Er is niets mis met een complimentje maar don't overdo it. En ermee openen is voor mij echt een no-go. Ik kan me niet voorstellen dat er vrouwen zijn die dat wel fijn vinden. Alhoewel van die onzekere R&P-help-mijn-vriend-bekijkt-meisjes-op-instagram types misschien welquote:Op maandag 7 juli 2014 19:57 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ghe. Ik las net de naam F1978 ergens. Dat was ook zo'n hosselbaas die met de meest kwijlerige complimenten strooide naar foksters alsof het pepernoten waren. Helemaal zonder bijbedoelingen uiteraard.
Dat voorbeeld is dus echt om te janken. Wat een natte zak rijst. Je hoort hem het ook heel hijgerig zeggen met zijn lul al in zijn hand.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:03 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Er is niets mis met een complimentje maar don't overdo it. En ermee openen is voor mij echt een no-go. Ik kan me niet voorstellen dat er vrouwen zijn die dat wel fijn vinden. Alhoewel van die onzekere R&P-help-mijn-vriend-bekijkt-meisjes-op-instagram types misschien wel
[ afbeelding ]
Heb jij nooit zin om compleet in bash-modus te gaan als je zoiets leest?quote:
Nee, ik ben een lief meisje.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Heb jij nooit zin om compleet in bash-modus te gaan als je zoiets leest?
Wtf, je hebt een op een gemeet met Benzin? Dan pak je het ook wel meteen extreem aan.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:15 schreef SiIk het volgende:
[..]
Eerlijkheid boven alles toch?
[..]
Haha.
Ik heb gewoon echt een hekel aan 1-op-1 meeten, en doe het om die reden ook eigenlijk nooit. Tenzij echt al eeuwen fanatiek gekletst enzo, maar da's met jou niet het geval. Kaneel en Benzin waren eigenlijk tot nu toe de enige spontane uitzonderingen, en die meet met Kaneel is niet eens doorgegaan toen.
Aan de andere kant ben ik wel weer nieuwsgierig naar je en vind ik het wel weer oké om je een keer te zien ofzo. Maar enthousiaster dan dat is het niet.Ideaalste zou eigenlijk nog zijn als ik je gewoon ergens op een FOK!meet kon treffen binnenkort
I know right.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wtf, je hebt een op een gemeet met Benzin? Dan pak je het ook wel meteen extreem aan.
Moet je gewoon eens doen. Zo'n sneukees verbaal fileren voor de gein. Anders leert 'ie het nooit.quote:
Oké.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Moet je gewoon eens doen. Zo'n sneukees verbaal fileren voor de gein. Anders leert 'ie het nooit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 juli 2014 20:46 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Oké.Piemel in je bips.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
50+? Tjees, ik heb het bij 6 fokkers gehouden afgelopen weekend.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:35 schreef SiIk het volgende:
Ik heb afgelopen weekend alleen al 50+ FOK!kers gemeet. Waarvan ik er 40 ofzo nog nooit had gezien![]()
Als jij een mager zesje bent, wat the fuck ben ik dan?quote:Op maandag 7 juli 2014 19:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet echt hoor. Zag een foto van SonicVolcano :$ dan ben ik maar een mager zesje
Dat begrijp ik eerlijk gezegd ook niet, en zeker als opener niet.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:55 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Vooral dat laatste is echt om te huilen, mannen moeten daar écht mee kappen. Ik snap niet dat er mannen zijn die nog steeds daarmee openen.
Waarom ben ik niet verbaasd dat juist jij deze opmerking maakt?quote:
Zaterdag 35 ofzo, allemaal nieuw. Toen bij een FOK!ker voetbal gekeken enzo. Volgende dag nog 15 ofzo waarvan 5 nieuw.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:02 schreef yats het volgende:
[..]
50+? Tjees, ik heb het bij 6 fokkers gehouden afgelopen weekend.
Waar was dat een meet van?quote:Op maandag 7 juli 2014 21:07 schreef SiIk het volgende:
[..]
Zaterdag 35 ofzo, allemaal nieuw. Toen bij een FOK!ker voetbal gekeken enzo. Volgende dag nog 15 ofzo waarvan 5 nieuw.
Heb je een zoetsappig beeld van mij?quote:Op maandag 7 juli 2014 21:06 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Doe eens niet zo vulgair. Mijn hele zoetsappige beeld van jou is verpest.
Dat heb ik je vorige week al verteldquote:
Goeiemorgen, je hebt gelijk. Schandalig dat ik dat vergeten benquote:Op maandag 7 juli 2014 21:16 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat heb ik je vorige week al verteld
Zo geinteresseerd ben je dus in mij
Gewoon, je komt zo zoet en snoezig over, verkeerd beeld denk ik eigenlijk thoughquote:Op maandag 7 juli 2014 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je een zoetsappig beeld van mij?
Hoe komt dat?
6 marathonsquote:Op maandag 7 juli 2014 21:19 schreef yats het volgende:
[..]
Goeiemorgen, je hebt gelijk. Schandalig dat ik dat vergeten ben![]()
Hoeveel kilometer hebben jullie uiteindelijk gelopen?
Netjes! Morgen ga ik ook maar weer eens 5 kilometer over de dijk hier hardlopen.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:20 schreef SiIk het volgende:
[..]
6 marathons
Waarvan ik 5 km heb bijgedragen. De onze ging in 3:50:24
Ik vind het een beetje raar om zulke dingen over jezelf te zeggen.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:20 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Gewoon, je komt zo zoet en snoezig over, verkeerd beeld denk ik eigenlijk though
Aha, dát was hetquote:Op maandag 7 juli 2014 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje raar om zulke dingen over jezelf te zeggen.
Maar met Fas gein ik gewoon omdat ik weet dat ze toch van de vrouwen is en zij weet dat ik geen behoefte heb aan seks.
Dat heb ik hem ook al meerdere keren gevraagd.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:25 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Aha, dát was hetGast, hoe doe je dat
Misschien dat hij zijn geheim alleen aan mij wil vertellenquote:Op maandag 7 juli 2014 21:26 schreef yats het volgende:
[..]
Dat heb ik hem ook al meerdere keren gevraagd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |