dn nog kan ze dat toch zeggen? Hoe moet ik dat weten op voorhand? ik zei het ook tegen iemand anders en die zei ook dat ze dat niet zo'n leuk onderwerp vond. Nou prima dan snap je, maar niets zeggen dan..quote:Op maandag 7 juli 2014 16:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké. Maar misschien vond ze het dan alsnog ongemakkelijk om over te praten. Ik zou ook niet echt weten wat ik moet zeggen eerlijk gezegd.
Mijn kennis reikt niet zo ver, ik weet niet hoe het gesprek precies gegaan is. Misschien heb je gelijk hoor, maar ik weet niet hoe intensief jullie contact is/was.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:33 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
dn nog kan ze dat toch zeggen? Hoe moet ik dat weten op voorhand? ik zei het ook tegen iemand anders en die zei ook dat ze dat niet zo'n leuk onderwerp vond. Nou prima dan snap je, maar niets zeggen dan..
Nouja, heel eerlijk al meteen oppervlakkig. Maar als ik haar FB lees doet ze zo tegen iedereen, is gewoon haar ''manier'' van reageren op internet. Maar in het begin reageerde ze nog wel ( heel saai) met een '' haha'' of een ''quote:Op maandag 7 juli 2014 17:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn kennis reikt niet zo ver, ik weet niet hoe het gesprek precies gegaan is. Misschien heb je gelijk hoor, maar ik weet niet hoe intensief jullie contact is/was.
Ai, fake nummer. Koud.quote:
Hier ook... lijkt wel of Tinder af en toe een pauze neemt. Soms heb ik na enkele minuten swipen een match en soms een week niks.quote:
quote:
quote:
Was testjequote:Op maandag 7 juli 2014 17:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zat al te kijken wat er nou mis mee was
Sorry.quote:
quote:
Same here. Al een tijdje contact met een gozer, zouden komende week meeten. Toont hij ineens geen interesse meer. Gewoon next inderdaad, jammer, maar zo gaat het.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:38 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Nouja, heel eerlijk al meteen oppervlakkig. Maar als ik haar FB lees doet ze zo tegen iedereen, is gewoon haar ''manier'' van reageren op internet. Maar in het begin reageerde ze nog wel ( heel saai) met een '' haha'' of een '''' maar nu gewoon niks. Misschien verwacht ik teveel, maar als iemand zegt dat ze wilt daten hoop ik ook dat ze tot die tijd contact wilt houden. .. Donderdag hadden we gepland, maar ik denk dat ik beter andere dingen kan gaan doen.
next dan maar..
Eh...ok...Ik zou ook niet echt weten hoe ik daar op zou moeten reageren.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:05 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
dat heb ik gedaan. maar ik weet zeker dat het niet aan mij ligt.
waarom zou ik anders 4 dates via tinder hebben gehad?![]()
ik zat dus te zeggen dat ik die aan het kijken was en dat ik het best raar vond dat er na afloop werd gefeest op de begrafenis. ook dat het net overleden meisje in beeld kwam had ik verteld, ook daar geen reactie op.. ik had het tegen een aantal personen hetzelfde verteld, en die reageerde er wel gewoon op
Ik was even naar de supermarkt om met het kassameisje te flirten. Sorry, ik kom alweer onlinequote:Op maandag 7 juli 2014 16:36 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Klopt wel, heb nu een erg leuke match die op mijn bio inhaakte, was echt heel flauw maar ik moest wel hardop lachenNu appen enzo, al heeft ie nu al 2 uur niet gereageerd.
Ik denk dat hij mij niet meer wiltMisschien is hij te hoog gegrepen voor mij, jammer. Ik heb wel al het idee dat we in een relatie zitten zo intensief is ons contact.
Te laat, ik ben nu al emotioneel beschadigdquote:Op maandag 7 juli 2014 18:42 schreef yats het volgende:
[..]
Ik was even naar de supermarkt om met het kassameisje te flirten. Sorry, ik kom alweer online
quote:
Ik kon alleen lachen om die laatstequote:
Dat komt me bekend voorquote:Op maandag 7 juli 2014 18:46 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik sprak via PaiQ niet heel lang geleden een man die oprecht verbaasd was dat ik wel aan "echt" daten deed want vooral de jongeren (daar val ik schijnbaar ook nog steeds onder) zeiden "Ja leuk daten! Doen we!" maar lieten al snel niets meer horen. 'één daarvan gaf gewoon toe dat ze de aandacht gewoon prettig vond en nooit wilde daten. Die heb je er ook nog tussen dus..
Ik wil het best met een lekker flesje onder een heldere sterrenhemel afkopen. Dan ben je het vast zo weer vergetenquote:Op maandag 7 juli 2014 18:46 schreef UnicornFarts het volgende:
Te laat, ik ben nu al emotioneel beschadigd![]()
Je staat gewoon laag op m'n prioriteitenlijstjequote:
Pijnlijk deze..quote:Op maandag 7 juli 2014 19:00 schreef SiIk het volgende:
[..]
Je staat gewoon laag op m'n prioriteitenlijstje
Wat romantischquote:Op maandag 7 juli 2014 18:59 schreef yats het volgende:
[..]
Dat komt me bekend voor
[..]
Ik wil het best met een lekker flesje onder een heldere sterrenhemel afkopen. Dan ben je het vast zo weer vergeten
Schandalig, je mist echt watquote:Op maandag 7 juli 2014 19:00 schreef SiIk het volgende:
[..]
Je staat gewoon laag op m'n prioriteitenlijstje
het ligt misschien aan mijn lichte vorm van autisme, maar ik kán niet iets niet-serieus doen. Of ik ga ergens voor, of helemaal niet. Ik irriteer me er mateloos aan als ik geen duidelijkheid krijg, kleine moeite om de waarheid te zeggen, vooral als je iemand niet persoonlijk kent.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:39 schreef Swieber- het volgende:
[..]
Same here. Al een tijdje contact met een gozer, zouden komende week meeten. Toont hij ineens geen interesse meer. Gewoon next inderdaad, jammer, maar zo gaat het.
Try mequote:Op maandag 7 juli 2014 19:03 schreef UnicornFarts het volgende:
Wat romantisch![]()
Ik ben een sucker wbt romantiek
Vind het vooral tof dat ze ook echt de motion capture erbij gedaan hebbenquote:
In mijn ervaring is dat vaak een excuus voor:quote:Op maandag 7 juli 2014 18:46 schreef UnicornFarts het volgende:
én daarvan gaf gewoon toe dat ze de aandacht gewoon prettig vond en nooit wilde daten
Zeg het eens?quote:
Eerlijkheid boven alles toch?quote:
Haha.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:04 schreef yats het volgende:
[..]
Schandalig, je mist echt wat![]()
Maar, eerlijk is eerlijk, strakke reactie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |