Er zijn gewoon momenten dat ik bij jouw posts aan F1978 moet denken. Ik kan het gewoon niet helpenquote:
En toen ik je aan m'n vlieger hing dan?quote:Op maandag 7 juli 2014 19:15 schreef SiIk het volgende:
[..]
Eerlijkheid boven alles toch?
[..]
Haha.
Ik heb gewoon echt een hekel aan 1-op-1 meeten, en doe het om die reden ook eigenlijk nooit. Tenzij echt al eeuwen fanatiek gekletst enzo, maar da's met jou niet het geval. Kaneel en Benzin waren eigenlijk tot nu toe de enige spontane uitzonderingen, en die meet met Kaneel is niet eens doorgegaan toen.
Aan de andere kant ben ik wel weer nieuwsgierig naar je en vind ik het wel weer oké om je een keer te zien ofzo. Maar enthousiaster dan dat is het niet.Ideaalste zou eigenlijk nog zijn als ik je gewoon ergens op een FOK!meet kon treffen binnenkort
Dat was niet de eerste keer dat ik je meette. Dus dan is er niks aan de handquote:
Dacht ik in eerste instantie ook, was alleen wel echt een leuke man. Ik vind het altijd een beetje laf als je niet eens eerlijk kan toegeven dat je niet geïnteresseerd bent. Ik word dan maar liever keihard afgewezen maar ga er geen kut smoesjes om verzinnenquote:Op maandag 7 juli 2014 19:13 schreef habitue het volgende:
[..]
In mijn ervaring is dat vaak een excuus voor:
"Je bent niet leuk genoeg om mee te daten."
Zoveel mensen, zoveel smaken he.quote:
Dat heb ik tegenwoordig ook wel. Of nouja uberhaupt meeten dan. Heel af en toe komt er nog wat spontaans tussendoor.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:15 schreef SiIk het volgende:
Ik heb gewoon echt een hekel aan 1-op-1 meeten, en doe het om die reden ook eigenlijk nooit.
Owquote:Op maandag 7 juli 2014 19:17 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat was niet de eerste keer dat ik je meette. Dus dan is er niks aan de hand
Ik heb een goede smaak, echtquote:Op maandag 7 juli 2014 19:20 schreef habitue het volgende:
[..]
Zoveel mensen, zoveel smaken he.
En inderdaad dat vind ik ook. Ik had eens een meid die de dag voor de date cancelde omdat ze van de trap was gevallen.Daarna ook niks meer gehoord uiteraard.
Hm, dat is niet positief bedoeld vermoed ik?quote:Op maandag 7 juli 2014 19:16 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Er zijn gewoon momenten dat ik bij jouw posts aan F1978 moet denken. Ik kan het gewoon niet helpen
Eerlijkheid kan ik je niet ontzeggen, maar dat geldt andersom ook. Ik zie het puur als een gezellige ontmoeting met iemand waar ik nieuwsgierig naar ben, en dat heb ik volgens mij ook vanaf het begin tegen je gezegd. Afgelopen weekend was overigens mijn eerste fokmeet ooit, dat geeft enigszins de zeldzaamheid daarvan aan. Maar ja, die zolderkamer is ook zo comfortabel, dus waarom die verlaten?quote:Op maandag 7 juli 2014 19:15 schreef SiIk het volgende:
[..]
Eerlijkheid boven alles toch?
[..]
Haha.
Ik heb gewoon echt een hekel aan 1-op-1 meeten, en doe het om die reden ook eigenlijk nooit. Tenzij echt al eeuwen fanatiek gekletst enzo, maar da's met jou niet het geval. Kaneel en Benzin waren eigenlijk tot nu toe de enige spontane uitzonderingen, en die meet met Kaneel is niet eens doorgegaan toen.
Aan de andere kant ben ik wel weer nieuwsgierig naar je en vind ik het wel weer oké om je een keer te zien ofzo. Maar enthousiaster dan dat is het niet.Ideaalste zou eigenlijk nog zijn als ik je gewoon ergens op een FOK!meet kon treffen binnenkort
Nou niet echt, nee. Maar ik weet ook wel dat je niet echt serieus bent met allesquote:Op maandag 7 juli 2014 19:28 schreef yats het volgende:
[..]
Hm, dat is niet positief bedoeld vermoed ik?
Ik heb inmiddels een FOK!ker of 60 gemeet, maar 1 op 1 meets zijn toch altijd anders.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:28 schreef yats het volgende:
[..]
Hm, dat is niet positief bedoeld vermoed ik?
[..]
Eerlijkheid kan ik je niet ontzeggen, maar dat geldt andersom ook. Ik zie het puur als een gezellige ontmoeting met iemand waar ik nieuwsgierig naar ben, en dat heb ik volgens mij ook vanaf het begin tegen je gezegd. Afgelopen weekend was overigens mijn eerste fokmeet ooit, dat geeft enigszins de zeldzaamheid daarvan aan. Maar ja, die zolderkamer is ook zo comfortabel, dus waarom die verlaten?
Vroeg me al af waar je was gebleven. Nog wel een leuke scharrel ofzo overgehouden aan Tinder dan?quote:Op maandag 7 juli 2014 19:32 schreef Sarasi het volgende:
Ik heb het wel een beetje gehad met Tinder eigenlijk... Ik heb het druk, niet zo'n behoefte meer aan verschillende mannen (liever vaker met dezelfde, is toch betere seks dan), en ik geloof ook niet dat ik al echt wil gaan daten. Als ik iets tegen zou komen dan is dat prima, maar er actief naar op zoek gaan is wel weer een stapje verder en dat hoeft van mij nog niet zo nodig.![]()
Het was heel leuken ik zal Tinder ook nog niet verwijderen ofzo, maar ik heb de app al in geen weken meer opgestart.
Ik heb afgelopen weekend alleen al 50+ FOK!kers gemeet. Waarvan ik er 40 ofzo nog nooit had gezienquote:Op maandag 7 juli 2014 19:28 schreef yats het volgende:
[..]
Eerlijkheid kan ik je niet ontzeggen, maar dat geldt andersom ook. Ik zie het puur als een gezellige ontmoeting met iemand waar ik nieuwsgierig naar ben, en dat heb ik volgens mij ook vanaf het begin tegen je gezegd. Afgelopen weekend was overigens mijn eerste fokmeet ooit, dat geeft enigszins de zeldzaamheid daarvan aan. Maar ja, die zolderkamer is ook zo comfortabel, dus waarom die verlaten?
Wat laat je mij in de steekquote:Op maandag 7 juli 2014 19:32 schreef Sarasi het volgende:
Ik heb het wel een beetje gehad met Tinder eigenlijk... Ik heb het druk, niet zo'n behoefte meer aan verschillende mannen (liever vaker met dezelfde, is toch betere seks dan), en ik geloof ook niet dat ik al echt wil gaan daten. Als ik iets tegen zou komen dan is dat prima, maar er actief naar op zoek gaan is wel weer een stapje verder en dat hoeft van mij nog niet zo nodig.![]()
Het was heel leuken ik zal Tinder ook nog niet verwijderen ofzo, maar ik heb de app al in geen weken meer opgestart.
Je moet je voorstellen dat een beetje goed uitziende vrouw dat al ettelijke malen per dag hoort. Of de ''hoi, alles goed/hoe was je weekend?'' variatie. En ik weet niet hoe dat bij jou zit, maar ik zou er de eerste twee keer nog op inhaken. De derde keer begint dat al ietwat saai en vermoeiend te worden. De overige zeven keer ga ik ook negeren omdat ik geen zin heb in weer zo'n standaard-riedeltje.quote:Op maandag 7 juli 2014 11:35 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
[..]
Haha dat durf ik nu niet meer te zeggen.
Maar zou ik nog steeds aardig moeten doen tegen een meisje waar ik dus geen kans bij maak die zelf respectloos doet?Je kunt op een simpele 'hoi' toch gewoon antwoorden? Ik begrijp niet dat jullie er zo butthurt over doen dat ik butthurt doe dat ik geen reactie krijg.
Op zich niks. Maar het springt er niet echt uit en zoals gezegd, dan moet je niet raar opkijken als daar geen reactie op volgt. Na de zoveelste keer dat te lezen vergaat de zin tot antwoorden je ook wel.quote:Op maandag 7 juli 2014 11:48 schreef theunderdog het volgende:
Wat is er mis met een 'heey, alles goed"?
Vooral tegen iemand waar je nog nooit tegen gesproken hebt?
Helemaalnaardemavo ergert zich eraan dat mensen op zijn minst geen ''hoi'' terug zeggen. Het probleem zit 'm er natuurlijk in dat het daar niet bij blijft. Als je op dat moment geen zin hebt in een gesprek is het ook wel de slechtste move die je kunt maken, zo'n hoi terug. Want dan moedig je zo'n knul aan en blijft hij tegen je aan lullen. En als ze dán laat blijken geen verdere interesse te hebben is het natuurlijk al helemaal - je raadt het al - een kuthoer. Ik begrijp dat niet ingaan op sommige berichten wel.quote:Op maandag 7 juli 2014 11:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, normale mensen zeggen dan "ja of nee en mj?" en zo gaat het gesprek dan verder.
Als dat voor jou goed werkt heb je dus verdomd goede foto's. Dan maakt de benadering zoveel niet meer uit.quote:Op maandag 7 juli 2014 12:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik begin meestal met hoi. Niets mis mee
Eens. Als je een beetje creatief bent, gevat uit de hoek kunt komen, wat humor gebruikt en je foto's in orde zijn kun je daten tot je erbij neervalt. Vrouwen worden graag een beetje geprikkeld, zien het als een verademing als ze een gesprek kunnen voeren zonder dat er telkens naar het eeuwige cliché rijtje onderwerpen wordt gegrepen.quote:Op maandag 7 juli 2014 15:51 schreef SonicVolcano het volgende:
Open gewoon eens met wat anders. Gebruik wat (flauwe) humor en je hebt opeens een heel ander gesprek. Openen met 'Hoi' loopt immers altijd op hetzelfde uit.
Haha.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:35 schreef SiIk het volgende:
[..]
Vroeg me al af waar je was gebleven. Nog wel een leuke scharrel ofzo overgehouden aan Tinder dan?
[..]
Ik heb afgelopen weekend alleen al 50+ FOK!kers gemeet. Waarvan ik er 40 ofzo nog nooit had gezien![]()
Haha dat dus.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:35 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Wat laat je mij in de steek![]()
Maar ja ik snap je wel. Ik start Tinder wel op maar ben best wel date-moe. Maar: zomer, hitsig, wijn, je kent het welIk zou er echter geen nee tegen zeggen als ik iemand tegen het lijf loop. Tinder zou er dan zo af zijn.
Dat laatste is sowieso mooi meegenomen natuurlijkquote:Op maandag 7 juli 2014 19:39 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Haha.Nja van de vier die ik uiteindelijk via Tinder heb opgeduikeld is het met eentje bij één keer gebleven, eentje was een korte fb, eentje werd verliefd (Wageningen) en stuurt me nog steeds hartjes en bloemetjes via whapp en de vierde was vanuit mijn kant een ONS maar die blijft me maar stalken op facebook met de vraag of ik nog eens wil afspreken.
Maar ik heb buiten Tinder ook niet stilgezeten en mijn zelfvertrouwen heeft sowieso een flinke boost gekregen. Momenteel ben ik in ieder geval helemaal tevreden.
En dankzij dat zelfvertrouwen denk ik dat ik in de toekomst ook wat gemakkelijker weer iets buiten Tinder om tegenkom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
quote:Op maandag 7 juli 2014 19:41 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat laatste is sowieso mooi meegenomen natuurlijk
Ik word bang van mannen die (te vaak) hartjes sturen. Bloemetjes zijn al helemaal eng en een beetje gayHaha ja nouja mijn algemene indruk van mannen is wel wat verzakt naar 'clingy' ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb trouwens ook gewoon een leven buiten Tinder en Fok! hoor, het is heus niet het één of het ander.
Your opinion of me is none of my business.
Niet echt hoor. Zag een foto van SonicVolcano :$ dan ben ik maar een mager zesjequote:Op maandag 7 juli 2014 19:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
berichten wel.
[..]
Als dat voor jou goed werkt heb je dus verdomd goede foto's. Dan maakt de benadering zoveel niet meer uit.
Gaan we weerquote:Op maandag 7 juli 2014 19:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet echt hoor. Zag een foto van SonicVolcano :$ dan ben ik maar een mager zesje
Vooral dat laatste is echt om te huilen, mannen moeten daar écht mee kappen. Ik snap niet dat er mannen zijn die nog steeds daarmee openen.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:51 schreef Hungry_Joe het volgende:
Als je een goede kop hebt maakt het meestal (maar ook niet altijd) niet zoveel uit wat je zegt. Tenzij je je echt als een dikke mongool gaat manifesteren natuurlijk.
Maar ik redeneer even vanuit het perspectief van your average zolderkamer-autist. Die niet echt vooraan hebben gestaan qua looks, zeg maar. Dan zul je dus met wat beters moeten komen dan een ''hoi''. En onderscheid is zo gemaakt als je een gesprek een beetje anders voert dan de rest. Wat scherpte, humor en eens geen bakken aan geslijm doen wonderen.
Ghe. Ik las net de naam F1978 ergens. Dat was ook zo'n hosselbaas die met de meest kwijlerige complimenten strooide naar foksters alsof het pepernoten waren. Helemaal zonder bijbedoelingen uiteraard.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:55 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Vooral dat laatste is echt om te huilen, mannen moeten daar écht mee kappen. Ik snap niet dat er mannen zijn die nog steeds daarmee openen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |