SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
Ik heb daar 5 maanden gestudeerd dus dan pik je zo af en toe wat op.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
heheeueheehueuhehuhue![]()
aldo is mijn hoer, niet andersom
[..]
jij frans spreken?
ja ma floe fla fleee
De laatste tijd is er zo'n idioot die het nodig vindt voor iedere letter van het alfabet een topic te openenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar heb je zeker een dagtaak aan?
Dit is correct. Ik kan super goedkoop naar Artis, maar toch doe ik het nooitquote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:44 schreef Ezell het volgende:
tchock lijkt mij iemand die dol is op dierentuinen
Dwing hem uitzendingen Studio Voetbal te kijken.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De laatste tijd is er zo'n idioot die het nodig vindt voor iedere letter van het alfabet een topic te openen
ga danquote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit is correct. Ik kan super goedkoop naar Artis, maar toch doe ik het nooit
Nee. Alleen als ik iets zoek.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:47 schreef Ezell het volgende:
loop jij ook in dierentuinen rond met een plattegrond in je handen?
Hahahquote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:50 schreef Ezell het volgende:
[..]noh, jij leek mij wel zo'n type
"IK MOT ALLES ZIEN"
Bijna klaar met samenvatten, dan slapen. Morgen nog wat jurisprudentie doornemen en oude stof herhalen.quote:
wanneer is het tentamen?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bijna klaar met samenvatten, dan slapen. Morgen nog wat jurisprudentie doornemen en oude stof herhalen.Wel veel, maar wel te doen.
Yes. zes tot negen. Bijna al mijn tentamens zijn op dat tijdstip dit jaar.quote:
hmm, krijg je dan geen honger?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Yes. zes tot negen. Bijna al mijn tentamens zijn op dat tijdstip dit jaar.Overdag is het fijn want dan heb je tijd om te leren, maar rond een uur of acht stort je wel echt in.
Jaquote:
hahahaquote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:04 schreef Tchock het volgende:
Feyenoord werd bij een oefenwedstrijd begeleid door junioren-spelers, zoals zo vaak. Maar:
[ afbeelding ]
Nu ik er over nadenk zal ze wel een foto gemaakt willen hebben bij de opkomst. Alsnog asociaal.quote:
Ja. Wij kunnen vertellen over de tijd dat je nog één mobiele telefoon in huis had en dan klinken we net zo als onze ouders die vertellen hoe ze allemaal bij de enige tv in de straat gingen kijken.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:06 schreef Ezell het volgende:
wij zijn nog van de generatie die de komst van mobieltjes nog net hebben meegemaakt
best maf
kan best, maar dan had ze beter door iemand anders kunnen laten makenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nu ik er over nadenk zal ze wel een foto gemaakt willen hebben bij de opkomst. Alsnog asociaal.
[..]
Ja. Wij kunnen vertellen over de tijd dat je nog één mobiele telefoon in huis had en dan klinken we net zo als onze ouders die vertellen hoe ze allemaal bij de enige tv in de straat gingen kijken.![]()
Ik hoop dat wij de technologische ontwikkelingen wel bij kunnen houden laterquote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
kan best, maar dan had ze beter door iemand anders kunnen laten makenselfie kon ze voor de opkomst nog doen
en vertellen over snake
dat zeiden ze vast jaren geleden ook bij de komst van de tv en radioquote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik hoop dat wij de technologische ontwikkelingen wel bij kunnen houden laterIk wil echt niet zo'n typische oudere van vandaag de dag worden.
Mijn overgrootmoeder vroeg toen ze voor het eerst een tv-uitzending zag hoe ze koningin Juliana zover hadden gekregen in zo'n klein kastje te klimmenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
dat zeiden ze vast jaren geleden ook bij de komst van de tv en radio
omgquote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn overgrootmoeder vroeg toen ze voor het eerst een tv-uitzending zag hoe ze koningin Juliana zover hadden gekregen in zo'n klein kastje te klimmen
Nee.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:17 schreef Ezell het volgende:
ik zoek leuke youtube channels om te volgen
weet jij miskien wat leuks?
https://www.youtube.com/channel/UCpbF21SJjNKSnmW62SlRubwquote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee.Ik doe echt niets met youtube behalve muziek uit mijn eigen library opzoeken om links naar andere mensen te sturen en kijken wat anderen me sturen.
Ik vind Sierd de Vos toch zo pijnlijk niet grappigquote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/channel/UCpbF21SJjNKSnmW62SlRubw
Je hebt nu mijn kanaal beledigdquote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind Sierd de Vos toch zo pijnlijk niet grappigDie man denkt echt dat hij geweldig is maar zijn grappen zijn 9/10 keer alleen maar saai en vervelend. Al moest ik vandaag wel lachen dat hij Derksen flink aanpakte.
Extreem rustgevend. Mijn huidige badkamer is er iets te klein en onhygiënisch voor maar thuis deed ik dat heel vaak.quote:
quote:
En dan eindelijk goed slapenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Meer bouwen eigenlijk. Straks maar even in elkaar zetten.
Hopelijk wel. Hoewel ik bang ben dat m'n vermoeidheid 'n andere reden heeft.quote:
Jeetje.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Hopelijk wel. Hoewel ik bang ben dat m'n vermoeidheid 'n andere reden heeft.
Weet ik niet precies. Maar ik heb weinig energie. Dacht eerst dat ik ijzertekort had, dus ik neem daar nu supplementen voor. Maar volgens mij moet ik er toch mee naar de huisarts. Ik heb ook constant dorst. Geen idee of dat iets is, maar het is wel vervelend.quote:
Zeker vervelend.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Weet ik niet precies. Maar ik heb weinig energie. Dacht eerst dat ik ijzertekort had, dus ik neem daar nu supplementen voor. Maar volgens mij moet ik er toch mee naar de huisarts. Ik heb ook constant dorst. Geen idee of dat iets is, maar het is wel vervelend.
Ik ken die weg op m'n duimpje want helaas ben ik er al meerdere keren geweestquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga de Pax opvangen bij het station. Zonder mij verdwaald hij ongetwijfeld op de lange weg naar de woning van Etsu.
Ja, precies. Inso zei gisteren diabetes en ik dacht eerstquote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker vervelend.
Huisarts doet waarschijnlijk bloedtest ofzo. Weet je het ook.
Het dorst hebben kan inderdaad wijzen op diabetes. Maar ook op andere dingen natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, precies. Inso zei gisteren diabetes en ik dacht eerst, maar toen ging ik lezen en werd ik toch een beetje bang.
Ik moet ook best vaak naar de WC, ja. Super vervelend.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het dorst hebben kan inderdaad wijzen op diabetes. Maar ook op andere dingen natuurlijk.
Ik had er een half jaar geleden ook last van. Dat ik ook maar bleef plassen.
Maar nu is alles weg.
Geen idee. Ben niet naar de dokter gegaan.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moet ook best vaak naar de WC, ja. Super vervelend.
Maar wat was het bij jou dan?
Maar het was ineens weg?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee. Ben niet naar de dokter gegaan.
Geluk hebben dan.quote:
In Ernem?quote:
Yes.quote:
Nu kun je blijven slapen.quote:
Even na laten kijken kan geen kwaad.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Geluk hebben dan.
Ik zocht er in eerste instantie ook niets achter. Maar ik ben altijd een ochtendmens geweest en ik ben tegenwoordig gewoon doodmoe als ik wakker word. Ik ben al sinds kwart voor 9 uit bed, maar het voelt net alsof ik twee minuutjes wakker ben. Dat je nog even gaapt en lam voor je uit staart.
Tof, waar en wat voor huis precies?quote:
quote:
Nee, precies. Al voel ik me altijd bezwaard of zo als ik naar de huisarts ga. Zeker omdat ik de afgelopen tijd vaker ben geweest dan in de rest van m'n leven.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu kun je blijven slapen.![]()
[..]
Even na laten kijken kan geen kwaad.
Arnhem-Zuid, een flatwoning speciaal voor studenten. Maar dan hoef je niet je badkamer en keuken te delen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Tof, waar en wat voor huis precies?
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Tof, waar en wat voor huis precies?
[..]
[ afbeelding ] Nog even bij QB langs gaan om de ruiten in te gooien.![]()
Oh, dat is echt ideaal.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:21 schreef Fera het volgende:
Arnhem-Zuid, een flatwoning speciaal voor studenten. Maar dan hoef je niet je badkamer en keuken te delen.
340 ongeveer. Best te doen eigenlijk.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, dat is echt ideaal.Hoeveel betaal je dan qua huur als ik dat mag vragen.
Ow, en ik maar denken dat je het voor Feer zou doen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Nog even bij QB langs gaan om de ruiten in te gooien.![]()
Dat begrijp ik wel. Maar beter voor iets zinloos gaan dan te laat gaan.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, precies. Al voel ik me altijd bezwaard of zo als ik naar de huisarts ga. Zeker omdat ik de afgelopen tijd vaker ben geweest dan in de rest van m'n leven.
Oh, dat is een mooi bedrag, ja. Ga je ons up to date houden met foto's van de inrichting?quote:
Ik heb scharen laatst geprobeerd, maar lukt voor geen meter.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow, en ik maar denken dat je het voor Feer zou doen.
Beetje scharen met die stalpootjes en alles.
Beetje assfisten. First base dus
Is ook zo. Voor donderdag een afspraak gemaakt.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel. Maar beter voor iets zinloos gaan dan te laat gaan.
Kom je me niet eens helpen?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, dat is een mooi bedrag, ja. Ga je ons up to date houden met foto's van de inrichting?
Ik kan me er ook helemaal niks bij voorstellen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb scharen laatst geprobeerd, maar lukt voor geen meter.Je voelt ook niets. Iemand zei eens tegen me dat ik kleine handen heb, eigenlijk had ik daarop moeten antwoorden: ja, is handig bij het fisten.
Maar op dat moment kom je daar niet op, he.
Oh, dat wil ik wel, hoor.quote:
Mja, dat valt nog mee. Het lijkt me vooral moeilijk om iemand serieus te penetreren met een voorbindddildo.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:30 schreef Fera het volgende:
Scharen ziet er volgens mij ook heel debiel uit. Ik zou dat echt niet met een straight face kunnen doen.![]()
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:30 schreef Fera het volgende:
Scharen ziet er volgens mij ook heel debiel uit. Ik zou dat echt niet met een straight face kunnen doen.![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 21:06 schreef Unicorn Farts het volgende:
[..]
Doe eens niet zo vulgair. Mijn hele zoetsappige beeld van jou is verpest.
quote:
Ja, die heb ik gezien. Dat was een beetje lafjes.quote:[..]
Mja, dat valt nog mee. Het lijkt me vooral moeilijk om iemand serieus te penetreren met een voorbindddildo.Zag je die scene in Orange met het scharen? Ik dacht:
.
Komt door je standaard PI. Lijk je echt zo'n vredelievende hippie die in een commune in het weiland woont.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen hebben trouwens een goed beeld van mij.
Even trots zijn.
[..]
Awww, die glimlach spreekt boekdelen.quote:
Of volleybal.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
altijd een extra reden om dameshandbal te kijken
Is met een piemel ook niet erg gemakkelijk hoor.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, dat wil ik wel, hoor.
[..]
Mja, dat valt nog mee. Het lijkt me vooral moeilijk om iemand serieus te penetreren met een voorbindddildo.Zag je die scene in Orange met het scharen? Ik dacht:
.
Het kwam kennelijk door mijn celibate leven.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Komt door je standaard PI. Lijk je echt zo'n vredelievende hippie die in een commune in het weiland woont.
She knows what's going on.quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Komt door je standaard PI. Lijk je echt zo'n vredelievende hippie die in een commune in het weiland woont.
Al dat lillende vlees en die zure lucht die je neus binnendringt. Ik snap het wel, ja.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is met een piemel ook niet erg gemakkelijk hoor.
Moet je ook nog hard zijn en blijven en alles.
Doe mee aan het celibate leven, Fas.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Al dat lillende vlees en die zure lucht die je neus binnendringt. Ik snap het wel, ja.
Daar gaat mijn bischierigheid.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Al dat lillende vlees en die zure lucht die je neus binnendringt. Ik snap het wel, ja.
Dat is wanneer jij ook meisjes leuk zou vinden.quote:
Body says no.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe mee aan het celibate leven, Fas.
Geen lapjes en flapjes, geen natte plekken in bed, geen onzekerheid meer.
Bischierigheid is sws niet echt 2014.quote:
Ik loop altijd achter de feiten aan.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Body says no.
[..]
Bischierigheid is sws niet echt 2014.
insinueer je nu dat ik homo ben?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is wanneer jij ook meisjes leuk zou vinden.
Goed dat je 'm even uitlegt, ik snapte 'm al niet.quote:
Daar moest je over nadenken hè.quote:
Jhali?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:01 schreef wietparkiet het volgende:
maar na vorige zomer hoef ik geen fokwijven want grote kans dat er wat mis mee is/kan gaan![]()
no offence
Het ging toch ook niet over FOK!sters?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:01 schreef wietparkiet het volgende:
maar na vorige zomer hoef ik geen fokwijven want grote kans dat er wat mis mee is/kan gaan![]()
no offence
Dat geldt ook voor fokmannen, dus we moeten het gewoon met elkaar doen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:01 schreef wietparkiet het volgende:
no offence
?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:01 schreef wietparkiet het volgende:
no offence
quote:
als er iets mis gaat, okee kan gebeuren.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:02 schreef Fera het volgende:
Bovendien een slap argument, want met ieder 'wijf' kan wel iets mis gaan.
WP plsquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
[..]
als er iets mis gaat, okee kan gebeuren.
het daarna in alle details op fok zetten
jij was pot toch?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor fokmannen, dus we moeten het gewoon met elkaar doen.Het is niet anders.
trauma's jongenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
WP pls
We hebben het al 100 keer gehoord
Je lijkt toto welquote:
Ga je ook je haren de lucht ingooien?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
voor die look probeer ik ook te gaan
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja
en ik zit te denken aan een gat in mijn rug
Van mij mag je.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Moet toch ergens sneu over doen?
jhali mag niet meer
Hoe heette die show op FoxKids ook alweer met die hamster?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Moet toch ergens sneu over doen?
jhali mag niet meer
Hamtaroquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:16 schreef Systeembeheerder het volgende:
[..]
Hoe heette die show op FoxKids ook alweer met die hamster?
Hamtaroquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:16 schreef Systeembeheerder het volgende:
[..]
Hoe heette die show op FoxKids ook alweer met die hamster?
Jij word overal vermoeid vanquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van mij mag je.
Zou er alleen zelf zo vermoeid van worden
quote:
Was een bazenseriequote:
Hoe lang blijf je dit nog grappig vinden?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja
en ik zit te denken aan een gat in mijn rug
Waar haat ik?quote:
Behoorlijk lang denk ikquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoe lang blijf je dit nog grappig vinden?
emogifje is verlatenquote:
Okquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Behoorlijk lang denk ik
[..]
emogifje is verlaten
Vindtquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Vervelend is dat he dat mensen grapjes maken over dingen die jij helemaal niet leuk vind
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:20 schreef Systeembeheerder het volgende:
[..]
[..]
Was een bazenserie
[ afbeelding ]
altijd die eeuwige zonnepitjes
![]()
Reageer je nou serieus op het feit dat mensen grapjes maken over je gewicht?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Vervelend is dat he dat mensen grapjes maken over dingen die jij helemaal niet leuk vind
Nee?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Reageer je nou serieus op het feit dat mensen grapjes maken over je gewicht?
Joh, maak je niet dik!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat dan tegen hem?quote:
Klopt. Maar dat is alsnog heel wat anders dan zulke opmerkingen makenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Omdat toto op een andere manier vervelend doet.
Bepaal ik zelf wel.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat is alsnog heel wat anders dan zulke opmerkingen maken
Hahaha Whutquote:
nee want fok it heeft geen last van dat gedrag van totoquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Fok-it kan niet bepalen of zo'n opmerking hetzelfde is als Toto die vervelend doet?
Dan klik je toch weg als je ergens last van hebt.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee want fok it heeft geen last van dat gedrag van toto
ik wel
Je zou er ook met toto over kunnen praten, in plaats van je als een dikke kleuter gedragen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee want fok it heeft geen last van dat gedrag van toto
ik wel
Dikke kleuterquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je zou er ook met toto over kunnen praten, in plaats van je als een dikke kleuter gedragen.
of ik verwerk het op mijn manierquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je zou er ook met toto over kunnen praten, in plaats van je als een dikke kleuter gedragen.
Nee.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:32 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dan klik je toch weg als je ergens last van hebt.
kusquote:
Lachen om mijn grappen.quote:
Ga het dan lekker in de ONZ SC verwerken ofzo, waar normale mensen geen last van je hebben.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
of ik verwerk het op mijn manier![]()
![]()
![]()
[..]
Nee.
[..]
kus
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ga het dan lekker in de ONZ SC verwerken ofzo, waar normale mensen geen last van je hebben.
Wat knapquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb net een cursus helderzienden afgerond.
Wollah fittie!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ga het dan lekker in de ONZ SC verwerken ofzo, waar normale mensen geen last van je hebben.
Ik heb vandaag een stilte dag voor me cursus mindfulnessquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb net een cursus helderzienden afgerond.
[..]
Lachen om mijn grappen.
[..]
[..]
Lachen om mijn grappen.
[..]
Turkenlogicaquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]Ga zelf lekker naar ONZ SC dan als je zoveel last van mij hebt
Dit begint eng te worden.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zie ook nog salade, stokbrood en wijn.
Idiootquote:
En de host, begint zijn naam nou met een O of met een E? Hm, er zit even wat ruis op mijn lijntje met de toekomst.quote:
Kennelijk wel, aangezien je je nogal aangevallen voelt.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Idioot
denk je dat jij ook maar enige invloed hebt op mijn postgedrag?
zelfs fopje heeft daar meer invloed op
dit is een reactie op een post in een topic dat dit is een topic heetquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
dit is een post in een topic dat dit is een topic heet
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En de host, begint zijn naam nou met een O of met een E? Hm, er zit even wat ruis op mijn lijntje met de toekomst.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kennelijk wel, aangezien je je nogal aangevallen voelt.
Dusdanig zelfs dat je me idioot noemt.
Je bent wel snel aangevallen hoor.
Misschien moet je minder drugs gebruiken, dit is namelijk niet behulpzaam voor een gebalanceerde mentale gezondheid.
Okee ik kan jou niet meer serieus nemen nuquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kennelijk wel, aangezien je je nogal aangevallen voelt.
Dusdanig zelfs dat je me idioot noemt.
Je bent wel snel aangevallen hoor.
Misschien moet je minder drugs gebruiken, dit is namelijk niet behulpzaam voor een gebalanceerde mentale gezondheid.
Jawel joh, gewoon even matten halverwege.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:45 schreef Fok-it het volgende:
Dit zijn geen goeie ontwikkelingen voor de wk-troost finale meet
Jij bent ook redelijk fittie 6/10quote:
Deze post is nogal tegenstrijdig.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Idioot
denk je dat jij ook maar enige invloed hebt op mijn postgedrag?
zelfs fopje heeft daar meer invloed op
Je haalt m'n gemiddelde omlaag.quote:
Hier.quote:
Het gemiddelde van heppie's beoordelingen?quote:
Je hebt nog 3 uur. Doe die dingen dan ipv te FOK!ken.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:48 schreef Amarantha het volgende:
Over 3 uur moet ik naar de bus en moet nog van alles doen!
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:48 schreef Amarantha het volgende:
Over 2uur moet ik naar de bus en moet nog van alles doen!
En mensen in US.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het gemiddelde van heppie's beoordelingen?
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hahahaha
kan heppie niet even helpen?
Ik maak zin om te gaan douchen, ik ben alleen extreem luiquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Je hebt nog 3 uur. Doe die dingen dan ipv te FOK!ken.
Haha, moest hardop lachen.quote:
Wat een lelijk ding.quote:
Komt goed.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:52 schreef Fok-it het volgende:
Vergeten jullie niet allemaal even naar de soa poli-kliniek te gaan na de meet?
Lelijke nagellakquote:
Normaal vind ik kittens schattig, maar ik vind dit net een oud mannetje.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou zeg
Hij heet sad cat, lief beestje toch
We krijgen allemaal dezelfde soa, dus ik denk dat maar 1 van ons naar die kliniek hoeftquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:52 schreef Fok-it het volgende:
Vergeten jullie niet allemaal even naar de soa poli-kliniek te gaan na de meet?
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We krijgen allemaal dezelfde soa, dus ik denk dat maar 1 van ons naar die kliniek hoeft
Je bent zelf geen katquote:
Waarom heb je dan geen poezen?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat ik meer van de poezen ben.
Snap je xD:d
Haha goeie dis dezequote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom heb je dan geen poezen?
snap je xd
views -> youtubemoneysquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:03 schreef Fera het volgende:
Ik zie ook allemaal filmpjes staan van mensen en hun laatste momenten met hun huisdieren, voordat deze ingeslapen worden. Waarom zou je dat in godsnaam op internet zetten?
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:03 schreef Fera het volgende:
Ik zie ook allemaal filmpjes staan van mensen en hun laatste momenten met hun huisdieren, voordat deze ingeslapen worden. Waarom zou je dat in godsnaam op internet zetten?
Toen onze vorige hond werd ingeslapen moest ik huilen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:03 schreef Fera het volgende:
En als je die goudvissen dan tot zelfmoord gaat drijven omdat een user met dezelfde naam dingen doet die je niet bevalt, dan verdien je een enkeltje naar het gesticht.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Haha goeie dis deze
Denk dat je je pas zorgen moet gaan maken als je je goudvissen voornamen gaat geven, dan ben je pas écht ver heen
Maar waarom op internet zetten? Zoiets hou je toch privé, lijkt me.quote:
Ik ook hoor. Zelfs m'n vader heeft gejankt, terwijl 'ie altijd deed alsof die hond hem weinig kon schelen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen onze vorige hond werd ingeslapen moest ik huilen.
Daar gaat mijn stoere imago.
Tuurlijk niet mooie ode aan je huisdier toch. Al werd onze hond op een dusdanige manier doodgereden dat de beelden wellicht niet lang op Youtube zouden staanquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar waarom op internet zetten? Zoiets hou je toch privé, lijkt me.
Herkenbaar met onze vorige kat en mijn moeder.. 14 jaar lang kon de kat haar niks schelen maar toen die overleed was zij de gene die hardst janktequote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:06 schreef Fera het volgende:
Zelfs m'n vader heeft gejankt, terwijl 'ie altijd deed alsof die hond hem weinig kon schelen.
Ja, oké, dit filmpje misschien ... Maar ik bedoel filmpjes die letterlijk over het inslapen en dergelijke gaan. Ik zou er niet eens een camera bij willen hebben.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Tuurlijk niet mooie ode aan je huisdier toch. Al werd onze hond op een dusdanige manier doodgereden dat de beelden wellicht niet lang op Youtube zouden staan
Tja, wat zou jij doen in zo'n deprimerende leefomgeving met een eigenaar die de hele dag uh ok zegt als probeert een goed gesprek aan te knopenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En als je die goudvissen dan tot zelfmoord gaat drijven omdat een user met dezelfde naam dingen doet die je niet bevalt, dan verdien je een enkeltje naar het gesticht.
Jawel joh. Alleen met chip er in zodat je even in moet checken (net zoals in bus en tram).quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:22 schreef Amarantha het volgende:
Vanaf 9 Juli kan je geen treinkaartje meer kopen
dat is morgen ripquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:22 schreef Amarantha het volgende:
Vanaf 9 Juli kan je geen treinkaartje meer kopen
Hmm nou ja ik denk dat ik dan net zo goed mijn OV kaart kan gebruiken, gebruik hem voor school toch straks weer en als ik toch moet in en uitchecken dan maar dat dingquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jawel joh. Alleen met chip er in zodat je even in moet checken (net zoals in bus en tram).
Want dat konden ze eerst niet?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:23 schreef wietparkiet het volgende:
zo kan de overheid zien waar we naartoe gaan enzo
Oh dat boeit me weinig, ik reis toch binnen Emmen en anders 3x per jaar naar Utrecht of Amsterdam. Is voor mij geen geheimquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:23 schreef wietparkiet het volgende:
zo kan de overheid zien waar we naartoe gaan enzo
Als student maar ¤10 geloof ik. Maar dan nog, je blijft gewoon losse kaartjes kunnen kopen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:23 schreef Amarantha het volgende:
Je moet toch sowieso 25 euro erop hebben staan als je met de trein gaat? Of hoe zit dat
Of Groningenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dat boeit me weinig, ik reis toch binnen Emmen en anders 3x per jaar naar Utrecht of Amsterdam. Is voor mij geen geheim
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat is morgen rip
echt bullshit dat ze dat weghalen
rottechnologie ook
Fijn dat het kan maar ik moet toch eens leren dat ding te gebruikenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als student maar ¤10 geloof ik. Maar dan nog, je blijft gewoon losse kaartjes kunnen kopen.
Oh ja ook nog paar keer naar Grunn ja per jaar, vooral als ik gratis reizen hebquote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ja ook nog paar keer naar Grunn ja per jaar, vooral als ik gratis reizen heb
Het is echt niet lastig. Als je een station weet te bereiken zonder hulp lukt die OV-chipkaart ook wel.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Fijn dat het kan maar ik moet toch eens leren dat ding te gebruiken+ heb straks gratis reizen door de weeks
Dit.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:24 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Beter man.
Kunnen ze alle stations afsluiten met poortjes komt de veiligheid alleen maar ten goede.
Het is meer het vergeten op te laden enz maar ik heb straks wel meer geld dus ik ga dan automatisch opwaarderen doen, scheelt ook problemenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is echt niet lastig. Als je een station weet te bereiken zonder hulp lukt die OV-chipkaart ook wel.
Hoax. Ik heb geen favoriete porno.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jawel maar nu hebben ze er beter zicht op
ze weten ook wat je favoriete porno is trouwens
Is heel erg om. Hier is alleen een trein naar Zwollequote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:25 schreef Toto69 het volgende:
Waarom ga je eigenlijk niet met de trein Ama?
Dayumquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is heel erg om. Hier is alleen een trein naar ZwolleDan moet ik eerst een uur naar zwolle in de trein en dan de trein naar Groningen. Vanaf Emmen gaat er een bus heen die er ook een uur over doet
iddquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:27 schreef Tchock het volgende:
Ik snap echt niet dat iedereen loopt te janken over die privacy. Als je een kaartje Amsterdam - Rotterdam koopt weet de NS net zo goed waar je heen reist. Boehoehoe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |