenquote:
Hoe veel geld leg je apart voor Sziget (dus excl tickets + reisquote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waarvoor niet? Na sziget blijft er weinig bankrekening meer over en mijn TV is eergisteren naar de eeuwige jachtvelden vertrokken
Ik woon in woerdenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:07 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Om 20:14 ben ik in je woonplaats Leiden toch?
We gaan eerst een dag naar Zagreb want interrailpas, dus eh, 600 euro.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe veel geld leg je apart voor Sziget (dus excl tickets + reis)
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We gaan eerst een dag naar Zagreb want interrailpas, dus eh, 600 euro.
Ik moet er nog even voor gaan zitten wat alles gaat kosten, maar liever te veel dan te weinig
Liever te vele dan te weinig, apart zetten bedoel je toch?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We gaan eerst een dag naar Zagreb want interrailpas, dus eh, 600 euro.
Ik moet er nog even voor gaan zitten wat alles gaat kosten, maar liever te veel dan te weinig
Nou en. Zagreb is koelquote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]zoveel leukere plaatsen op de heenweg
Jaaaaa. Backpack heb ik al gekocht enzo. Maar het is ook zo tering goedkoop in hongarije. 2 euro voor een halve liter bier op een festival, yay.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Liever te vele dan te weinig, apart zetten bedoel je toch?
Dan helemaal gelijk
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jaaaaa. Backpack heb ik al gekocht enzo. Maar het is ook zo tering goedkoop in hongarije. 2 euro voor een halve liter bier op een festival, yay.
Hongaarse prijzenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jaaaaa. Backpack heb ik al gekocht enzo. Maar het is ook zo tering goedkoop in hongarije. 2 euro voor een halve liter bier op een festival, yay.
... denk je dat vrouwen haarloos zijn en blijven uit zichzelf? De gemiddelde vrouw scheert zich volgens mij dertig keer meer dan een man.quote:
Oké.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:28 schreef Fok-it het volgende:
Jullie reageren altijd zo serieus
Oke gewoon een normale vrouw dan
Baard scheren en al die kleine kuthaartjes die in je borsthaar verdwijnen en over je buik wat weer zorgt coor jeuk
Daar hebben vrouwen geen last van.
Ja die van het songfestival misschien
Meg is ook echt een kutwijf. Heb je die interviews met Jack over haar wel eens gelezen?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:28 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt wel alsof Meg op veel foto's der best doet om er lelijk uit te zien![]()
Nee, vrouwen moeten hun punani, benen en oksels om de dag scheren.. en reken maar dat dat jeukt hoorquote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:28 schreef Fok-it het volgende:
Jullie reageren altijd zo serieus
Oke gewoon een normale vrouw dan
Baard scheren en al die kleine kuthaartjes die in je borsthaar verdwijnen en over je buik wat weer zorgt coor jeuk
Daar hebben vrouwen geen last van.
Ja die van het songfestival misschien
Je buurvrouw niet HIHIAHOquote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, vrouwen moeten hun punani, benen en oksels om de dag scheren.. en reken maar dat dat jeukt hoor.
Neen, wat danquote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Meg is ook echt een kutwijf. Heb je die interviews met Jack over haar wel eens gelezen?
Maar dat zijn vaak toch meer donshaartjesquote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, vrouwen moeten hun punani, benen en oksels om de dag scheren.. en reken maar dat dat jeukt hoor.
Niks is een donshaar als je 't hebt geschoren..quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dat zijn vaak toch meer donshaartjes
Ja oke schaamhaar niet
Dit soort shit. En echt véél ook.quote:
http://www.rollingstone.c(...)pes-partner-20140523quote:"I don't think anyone talks to Meg. She's always been a hermit," he said. "When we lived in Detroit, I'd have to drive over to her house if I wanted to talk to her, so now it's almost never."
[..]
White declined to discuss his marriage to Meg, but described her as extremely emotionally reserved. That aspect of her personality frustrated him when the two were in a creative partnership. "She's one of those people who won't high-five me when I get the touchdown," he said. "She viewed me that way of 'Oh, big deal, you did it, so what?' Almost every single moment of the White Stripes was like that. We'd be working in the studio and something amazing would happen: I'm like, 'Damn, we just broke into a new world right there!' And Meg's sitting in silence."
quote:
Wat unne vrouwquote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit soort shit. En echt véél ook.
[..]
http://www.rollingstone.c(...)pes-partner-20140523
Lazy bones zeg, sjongejongequote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Benauwd in mijn kamer, maar geenz in om raam open te doen. Zo werken. met jouuuu?
Wanneer ga je nou zeggen waar je werkt goffedommequote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Benauwd in mijn kamer, maar geenz in om raam open te doen. Zo werken. met jouuuu?
ze werkt bij andersomquote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wanneer ga je nou zeggen waar je werkt goffedomme
bij mijquote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lazy bones zeg, sjongejonge. Ja wel oké, voel me niet helemaal lekker
. Maar niet erg ofzo
ZO IN BEDJE WANT IK HEB OOK LAZY BONES ja toch
Zandpadquote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Smoke weed everydayquote:
Je hebt ervaringen?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ezelltjes in Amsterdam zijn ook best prijzig kan ik je vertellen
Huh nee op ezell.nl natuurlijkquote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Je hebt ervaringen?
deel je die ook op hookers.nl?
Af en toe naar de koelkastquote:
Jammerquote:
Canei is geen wijnquote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
af en toe naar de kast voor wat drinken
trouwens die wijn
Je zusje drinkt al wijn?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
of whatever
net limonade
zelfs mijn zusje zei dat het naar limo smaakte
nee had het op tafel staan en toen nam ze en slokje want ik zei dat het naar limo smaaktequote:
Heb je al wat opties dan?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:43 schreef Crack_ het volgende:
Nog acht maanden en dan verhuizen. Ik hoop op een 3-kamer appartement maar kans is klein
.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee had het op tafel staan en toen nam ze en slokje want ik zei dat het naar limo smaakte
en toen vroeg mijn moeder of er alcohol inzat en toen zei ze ja want mijn keel voelt warm
Ik denk dat mijn moeder me dan lynchtquote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgende keer met absinth zeggen dat het naar limonade smaakt
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee had het op tafel staan en toen nam ze en slokje want ik zei dat het naar limo smaakte
en toen vroeg mijn moeder of er alcohol inzat en toen zei ze ja want mijn keel voelt warm
wat bedoel je?quote:
Nou, ben je al flink op zoek naar huisjes? Is het aanbod beetje goed daar?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]slimme meid dat ze alcohol herkent aan het warm aanvoelen van der keel.. maar dan niet een fles canei herkennen op tafel en dat er hoogst waarschijnlijk alcohol in zal zitte?
Of waarin zat die Canei
![]()
En hoe oud is ze?
[..]
wat bedoel je?
Mooi zo.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn moeder me dan lyncht
Opzoek? Nou nee, het duurt nog 8 maandenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou, ben je al flink op zoek naar huisjes? Is het aanbod beetje goed daar?
Oh okequote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Opzoek? Nou nee, het duurt nog 8 maanden![]()
Maar ik sta over 8 maanden 3 jaar en 7 maanden ingeschreven en dat is prima voor 'n woning.
Had het in een glas gegoten hequote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]slimme meid dat ze alcohol herkent aan het warm aanvoelen van der keel.. maar dan niet een fles canei herkennen op tafel en dat er hoogst waarschijnlijk alcohol in zal zitte?
Of waarin zat die Canei
![]()
En hoe oud is ze?
[..]
wat bedoel je?
Oohh, clever clever girl danquote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Had het in een glas gegoten he
en de fles weer in de koelkast gezet
maar ze is 12
Mn ouders hebben mij in brabant ingeschreven toen ik 18 werd, zou iedere ouder moeten doenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:50 schreef Fok-it het volgende:
Was ik maar al jaren ingeschreven
Had ik ook vast al een woning gehad
Opzich wel maar je denkt daar dan niet over na omdat je op dat moment financieel niet capabel bent om uit huis te gaanquote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mn ouders hebben mij in brabant ingeschreven toen ik 18 werd, zou iedere ouder moeten doen.
... jij bent ook geen ouderquote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Opzich wel maar je denkt daar dan niet over na omdat je op dat moment financieel niet capabel bent om uit huis te gaan
Ik dan
Ja maar ik moet het huis huren?quote:
Daarom heb ik het ook over oudersquote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Opzich wel maar je denkt daar dan niet over na omdat je op dat moment financieel niet capabel bent om uit huis te gaan
Ik dan
quote:
quote:
Kut Edson. Hij laat gewoon dat meisje in elkaar gemept wordenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:52 schreef Ro-ald het volgende:
Haha fittie toch in de Efteling
http://112misdaad.nl/meis(...)-door-groep-jongens/
En die niggers hequote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kut Edson. Hij laat gewoon dat meisje in elkaar gemept worden
Jammer van Brabantquote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mn ouders hebben mij in brabant ingeschreven toen ik 18 werd, zou iedere ouder moeten doen.
Ah zo, nou ja geen idee, waarschijnlijk dachten mijn ouders dat het m'n eigen verantwoordelijkheid isquote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:53 schreef Tchock het volgende:
[..]Crack zegt dat elke ouder een kind in zou moeten schrijven voor sociale woningbouw als ze 18 worden. Jouw reactie is dat je daar niet over nadenkt omdat je niet uit huis kunt? Wtf?
Ja, eens. Was 't maar Den Haag en omstreken. Was handiger geweestquote:
Wtf? Je ouders weten niet hoe ze aan een hond kwamen?! Is dat super mega lang geleden oid?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:55 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ouders weten het niet meer waar vandaan.
ja is al heel lang geleden inderdaad.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wtf? Je ouders weten niet hoe ze aan een hond kwamen?! Is dat super mega lang geleden oid?
Kan ook fout van de tat-artist zijn geweest natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:56 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom nou toch? Ik controleer de spelling van mijn posts op FOK! zelfs en andere mensen doen het niet eens als ze een tattoo laten zetten![]()
Die werken toch met stencils meestal?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan ook fout van de tat-artist zijn geweest natuurlijk.
Baas _ O_quote:
Zulke tekst hoeft nietquote:
lekkahquote:
Nou, dat kon deze dus niet.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zulke tekst hoeft niet. Als ze dat prima met 't losse handje kunnen dan doen ze dat
.
zondag zijn ouders weer terug. En donderdags gaan ze waarschijnlijk op vakantiequote:
Waar gaan ze heen?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:59 schreef supersof het volgende:
[..]
zondag zijn ouders weer terug. En donderdags gaan ze waarschijnlijk op vakantie
Gelukkig maar, hequote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:59 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Enige wat ik weet waarom ze haar verkochten was omdat ze niet goed was voor wedstrijden
ik moet bijna overgeven aan de gedachte van een broodjequote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lekker. Dat wordt straks nog afkicken van de Subw... uh Kruidvat broodjes.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee, nooit naar binnen geweest.
Ze liep gewoon los mee.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gelukkig maar, he.
Weet jij of jouw ouders (of jij?) haar buiten los lieten lopen of dat ze steeds aan de riem moest blijven?
Zwanger? GEFELICITEERDquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:00 schreef supersof het volgende:
[..]
ik moet bijna overgeven aan de gedachte van een broodje
Lijkt me geen leuk landquote:
its a miraclequote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:00 schreef supersof het volgende:
[..]
ik moet bijna overgeven aan de gedachte van een broodje
Mag ik de peetvader worden?quote:
ze zijn nu een weekendje in Luxemburg. En donderdag gaan ze met mn broertjes naar de caravan in Duitsland. Geen idee hoelang. Kan een week zijn, misschien twee. Als ze de PlayStation meenemen denk ik wel twee weken ofzoquote:
Toto.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]. En wie heeft die grote lul dan op je rug gezet?
Soms liep ze wel eens weg omdat ze bang voor een grote hond maar voor de rest liep ze gewoon chill mee hoorquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
its a miracle
Echt? Liep ze niet weg?Rende ze?
HOE KAN DAT
Op internet staat overal 'LAAT DEZE HOND NIET LOS!! DAN IS IE WEG, LAAT NIET LOS!''
Hoezo als ze de ps meenemen?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:01 schreef supersof het volgende:
[..]
ze zijn nu een weekendje in Luxemburg. En donderdag gaan ze met mn broertjes naar de caravan in Duitsland. Geen idee hoelang. Kan een week zijn, misschien twee. Als ze de PlayStation meenemen denk ik wel twee weken ofzo
nee ik kan niet zwanger zijn gekkie crackquote:
van mij wel lrquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Wellicht zijn die 6 dagen rust dan nog belangrijker.
En in het geval van
[..]
Mag ik de peetvader worden?
Tisser dan?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:03 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil veel afleiding, lekker no life posten hier en nergens aandenken.
omdat er niets te doen is voor mn broertjes op die camping en mijn ouders geen zin hebben in het gezeur of ze nog wat gaan doen. Die willen soms ook gewoon even niks doen en ze niet elke dag op sleeptouw nemenquote:
Sowieso. Ik kan goed met kinderen omgaan ook. Enige nadeel is dat ik ze wel vrij snel weer zat ben, maar voor mijn peetkind zal ik uiteraard altijd klaar staanquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik denk dat Lr een goede peetvader zou zijn.
Wie moet ik naast jou overtuigen?quote:
Begin aan Vikings. Ik heb beide seizoenen in één ruk uitgekeken zo'n beetjequote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:03 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil veel afleiding, lekker no life posten hier en nergens aandenken.
Ohja, logischquote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:02 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Soms liep ze wel eens weg omdat ze bang voor een grote hond maar voor de rest liep ze gewoon chill mee hoor
ohquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:02 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik kan niet zwanger zijn gekkie crack
CandyCrushquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:04 schreef supersof het volgende:
Ik zie steeds vaker veertigplussers in de bus met een laptopWaarom zou je dat doen in de bus
ik weet nog niet wie de vader van mijn kind is over 6/7 jaarquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sowieso. Ik kan goed met kinderen omgaan ook. Enige nadeel is dat ik ze wel vrij snel weer zat ben, maar voor mijn peetkind zal ik uiteraard altijd klaar staan
[..]
Wie moet ik naast jou overtuigen?En bedankt voor het vertrouwen.
[..]
Begin aan Vikings. Ik heb beide seizoenen in één ruk uitgekeken zo'n beetje
meestal kijken ze een film hahaha. De vrouw naast mij nu leest een worddocumentquote:
Zo vroeg al kinderen?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:06 schreef supersof het volgende:
[..]
ik weet nog niet wie de vader van mijn kind is over 6/7 jaar
Voor schilderswijkquote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, eens. Was 't maar Den Haag en omstreken. Was handiger geweest
Ik iig nietquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Schilderswijk heb je aan 'n jaartje genoeg. Wil toch niemand zeg pufufufquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Voor schilderswijkheb je aan twee jaar genoeg geloof ik
Als ik een kind zou hebben, zou ik jou serieus overwegen als peetvader.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sowieso. Ik kan goed met kinderen omgaan ook. Enige nadeel is dat ik ze wel vrij snel weer zat ben, maar voor mijn peetkind zal ik uiteraard altijd klaar staan
meh, ligt er aan. Ik zei maar wat eigenlijkquote:
Al vakantie, Nicki lover?quote:
Goed streven. Tenzij je tegen die tijd alsnog geen zekerheid hebt uiteraardquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Huizen zijn best aardig.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Schilderswijk heb je aan 'n jaartje genoeg. Wil toch niemand zeg pufufuf
hoezo nietquote:
dat is op z'n vroegst denk ikquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al vakantie, Nicki lover?
[..]
Goed streven. Tenzij je tegen die tijd alsnog geen zekerheid hebt uiteraard
Wel lief dat ze 7 jaar over haar studie mag doen op jouw kostenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan ben ik net dertig :s en jij gaat na je studie eerst maar een paar jaar hard aan het werk
Ik mag je nu al nietquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:11 schreef ikeahotdog het volgende:
Naam: ikeahotdog
Leeftijd: 18
penislengte: 35 cm
religie: katholiek
burgerlijke staat: ongehuwd
hoogst genoten opleiding: hbo
woonplaats/province: Maastricht LIMBURIG
voetbalclub: oranje
favoriete drankje: bier
favoriete film: porno
lievelingsdier: hond (en poesjes)
lievelingskleur:blauw
politieke voorkeur: Rechts
Nah ik heb er ook 6 jaar over gedaanquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel Lief dat ze 7 jaar over haar studie mag doen op jouw kosten
Ik zei toch dat het op z'n vroegst was. Hoe oud wil jij zijn dan als je kinderen krijgtquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan ben ik net dertig :s en jij gaat na je studie eerst maar een paar jaar hard aan het werk
Niet alleen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen omdat hij uit Limburg komt he?
Jij weet ook niks he.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nah ik heb er ook 6 jaar over gedaanen op kosten van ibg
ik ook niet zoquote:
Niet echt over nagedacht. Half 30 ofzo. Als. Misschien helemaal niet.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zei toch dat het op z'n vroegst was. Hoe oud wil jij zijn dan als je kinderen krijgt
Wat weet ik niet :squote:
Ik krijg een Canadees in huisquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:18 schreef supersof het volgende:
Wij hebben een Canadees op het werk en hij is een maand in Nederland en ik leer hem Nederlandszo leuk
we zien welquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet echt over nagedacht. Half 30 ofzo. Als. Misschien helemaal niet.
[..]
Wat weet ik niet :s
haha is echt leuk, hij kent alle groenten al uit zijn hoofdquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik krijg een Canadees in huisZe heeft de achternaam van een bekende popster. Ben benieuwd.
picsquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik krijg een Canadees in huisZe heeft de achternaam van een bekende popster. Ben benieuwd.
Je bent de dvenmethode aan het toepassenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Watquote:
Wat?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je bent de dvenmethode aan het toepassen
hallo biertapperquote:
Baby's zijn vervelend.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zo doen babytjes vaak als je ze een kus wil geven.
ja ik was heel bang in bedquote:
Hoe zou dat komen?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zo doen babytjes vaak als je ze een kus wil geven.
Omdat ze nog geen andere dingen met hun mond kunnen vormen dan hun mond dicht en open doen oid want daar moeten ze dan over nadenken. Het zijn baby's.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe zou dat komen?
Omdat ze een borst verwachten?
Oh. Best leuk idee, maar helaas. Ze komt hier wonen een weekje of vijf.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Couchsurfmeisjes in huis nemen. Iedere week een ander
Dat is net wat te langquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh. Best leuk idee, maar helaas. Ze komt hier wonen een weekje of vijf.
mn zus is zwangerquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
klapperende eierstokken of heeft het zoeken van foto's van baby's een andere oorzaak?
Ow, zou ook kunnen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat ze nog geen andere dingen met hun mond kunnen vormen dan hun mond dicht en open doen oid want daar moeten ze dan over nadenken. Het zijn baby's.
Ik ook niet (meer) maar al zou ik dat wel doen zou ik nog niet weten waarom ze zo doen.. ze kunnen ook nog niet praten want het zijn baby'squote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow, zou ook kunnen.
Ken geen baby's
Ik moet Gossip Girl nog afkijkenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Begin aan Vikings. Ik heb beide seizoenen in één ruk uitgekeken zo'n beetje
ben daar ook toe gedwongen jaquote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:53 schreef Tchock het volgende:
[..]Crack zegt dat elke ouder een kind in zou moeten schrijven voor sociale woningbouw als ze 18 worden. Jouw reactie is dat je daar niet over nadenkt omdat je niet uit huis kunt? Wtf?
Zou wel leuk zijn. Aan baby's of dieren vragen waarom ze iets doen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook niet (meer) maar al zou ik dat wel doen zou ik nog niet weten waarom ze zo doen.. ze kunnen ook nog niet praten want het zijn baby's
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:11 schreef ikeahotdog het volgende:
waarom bestaat god?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:11 schreef ikeahotdog het volgende:
voeten in je mondquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn. Aan baby's of dieren vragen waarom ze iets doen.
Ik weet wel dat er een aantal dingen van baby's al zijn verklaard. Waarom ze alles in hun mond stoppen, en hun fascinatie met hun voeten een x-aantal maanden.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:39 schreef wietparkiet het volgende:
Kwam net aan bij de snackbar (vrijdag patatdag niet haten) en toen stond mijn vader te bestellen en had hij een biertje voor me besteld
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
.. zeg, heb jij wel ooit in je leven een baby gezien?
Valt wel meequote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Moest nog bestellen dus stond met geopend biertje in mijn hand![]()
tokkiewp alluz
Baby's stoppen hun voeten in hun mondquote:
Duidelijk verschillend maar ongeveer even lekker.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:41 schreef Amarantha het volgende:
Maar IKEA en hotdogs? Zijn die dingen beter dan van de Hema?
Dat weet ik, maar daarom hoef jij nog niet voeten in je mond te steken.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Baby's stoppen hun voeten in hun mond. Jij ook toen je een baby was
Ik moet eerst binnenkort Zweedse gehaktballetjes eten bij de IKEA, Hotdog komt de keer erna welquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Duidelijk verschillend maar ongeveer even lekker.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar daarom hoef jij nog niet voeten in je mond te steken.
Die vind ik echt heel erg vies.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moet eerst binnenkort Zweedse gehaktballetjes eten bij de IKEA, Hotdog komt de keer erna wel
Daar maak je vast vrienden mee!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:42 schreef wietparkiet het volgende:
Heb trouwens nog 3 dichte flessen over
dat weggeven gaat me beter af dan verwacht
Oh ik hoor altijd mensen helemaal enthousiast over die Zweedse balletjesquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die vind ik echt heel erg vies.De hotdogs daarentegen
Waarschijnlijk meer omdat het geen drol kost dan dat ze echt super lekker zouden zijn.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik hoor altijd mensen helemaal enthousiast over die Zweedse balletjes
Oh nee ik niet. Zacht, smakeloos vlees dat smaakt alsof het in ronde vormpjes is gespoten.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik hoor altijd mensen helemaal enthousiast over die Zweedse balletjes
Jaquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:44 schreef wietparkiet het volgende:
Crack ga je in de keuken werken bij de ikea ofzo?
Crack wordt de persoon die al die productnamen kiest. Hele dag in je kantoor zitten en "Flöteböle" en "Kallakästa" roepen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:44 schreef wietparkiet het volgende:
Crack ga je in de keuken werken bij de ikea ofzo?
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ah
nu is mijn autistenbrein weer tevreden
Brak een hoop harten hoor. Eenzame 50+ers die een onderlinge band/vriendschappen hadden opgebouwd op de zaterdagochtendquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:46 schreef Crack_ het volgende:
Gelukkig is 't ontbijt van één euro afgeschaft op zaterdag.
Bij flesjes bier merk je dat, die knappenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:47 schreef Amarantha het volgende:
Blikje cola te lang in de vriezer gedaan!
Lekkerquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Morgen maar even naar de Ikea om te eten dan.
Jaja, had 't meegekregenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Brak een hoop harten hoor. Eenzame 50+ers die een onderlinge band/vrienden hadden opgebouwd op de zaterdagochtend
Jepquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Bij flesjes bier merk je dat, die knappen
Super druk altijd met die ontbijtjes, ik snap dat echt nietquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Brak een hoop harten hoor. Eenzame 50+ers die een onderlinge band/vriendschappen hadden opgebouwd op de zaterdagochtend
Goedemorgen zeg, je hebt het één euro ontbijt bij o.a. Ikea gemist?!quote:
Ik kom daar nooitquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Goedemorgen zeg, je hebt het één euro ontbijt bij o.a. Ikea gemist?!
Om de reden die ik aanhaal denk ik. Laatste beetje vastigheid met andere mensen voor vele ben ik bangquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Super druk altijd met die ontbijtjes, ik snap dat echt niet
Ik ook niet.. maar dat was zo'n hype.. overal ging het eroverquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |