Vindtquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Vervelend is dat he dat mensen grapjes maken over dingen die jij helemaal niet leuk vind
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:20 schreef Systeembeheerder het volgende:
[..]
[..]
Was een bazenserie
[ afbeelding ]
altijd die eeuwige zonnepitjes
![]()
Reageer je nou serieus op het feit dat mensen grapjes maken over je gewicht?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Vervelend is dat he dat mensen grapjes maken over dingen die jij helemaal niet leuk vind
Nee?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Reageer je nou serieus op het feit dat mensen grapjes maken over je gewicht?
Joh, maak je niet dik!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat dan tegen hem?quote:
Klopt. Maar dat is alsnog heel wat anders dan zulke opmerkingen makenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Omdat toto op een andere manier vervelend doet.
Bepaal ik zelf wel.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat is alsnog heel wat anders dan zulke opmerkingen maken
Hahaha Whutquote:
nee want fok it heeft geen last van dat gedrag van totoquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Fok-it kan niet bepalen of zo'n opmerking hetzelfde is als Toto die vervelend doet?
Dan klik je toch weg als je ergens last van hebt.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee want fok it heeft geen last van dat gedrag van toto
ik wel
Je zou er ook met toto over kunnen praten, in plaats van je als een dikke kleuter gedragen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee want fok it heeft geen last van dat gedrag van toto
ik wel
Dikke kleuterquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je zou er ook met toto over kunnen praten, in plaats van je als een dikke kleuter gedragen.
of ik verwerk het op mijn manierquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je zou er ook met toto over kunnen praten, in plaats van je als een dikke kleuter gedragen.
Nee.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:32 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dan klik je toch weg als je ergens last van hebt.
kusquote:
Lachen om mijn grappen.quote:
Ga het dan lekker in de ONZ SC verwerken ofzo, waar normale mensen geen last van je hebben.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
of ik verwerk het op mijn manier![]()
![]()
![]()
[..]
Nee.
[..]
kus
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ga het dan lekker in de ONZ SC verwerken ofzo, waar normale mensen geen last van je hebben.
Wat knapquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb net een cursus helderzienden afgerond.
Wollah fittie!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ga het dan lekker in de ONZ SC verwerken ofzo, waar normale mensen geen last van je hebben.
Ik heb vandaag een stilte dag voor me cursus mindfulnessquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb net een cursus helderzienden afgerond.
[..]
Lachen om mijn grappen.
[..]
[..]
Lachen om mijn grappen.
[..]
Turkenlogicaquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]Ga zelf lekker naar ONZ SC dan als je zoveel last van mij hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |