Download de app:quote:
[quote]Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef Clemenza het volgende:
Hi mensen!
Kennen jullie Tinder al? Het is een soort datingapp voor jongeren, je verbindt Tinder met je profiel op Facebook (post niet maar gebruikt je likes en vriendenlijst) en kiest maximaal vijf foto's en dan kan het beginnen. De app laat willekeurige mensen zien die binnen de ingestelde referentiewaarden passen (leeftijd, geslacht en afstand) waarna je de personen op hun foto's en gemeenschappelijke likes/ vrienden kunt afkeuren of natuurlijk goedkeuren. De persoon krijgt van beide nooit een bericht maar als je toevallig iemand tegenkomt die jou ook 'geliked' heeft dan kun je gaan chatten, als je dat wilt. Het slaat helemaal nergens op maar stiekem is het toch best wel goed voor je ego
ib4 Maar in reallife ben ik heul anders!!!quote:Op maandag 7 juli 2014 08:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik snap ook niet waarom matches niet op helemaalnaardemavo z'n berichten reageren. Hij komt hier nog wel zo welbespraakt en innemend over.
quote:Op maandag 7 juli 2014 08:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik snap ook niet waarom matches niet op helemaalnaardemavo z'n berichten reageren. Hij komt hier nog wel zo welbespraakt en innemend over.
Haha dat durf ik nu niet meer te zeggen.quote:Op maandag 7 juli 2014 09:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ib4 Maar in reallife ben ik heul anders!!!
Als je alleen maar 'Hoi, alles goed' enzo zegt is het meer dan terecht dat je genegeerd wordt. Verzin eens wat leuks ofzo.quote:Op maandag 7 juli 2014 11:35 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
[..]
Haha dat durf ik nu niet meer te zeggen.
Maar zou ik nog steeds aardig moeten doen tegen een meisje waar ik dus geen kans bij maak die zelf respectloos doet?Je kunt op een simpele 'hoi' toch gewoon antwoorden? Ik begrijp niet dat jullie er zo butthurt over doen dat ik butthurt doe dat ik geen reactie krijg.
Waar maak je je nou druk om? Wil je een hoi terug van een meisje die je niets vind? Een gesprek dat daarna toch doodbloed?quote:Op maandag 7 juli 2014 11:35 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
[..]
Maar zou ik nog steeds aardig moeten doen tegen een meisje waar ik dus geen kans bij maak die zelf respectloos doet?Je kunt op een simpele 'hoi' toch gewoon antwoorden? Ik begrijp niet dat jullie er zo butthurt over doen dat ik butthurt doe dat ik geen reactie krijg.
'Hoi, alles goed' vind ik nog slechter dan 'hoi.' Ik begrijp niet wat ik kan zeggen tegen een meisje met nietszeggende foto's/gemeenschappelijke interesses. (Dus foto's zonder speciale locatie of speciale handeling)quote:Op maandag 7 juli 2014 11:36 schreef SiIk het volgende:
[..]
Als je alleen maar 'Hoi, alles goed' enzo zegt is het meer dan terecht dat je genegeerd wordt. Verzin eens wat leuks ofzo.
Ik wil niet geliked worden door meisjes die mij eigenlijk niets vinden.quote:Op maandag 7 juli 2014 11:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waar maak je je nou druk om? Wil je een hoi terug van een meisje die je niets vind? Een gesprek dat daarna toch doodbloed?
Leuk dat je dat niet wilt. Maar t gebeurd nu eenmaal.quote:Op maandag 7 juli 2014 11:39 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik wil niet geliked worden door meisjes die mij eigenlijk niets vinden.
Delete tinder dan maar. Heb jij nooit dat je een match toch niets vind?quote:Op maandag 7 juli 2014 11:39 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik wil niet geliked worden door meisjes die mij eigenlijk niets vinden.
Wat wil je dan horen? Een slechte openingszin die je afgelopen maand al 40 keer hebt gehoord?quote:Op maandag 7 juli 2014 11:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Leuk dat je dat niet wilt. Maar t gebeurd nu eenmaal.
Daarbij enkel een 'hoi' sturen maakt t nou ook niet echt antrekkelijk om op te reageren
Misschien. Ik zeg meestal wel hoi terug, krijg zelden vage openingszinnenquote:Op maandag 7 juli 2014 11:42 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Wat wil je dan horen? Een slechte openingszin die je afgelopen maand al 40 keer hebt gehoord?
Ik like alleen mensen die ik aantrekkelijk vind, dus ik vind matches alleen niet leuk als het gesprek niet lekker loopt. (Ik heb dit dus niet als ik een 'hoi' ontvang.quote:Op maandag 7 juli 2014 11:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Delete tinder dan maar. Heb jij nooit dat je een match toch niets vind?
Wat werkt dan beter dan 'hoi'? Gewoon in het algemeen. (Dadelijk gaan er mensen zeuren over dat je het zelf moet bedenken.quote:Op maandag 7 juli 2014 11:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misschien. Ik zeg meestal wel hoi terug, krijg zelden vage openingszinnen
Er is altijd wel iets over de fotos te zeggen lijkt me. En als t echt jiet isn begin van mij part overt voetbalquote:Op maandag 7 juli 2014 11:46 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Wat werkt dan beter dan 'hoi'? Gewoon in het algemeen. (Dadelijk gaan er mensen zeuren over dat je het zelf moet bedenken.) Dit dus in de situatie dat je niets kunt opmaken uit de foto's en geen gemeenschappelijke interesses hebt.
Ik maak het vaak mee dat ze gewoon op een foto staan. Het enige wat je dan kunt zeggen is, dat ze er leuk opstaat, maar dat vind ik een beetje slijmen en dat is ook vrij gesloten.quote:Op maandag 7 juli 2014 11:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er is altijd wel iets over de fotos te zeggen lijkt me. En als t echt jiet isn begin van mij part overt voetbalgewoon iets waarop zij direct kan reageren en t gesprek loopt.
Een hoi is net zoiets als een gesloten vraag.
Omdat 'alles goed' een vraag is waar je alleen 'ja/nee' op kan antwoorden.quote:Op maandag 7 juli 2014 11:48 schreef theunderdog het volgende:
Wat is er mis met een 'heey, alles goed"?
Vooral tegen iemand waar je nog nooit tegen gesproken hebt?
Nee, normale mensen zeggen dan "ja of nee en mj?" en zo gaat het gesprek dan verder.quote:Op maandag 7 juli 2014 11:51 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Omdat 'alles goed' een vraag is waar je alleen 'ja/nee' op kan antwoorden.
En wat zeg jij daarna dan?quote:Op maandag 7 juli 2014 11:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, normale mensen zeggen dan "ja of nee en mj?" en zo gaat het gesprek dan verder.
Eens. Meer dna een dank je zal ze er ook niet opzeggen. daarbij zou je haar niet geliked hebben als je haar niets vond.quote:Op maandag 7 juli 2014 11:50 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik maak het vaak mee dat ze gewoon op een foto staan. Het enige wat je dan kunt zeggen is, dat ze er leuk opstaat, maar dat vind ik een beetje slijmen en dat is ook vrij gesloten.
Yolo, bij de volgende matches ga ik over voetbal praten.
Uhh, nee. Je kan bijvoorbeeld vertellen wat je gedaan hebt vandaag? waarom het goed met je gaat enz..quote:Op maandag 7 juli 2014 11:55 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
En wat zeg jij daarna dan?
Dan krijg je deze conversatie:
1 - Heey alles goed?
2 - Ja, met jou?
1 - Ook.
Vervolgens een akelige stilte.
Dan stel je geen vragen. Jij wilt wat over haar niet te weten komen, niet iets over jou aan haar opdringen.quote:Op maandag 7 juli 2014 11:57 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Uhh, nee. Je kan bijvoorbeeld vertellen wat je gedaan hebt vandaag? waarom het goed met je gaat enz..
Ik ben alles behalve creativiteit des zelve. Maar als je alleen "ook" kan zeggen dan ben je echt een autist van zeer hoog niveau.
Wat?quote:Op maandag 7 juli 2014 11:57 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Dan stel je geen vragen. Jij wilt wat over haar niet te weten komen, niet iets over jou aan haar opdringen.
Wat ik bedoel te vertellen is, dat iemand die je niet eens kent het niet interessant vindt om te weten dat je weet ik veel wat hebt gedaan, tenzij het erg bijzonder is. Je krijgt dan vrijwel altijd een reactie met 'oké, mooi.'quote:
Als dat de reactie van degene is dan weet ik gelijk dat ik die gene moet vergeten.quote:Op maandag 7 juli 2014 12:01 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Wat ik bedoel te vertellen is, dat iemand die je niet eens kent het niet interessant vindt om te weten dat je weet ik veel wat hebt gedaan, tenzij het erg bijzonder is. Je krijgt dan vrijwel altijd een reactie met 'oké, mooi.'
Ik begin meestal met hoi. Niets mis meequote:Op maandag 7 juli 2014 11:36 schreef SiIk het volgende:
[..]
Als je alleen maar 'Hoi, alles goed' enzo zegt is het meer dan terecht dat je genegeerd wordt. Verzin eens wat leuks ofzo.
9/10 gesprekken die op die manier beginnen lopen bij mij dood.quote:Op maandag 7 juli 2014 12:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik begin meestal met hoi. Niets mis mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
quote:Op maandag 7 juli 2014 12:04 schreef SiIk het volgende:
[..]
9/10 gesprekken die op die manier beginnen lopen bij mij dood.Oh bij mij nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als beide mensen saai en niet geinteresseerd zijn in elkaar loopt je gesprek inderdaad zo, neemt niet weg dat er prima een gesprek uit voort kan komen.quote:Op maandag 7 juli 2014 11:55 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
1 - Heey alles goed?
2 - Ja, met jou?
1 - Ook.
-Wat doe je in het dagelijks leven?quote:Op maandag 7 juli 2014 11:55 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
1 - Heey alles goed?
2 - Ja, met jou?
1 - Ook.
Ik neem m'n woorden terug.quote:Op maandag 7 juli 2014 12:15 schreef rvi007 het volgende:
[..]
-Wat doe je in het dagelijks leven?
-Wat heb je mooie ogen/leuk kapsel/leuk shirtje...
-Studeer je?
-Schijt je liggend of zittend?
-Wat een dikke tieten heb jij zeg, kan je je voeten nog zien als je omlaag kijkt? (ja hier is ooit een interessant gesprek uit voortgekomen)
duizend en één mogelijke variaties...
Kijk eens aan, Silk heb je al met ''hoi hoe is het'' weer eentje minder om op te bashen als je d'r matchtquote:Op maandag 7 juli 2014 12:15 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik neem m'n woorden terug.
'Hoi, hoe is het' is een prima openingszin.
Antwoorden op de teksten van je:quote:Op maandag 7 juli 2014 12:15 schreef rvi007 het volgende:
[..]
-Wat doe je in het dagelijks leven?
-Wat heb je mooie ogen/leuk kapsel/leuk shirtje...
-Studeer je?
-Schijt je liggend of zittend?
-Wat een dikke tieten heb jij zeg, kan je je voeten nog zien als je omlaag kijkt? (ja hier is ooit een interessant gesprek uit voortgekomen)
duizend en één mogelijke variaties...
Dan zeg toch gewoon ''ooh wat leuk!'' en stel je nog een vraag of wacht je tot zij aan jou vragen wat jij in het dagelijks leven doet...quote:Op maandag 7 juli 2014 12:20 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Antwoorden op de teksten van je:
- Werken/studeren
- Dankje
- Ja/nee
- Wat is dit nou weer voor een vraag?
- Ok.
Jij regelt binnen een paar zinnen hun nummer en een date, dat is niet te vergelijkenquote:
Je loopt non stop te klagen dat het allemaal hoeren zijn met bontkraagjes, waarom wil je dan persee een "hoi" terug? Zeik niet zo.quote:Op maandag 7 juli 2014 11:35 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
[..]
Bedankt voor de mededelingquote:Op maandag 7 juli 2014 13:02 schreef TheMechanic het volgende:
Sommige maten van mij zitten 24/7 op Tinder, alsof ze hun brood ermee verdienen.
Ik zelf heb het nooit gebruikt, het kwam uit net nadat ik een relatie kreeg met mijn vriendin. Lijkt me op het eerste gezicht wel een geinige app trouwens!
Die like ik niet meer. Ik like nu alleen aantrekkelijke vrouwen.quote:Op maandag 7 juli 2014 12:53 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Je loopt non stop te klagen dat het allemaal hoeren zijn met bontkraagjes, waarom wil je dan persee een "hoi" terug? Zeik niet zo.
Natuurlijk gebruik ik wel een hoofdletter.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:01 schreef Sarasi het volgende:
Als iemand aankomt met alleen 'hoi' en dan ook nog zonder hoofdletter, tja. Dan heb ik echt wel betere dingen te doen dan vervolgens zelf heel veel moeite te steken in een lopend gesprek.
Dan nog. Steek er wat moeite in zeg, want 9/10 keer dat iemand begint met 'hoi' moet ik er zelf een heel gesprek uitrekken en daar heb ik gewoon geen zin in.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:06 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Natuurlijk gebruik ik wel een hoofdletter.Waar zie je me voor aan?
Stop er gewoon mee johquote:Op maandag 7 juli 2014 14:27 schreef Vlaggenroof het volgende:
Wat en kutwijf.zeggen dat ze mij ''leuk'' vind, in het begin continue praten. Ik vraag of ze wilt daten. '' ja wil ik, maar moet veel werken ''
nu afgesproken voor komende donderdag, maar nu negeert ze mij gewoon.
irritatie factortjezeg dan gewoon dat je niks wilt, debiel wijf.
nummer verwijderd en next ..
Sommige mensen hebben een leven en zitten niet 24/7 met hun smartphone.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:27 schreef Vlaggenroof het volgende:
Wat en kutwijf.zeggen dat ze mij ''leuk'' vind, in het begin continue praten. Ik vraag of ze wilt daten. '' ja wil ik, maar moet veel werken ''
nu afgesproken voor komende donderdag, maar nu negeert ze mij gewoon.
irritatie factortjezeg dan gewoon dat je niks wilt, debiel wijf.
nummer verwijderd en next ..
het probleem is juist, ze is continue onlinequote:Op maandag 7 juli 2014 15:17 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben een leven en zitten niet 24/7 met hun smartphone.
ik had verteld dat ik een docu aan het kijken was over euthanasie.quote:Op maandag 7 juli 2014 15:51 schreef SonicVolcano het volgende:
Open gewoon eens met wat anders. Gebruik wat (flauwe) humor en je hebt opeens een heel ander gesprek. Openen met 'Hoi' loopt immers altijd op hetzelfde uit.
Vertelde je er ook bij wat je er interessant over vond enzo of enkelquote:Op maandag 7 juli 2014 15:52 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
ik had verteld dat ik een docu aan het kijken was over euthanasie.geen reactie.
Op zich is geen reactie wel passend i.c.m. die docuquote:Op maandag 7 juli 2014 15:52 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
ik had verteld dat ik een docu aan het kijken was over euthanasie.geen reactie.
dat heb ik gedaan. maar ik weet zeker dat het niet aan mij ligt.quote:Op maandag 7 juli 2014 15:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vertelde je er ook bij wat je er interessant over vond enzo of enkel
"he, ben dit en dit aan het kijken"
-stilte..
Gezellig hoorquote:Op maandag 7 juli 2014 16:05 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
dat heb ik gedaan. maar ik weet zeker dat het niet aan mij ligt.
waarom zou ik anders 4 dates via tinder hebben gehad?![]()
ik zat dus te zeggen dat ik die aan het kijken was en dat ik het best raar vond dat er na afloop werd gefeest op de begrafenis. ook dat het net overleden meisje in beeld kwam had ik verteld, ook daar geen reactie op.. ik had het tegen een aantal personen hetzelfde verteld, en die reageerde er wel gewoon op
Dit jaquote:
Voor Tinder kun je beter de onderwerpen wat luchtiger houden. Dit is zoiets waar veel mensen zich een beetje ongemakkelijk bij voelen, waardoor ze niet weten hoe ze er precies op moeten reageren.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:05 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
ik zat dus te zeggen dat ik die aan het kijken was en dat ik het best raar vond dat er na afloop werd gefeest op de begrafenis. ook dat het net overleden meisje in beeld kwam had ik verteld, ook daar geen reactie op.. ik had het tegen een aantal personen hetzelfde verteld, en die reageerde er wel gewoon op
Klopt wel, heb nu een erg leuke match die op mijn bio inhaakte, was echt heel flauw maar ik moest wel hardop lachenquote:Op maandag 7 juli 2014 15:51 schreef SonicVolcano het volgende:
Open gewoon eens met wat anders. Gebruik wat (flauwe) humor en je hebt opeens een heel ander gesprek. Openen met 'Hoi' loopt immers altijd op hetzelfde uit.
Jammer johquote:Op maandag 7 juli 2014 16:36 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Klopt wel, heb nu een erg leuke match die op mijn bio inhaakte, was echt heel flauw maar ik moest wel hardop lachenNu appen enzo, al heeft ie nu al 2 uur niet gereageerd.
Ik denk dat hij mij niet meer wiltMisschien is hij te hoog gegrepen voor mij, jammer. Ik heb wel al het idee dat we in een relatie zitten zo intensief is ons contact.
Kan je ook geluidjes instellen?quote:
Ik had haar nummer al..quote:Op maandag 7 juli 2014 16:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Voor Tinder kun je beter de onderwerpen wat luchtiger houden. Dit is zoiets waar veel mensen zich een beetje ongemakkelijk bij voelen, waardoor ze niet weten hoe ze er precies op moeten reageren.
Oké. Maar misschien vond ze het dan alsnog ongemakkelijk om over te praten. Ik zou ook niet echt weten wat ik moet zeggen eerlijk gezegd.quote:
Lionking doet het altijd goedquote:Op maandag 7 juli 2014 16:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zeg dan ook dat je een disneyfilm zit te kijken
Ja, bij Mustafaquote:
Mufasa.quote:
Mufasa.quote:
Ja.quote:
0612324444.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:07 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja.Ik zie een rooskleurige toekomst.
Wat is je nummer?
dn nog kan ze dat toch zeggen? Hoe moet ik dat weten op voorhand? ik zei het ook tegen iemand anders en die zei ook dat ze dat niet zo'n leuk onderwerp vond. Nou prima dan snap je, maar niets zeggen dan..quote:Op maandag 7 juli 2014 16:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké. Maar misschien vond ze het dan alsnog ongemakkelijk om over te praten. Ik zou ook niet echt weten wat ik moet zeggen eerlijk gezegd.
Mijn kennis reikt niet zo ver, ik weet niet hoe het gesprek precies gegaan is. Misschien heb je gelijk hoor, maar ik weet niet hoe intensief jullie contact is/was.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:33 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
dn nog kan ze dat toch zeggen? Hoe moet ik dat weten op voorhand? ik zei het ook tegen iemand anders en die zei ook dat ze dat niet zo'n leuk onderwerp vond. Nou prima dan snap je, maar niets zeggen dan..
Nouja, heel eerlijk al meteen oppervlakkig. Maar als ik haar FB lees doet ze zo tegen iedereen, is gewoon haar ''manier'' van reageren op internet. Maar in het begin reageerde ze nog wel ( heel saai) met een '' haha'' of een ''quote:Op maandag 7 juli 2014 17:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn kennis reikt niet zo ver, ik weet niet hoe het gesprek precies gegaan is. Misschien heb je gelijk hoor, maar ik weet niet hoe intensief jullie contact is/was.
Ai, fake nummer. Koud.quote:
Hier ook... lijkt wel of Tinder af en toe een pauze neemt. Soms heb ik na enkele minuten swipen een match en soms een week niks.quote:
quote:
quote:
Was testjequote:Op maandag 7 juli 2014 17:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zat al te kijken wat er nou mis mee was
Sorry.quote:
quote:
Same here. Al een tijdje contact met een gozer, zouden komende week meeten. Toont hij ineens geen interesse meer. Gewoon next inderdaad, jammer, maar zo gaat het.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:38 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Nouja, heel eerlijk al meteen oppervlakkig. Maar als ik haar FB lees doet ze zo tegen iedereen, is gewoon haar ''manier'' van reageren op internet. Maar in het begin reageerde ze nog wel ( heel saai) met een '' haha'' of een '''' maar nu gewoon niks. Misschien verwacht ik teveel, maar als iemand zegt dat ze wilt daten hoop ik ook dat ze tot die tijd contact wilt houden. .. Donderdag hadden we gepland, maar ik denk dat ik beter andere dingen kan gaan doen.
next dan maar..
Eh...ok...Ik zou ook niet echt weten hoe ik daar op zou moeten reageren.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:05 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik was even naar de supermarkt om met het kassameisje te flirten. Sorry, ik kom alweer onlinequote:Op maandag 7 juli 2014 16:36 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Klopt wel, heb nu een erg leuke match die op mijn bio inhaakte, was echt heel flauw maar ik moest wel hardop lachenNu appen enzo, al heeft ie nu al 2 uur niet gereageerd.
Ik denk dat hij mij niet meer wiltMisschien is hij te hoog gegrepen voor mij, jammer. Ik heb wel al het idee dat we in een relatie zitten zo intensief is ons contact.
Te laat, ik ben nu al emotioneel beschadigdquote:Op maandag 7 juli 2014 18:42 schreef yats het volgende:
[..]
Ik was even naar de supermarkt om met het kassameisje te flirten. Sorry, ik kom alweer online
quote:
Ik kon alleen lachen om die laatstequote:
Dat komt me bekend voorquote:Op maandag 7 juli 2014 18:46 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik sprak via PaiQ niet heel lang geleden een man die oprecht verbaasd was dat ik wel aan "echt" daten deed want vooral de jongeren (daar val ik schijnbaar ook nog steeds onder) zeiden "Ja leuk daten! Doen we!" maar lieten al snel niets meer horen. 'één daarvan gaf gewoon toe dat ze de aandacht gewoon prettig vond en nooit wilde daten. Die heb je er ook nog tussen dus..
Ik wil het best met een lekker flesje onder een heldere sterrenhemel afkopen. Dan ben je het vast zo weer vergetenquote:Op maandag 7 juli 2014 18:46 schreef UnicornFarts het volgende:
Te laat, ik ben nu al emotioneel beschadigd![]()
Je staat gewoon laag op m'n prioriteitenlijstjequote:
Pijnlijk deze..quote:Op maandag 7 juli 2014 19:00 schreef SiIk het volgende:
[..]
Je staat gewoon laag op m'n prioriteitenlijstje
Wat romantischquote:Op maandag 7 juli 2014 18:59 schreef yats het volgende:
[..]
Dat komt me bekend voor
[..]
Ik wil het best met een lekker flesje onder een heldere sterrenhemel afkopen. Dan ben je het vast zo weer vergeten
Schandalig, je mist echt watquote:Op maandag 7 juli 2014 19:00 schreef SiIk het volgende:
[..]
Je staat gewoon laag op m'n prioriteitenlijstje
het ligt misschien aan mijn lichte vorm van autisme, maar ik kán niet iets niet-serieus doen. Of ik ga ergens voor, of helemaal niet. Ik irriteer me er mateloos aan als ik geen duidelijkheid krijg, kleine moeite om de waarheid te zeggen, vooral als je iemand niet persoonlijk kent.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:39 schreef Swieber- het volgende:
[..]
Same here. Al een tijdje contact met een gozer, zouden komende week meeten. Toont hij ineens geen interesse meer. Gewoon next inderdaad, jammer, maar zo gaat het.
Try mequote:Op maandag 7 juli 2014 19:03 schreef UnicornFarts het volgende:
Wat romantisch![]()
Ik ben een sucker wbt romantiek
Vind het vooral tof dat ze ook echt de motion capture erbij gedaan hebbenquote:
In mijn ervaring is dat vaak een excuus voor:quote:Op maandag 7 juli 2014 18:46 schreef UnicornFarts het volgende:
én daarvan gaf gewoon toe dat ze de aandacht gewoon prettig vond en nooit wilde daten
Zeg het eens?quote:
Eerlijkheid boven alles toch?quote:
Haha.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:04 schreef yats het volgende:
[..]
Schandalig, je mist echt wat![]()
Maar, eerlijk is eerlijk, strakke reactie.
Er zijn gewoon momenten dat ik bij jouw posts aan F1978 moet denken. Ik kan het gewoon niet helpenquote:
En toen ik je aan m'n vlieger hing dan?quote:Op maandag 7 juli 2014 19:15 schreef SiIk het volgende:
[..]
Eerlijkheid boven alles toch?
[..]
Haha.
Ik heb gewoon echt een hekel aan 1-op-1 meeten, en doe het om die reden ook eigenlijk nooit. Tenzij echt al eeuwen fanatiek gekletst enzo, maar da's met jou niet het geval. Kaneel en Benzin waren eigenlijk tot nu toe de enige spontane uitzonderingen, en die meet met Kaneel is niet eens doorgegaan toen.
Aan de andere kant ben ik wel weer nieuwsgierig naar je en vind ik het wel weer oké om je een keer te zien ofzo. Maar enthousiaster dan dat is het niet.Ideaalste zou eigenlijk nog zijn als ik je gewoon ergens op een FOK!meet kon treffen binnenkort
Dat was niet de eerste keer dat ik je meette. Dus dan is er niks aan de handquote:
Dacht ik in eerste instantie ook, was alleen wel echt een leuke man. Ik vind het altijd een beetje laf als je niet eens eerlijk kan toegeven dat je niet geïnteresseerd bent. Ik word dan maar liever keihard afgewezen maar ga er geen kut smoesjes om verzinnenquote:Op maandag 7 juli 2014 19:13 schreef habitue het volgende:
[..]
In mijn ervaring is dat vaak een excuus voor:
"Je bent niet leuk genoeg om mee te daten."
Zoveel mensen, zoveel smaken he.quote:
Dat heb ik tegenwoordig ook wel. Of nouja uberhaupt meeten dan. Heel af en toe komt er nog wat spontaans tussendoor.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:15 schreef SiIk het volgende:
Ik heb gewoon echt een hekel aan 1-op-1 meeten, en doe het om die reden ook eigenlijk nooit.
Owquote:Op maandag 7 juli 2014 19:17 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat was niet de eerste keer dat ik je meette. Dus dan is er niks aan de hand
Ik heb een goede smaak, echtquote:Op maandag 7 juli 2014 19:20 schreef habitue het volgende:
[..]
Zoveel mensen, zoveel smaken he.
En inderdaad dat vind ik ook. Ik had eens een meid die de dag voor de date cancelde omdat ze van de trap was gevallen.Daarna ook niks meer gehoord uiteraard.
Hm, dat is niet positief bedoeld vermoed ik?quote:Op maandag 7 juli 2014 19:16 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Er zijn gewoon momenten dat ik bij jouw posts aan F1978 moet denken. Ik kan het gewoon niet helpen
Eerlijkheid kan ik je niet ontzeggen, maar dat geldt andersom ook. Ik zie het puur als een gezellige ontmoeting met iemand waar ik nieuwsgierig naar ben, en dat heb ik volgens mij ook vanaf het begin tegen je gezegd. Afgelopen weekend was overigens mijn eerste fokmeet ooit, dat geeft enigszins de zeldzaamheid daarvan aan. Maar ja, die zolderkamer is ook zo comfortabel, dus waarom die verlaten?quote:Op maandag 7 juli 2014 19:15 schreef SiIk het volgende:
[..]
[..]
Haha.
Ik heb gewoon echt een hekel aan 1-op-1 meeten, en doe het om die reden ook eigenlijk nooit. Tenzij echt al eeuwen fanatiek gekletst enzo, maar da's met jou niet het geval. Kaneel en Benzin waren eigenlijk tot nu toe de enige spontane uitzonderingen, en die meet met Kaneel is niet eens doorgegaan toen.
Aan de andere kant ben ik wel weer nieuwsgierig naar je en vind ik het wel weer oké om je een keer te zien ofzo. Maar enthousiaster dan dat is het niet.Ideaalste zou eigenlijk nog zijn als ik je gewoon ergens op een FOK!meet kon treffen binnenkort
Nou niet echt, nee. Maar ik weet ook wel dat je niet echt serieus bent met allesquote:Op maandag 7 juli 2014 19:28 schreef yats het volgende:
[..]
Hm, dat is niet positief bedoeld vermoed ik?
Ik heb inmiddels een FOK!ker of 60 gemeet, maar 1 op 1 meets zijn toch altijd anders.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:28 schreef yats het volgende:
[..]
Hm, dat is niet positief bedoeld vermoed ik?
[..]
Eerlijkheid kan ik je niet ontzeggen, maar dat geldt andersom ook. Ik zie het puur als een gezellige ontmoeting met iemand waar ik nieuwsgierig naar ben, en dat heb ik volgens mij ook vanaf het begin tegen je gezegd. Afgelopen weekend was overigens mijn eerste fokmeet ooit, dat geeft enigszins de zeldzaamheid daarvan aan. Maar ja, die zolderkamer is ook zo comfortabel, dus waarom die verlaten?
Vroeg me al af waar je was gebleven. Nog wel een leuke scharrel ofzo overgehouden aan Tinder dan?quote:Op maandag 7 juli 2014 19:32 schreef Sarasi het volgende:
Ik heb het wel een beetje gehad met Tinder eigenlijk... Ik heb het druk, niet zo'n behoefte meer aan verschillende mannen (liever vaker met dezelfde, is toch betere seks dan), en ik geloof ook niet dat ik al echt wil gaan daten. Als ik iets tegen zou komen dan is dat prima, maar er actief naar op zoek gaan is wel weer een stapje verder en dat hoeft van mij nog niet zo nodig.![]()
Het was heel leuken ik zal Tinder ook nog niet verwijderen ofzo, maar ik heb de app al in geen weken meer opgestart.
Ik heb afgelopen weekend alleen al 50+ FOK!kers gemeet. Waarvan ik er 40 ofzo nog nooit had gezienquote:Op maandag 7 juli 2014 19:28 schreef yats het volgende:
[..]
Eerlijkheid kan ik je niet ontzeggen, maar dat geldt andersom ook. Ik zie het puur als een gezellige ontmoeting met iemand waar ik nieuwsgierig naar ben, en dat heb ik volgens mij ook vanaf het begin tegen je gezegd. Afgelopen weekend was overigens mijn eerste fokmeet ooit, dat geeft enigszins de zeldzaamheid daarvan aan. Maar ja, die zolderkamer is ook zo comfortabel, dus waarom die verlaten?
Wat laat je mij in de steekquote:Op maandag 7 juli 2014 19:32 schreef Sarasi het volgende:
Ik heb het wel een beetje gehad met Tinder eigenlijk... Ik heb het druk, niet zo'n behoefte meer aan verschillende mannen (liever vaker met dezelfde, is toch betere seks dan), en ik geloof ook niet dat ik al echt wil gaan daten. Als ik iets tegen zou komen dan is dat prima, maar er actief naar op zoek gaan is wel weer een stapje verder en dat hoeft van mij nog niet zo nodig.![]()
Het was heel leuken ik zal Tinder ook nog niet verwijderen ofzo, maar ik heb de app al in geen weken meer opgestart.
Je moet je voorstellen dat een beetje goed uitziende vrouw dat al ettelijke malen per dag hoort. Of de ''hoi, alles goed/hoe was je weekend?'' variatie. En ik weet niet hoe dat bij jou zit, maar ik zou er de eerste twee keer nog op inhaken. De derde keer begint dat al ietwat saai en vermoeiend te worden. De overige zeven keer ga ik ook negeren omdat ik geen zin heb in weer zo'n standaard-riedeltje.quote:Op maandag 7 juli 2014 11:35 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
[..]
Op zich niks. Maar het springt er niet echt uit en zoals gezegd, dan moet je niet raar opkijken als daar geen reactie op volgt. Na de zoveelste keer dat te lezen vergaat de zin tot antwoorden je ook wel.quote:Op maandag 7 juli 2014 11:48 schreef theunderdog het volgende:
Wat is er mis met een 'heey, alles goed"?
Vooral tegen iemand waar je nog nooit tegen gesproken hebt?
Helemaalnaardemavo ergert zich eraan dat mensen op zijn minst geen ''hoi'' terug zeggen. Het probleem zit 'm er natuurlijk in dat het daar niet bij blijft. Als je op dat moment geen zin hebt in een gesprek is het ook wel de slechtste move die je kunt maken, zo'n hoi terug. Want dan moedig je zo'n knul aan en blijft hij tegen je aan lullen. En als ze dán laat blijken geen verdere interesse te hebben is het natuurlijk al helemaal - je raadt het al - een kuthoer. Ik begrijp dat niet ingaan op sommige berichten wel.quote:Op maandag 7 juli 2014 11:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, normale mensen zeggen dan "ja of nee en mj?" en zo gaat het gesprek dan verder.
Als dat voor jou goed werkt heb je dus verdomd goede foto's. Dan maakt de benadering zoveel niet meer uit.quote:Op maandag 7 juli 2014 12:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik begin meestal met hoi. Niets mis mee
Eens. Als je een beetje creatief bent, gevat uit de hoek kunt komen, wat humor gebruikt en je foto's in orde zijn kun je daten tot je erbij neervalt. Vrouwen worden graag een beetje geprikkeld, zien het als een verademing als ze een gesprek kunnen voeren zonder dat er telkens naar het eeuwige cliché rijtje onderwerpen wordt gegrepen.quote:Op maandag 7 juli 2014 15:51 schreef SonicVolcano het volgende:
Haha.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:35 schreef SiIk het volgende:
[..]
Vroeg me al af waar je was gebleven. Nog wel een leuke scharrel ofzo overgehouden aan Tinder dan?
[..]
Ik heb afgelopen weekend alleen al 50+ FOK!kers gemeet. Waarvan ik er 40 ofzo nog nooit had gezien![]()
Haha dat dus.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:35 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Wat laat je mij in de steek![]()
Maar ja ik snap je wel. Ik start Tinder wel op maar ben best wel date-moe. Maar: zomer, hitsig, wijn, je kent het welIk zou er echter geen nee tegen zeggen als ik iemand tegen het lijf loop. Tinder zou er dan zo af zijn.
Dat laatste is sowieso mooi meegenomen natuurlijkquote:Op maandag 7 juli 2014 19:39 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Haha.Nja van de vier die ik uiteindelijk via Tinder heb opgeduikeld is het met eentje bij één keer gebleven, eentje was een korte fb, eentje werd verliefd (Wageningen) en stuurt me nog steeds hartjes en bloemetjes via whapp en de vierde was vanuit mijn kant een ONS maar die blijft me maar stalken op facebook met de vraag of ik nog eens wil afspreken.
Maar ik heb buiten Tinder ook niet stilgezeten en mijn zelfvertrouwen heeft sowieso een flinke boost gekregen. Momenteel ben ik in ieder geval helemaal tevreden.
En dankzij dat zelfvertrouwen denk ik dat ik in de toekomst ook wat gemakkelijker weer iets buiten Tinder om tegenkom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
quote:Op maandag 7 juli 2014 19:41 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat laatste is sowieso mooi meegenomen natuurlijk
Ik word bang van mannen die (te vaak) hartjes sturen. Bloemetjes zijn al helemaal eng en een beetje gayHaha ja nouja mijn algemene indruk van mannen is wel wat verzakt naar 'clingy' ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb trouwens ook gewoon een leven buiten Tinder en Fok! hoor, het is heus niet het één of het ander.
Your opinion of me is none of my business.
Niet echt hoor. Zag een foto van SonicVolcano :$ dan ben ik maar een mager zesjequote:Op maandag 7 juli 2014 19:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
berichten wel.
[..]
Als dat voor jou goed werkt heb je dus verdomd goede foto's. Dan maakt de benadering zoveel niet meer uit.
Gaan we weerquote:Op maandag 7 juli 2014 19:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet echt hoor. Zag een foto van SonicVolcano :$ dan ben ik maar een mager zesje
Vooral dat laatste is echt om te huilen, mannen moeten daar écht mee kappen. Ik snap niet dat er mannen zijn die nog steeds daarmee openen.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:51 schreef Hungry_Joe het volgende:
Als je een goede kop hebt maakt het meestal (maar ook niet altijd) niet zoveel uit wat je zegt. Tenzij je je echt als een dikke mongool gaat manifesteren natuurlijk.
Maar ik redeneer even vanuit het perspectief van your average zolderkamer-autist. Die niet echt vooraan hebben gestaan qua looks, zeg maar. Dan zul je dus met wat beters moeten komen dan een ''hoi''. En onderscheid is zo gemaakt als je een gesprek een beetje anders voert dan de rest. Wat scherpte, humor en eens geen bakken aan geslijm doen wonderen.
Ghe. Ik las net de naam F1978 ergens. Dat was ook zo'n hosselbaas die met de meest kwijlerige complimenten strooide naar foksters alsof het pepernoten waren. Helemaal zonder bijbedoelingen uiteraard.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:55 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Vooral dat laatste is echt om te huilen, mannen moeten daar écht mee kappen. Ik snap niet dat er mannen zijn die nog steeds daarmee openen.
Er is niets mis met een complimentje maar don't overdo it. En ermee openen is voor mij echt een no-go. Ik kan me niet voorstellen dat er vrouwen zijn die dat wel fijn vinden. Alhoewel van die onzekere R&P-help-mijn-vriend-bekijkt-meisjes-op-instagram types misschien welquote:Op maandag 7 juli 2014 19:57 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ghe. Ik las net de naam F1978 ergens. Dat was ook zo'n hosselbaas die met de meest kwijlerige complimenten strooide naar foksters alsof het pepernoten waren. Helemaal zonder bijbedoelingen uiteraard.
Dat voorbeeld is dus echt om te janken. Wat een natte zak rijst. Je hoort hem het ook heel hijgerig zeggen met zijn lul al in zijn hand.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:03 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Er is niets mis met een complimentje maar don't overdo it. En ermee openen is voor mij echt een no-go. Ik kan me niet voorstellen dat er vrouwen zijn die dat wel fijn vinden. Alhoewel van die onzekere R&P-help-mijn-vriend-bekijkt-meisjes-op-instagram types misschien wel
[ afbeelding ]
Heb jij nooit zin om compleet in bash-modus te gaan als je zoiets leest?quote:
Nee, ik ben een lief meisje.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Heb jij nooit zin om compleet in bash-modus te gaan als je zoiets leest?
Wtf, je hebt een op een gemeet met Benzin? Dan pak je het ook wel meteen extreem aan.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:15 schreef SiIk het volgende:
[..]
[..]
Haha.
I know right.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wtf, je hebt een op een gemeet met Benzin? Dan pak je het ook wel meteen extreem aan.
Moet je gewoon eens doen. Zo'n sneukees verbaal fileren voor de gein. Anders leert 'ie het nooit.quote:
Oké.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Moet je gewoon eens doen. Zo'n sneukees verbaal fileren voor de gein. Anders leert 'ie het nooit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 juli 2014 20:46 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Oké.Piemel in je bips.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
50+? Tjees, ik heb het bij 6 fokkers gehouden afgelopen weekend.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:35 schreef SiIk het volgende:
Ik heb afgelopen weekend alleen al 50+ FOK!kers gemeet. Waarvan ik er 40 ofzo nog nooit had gezien![]()
Als jij een mager zesje bent, wat the fuck ben ik dan?quote:Op maandag 7 juli 2014 19:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet echt hoor. Zag een foto van SonicVolcano :$ dan ben ik maar een mager zesje
Dat begrijp ik eerlijk gezegd ook niet, en zeker als opener niet.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:55 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Vooral dat laatste is echt om te huilen, mannen moeten daar écht mee kappen. Ik snap niet dat er mannen zijn die nog steeds daarmee openen.
Waarom ben ik niet verbaasd dat juist jij deze opmerking maakt?quote:
Zaterdag 35 ofzo, allemaal nieuw. Toen bij een FOK!ker voetbal gekeken enzo. Volgende dag nog 15 ofzo waarvan 5 nieuw.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:02 schreef yats het volgende:
[..]
50+? Tjees, ik heb het bij 6 fokkers gehouden afgelopen weekend.
Waar was dat een meet van?quote:Op maandag 7 juli 2014 21:07 schreef SiIk het volgende:
[..]
Zaterdag 35 ofzo, allemaal nieuw. Toen bij een FOK!ker voetbal gekeken enzo. Volgende dag nog 15 ofzo waarvan 5 nieuw.
Heb je een zoetsappig beeld van mij?quote:Op maandag 7 juli 2014 21:06 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Doe eens niet zo vulgair. Mijn hele zoetsappige beeld van jou is verpest.
Dat heb ik je vorige week al verteldquote:
Goeiemorgen, je hebt gelijk. Schandalig dat ik dat vergeten benquote:Op maandag 7 juli 2014 21:16 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat heb ik je vorige week al verteld
Zo geinteresseerd ben je dus in mij
Gewoon, je komt zo zoet en snoezig over, verkeerd beeld denk ik eigenlijk thoughquote:Op maandag 7 juli 2014 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je een zoetsappig beeld van mij?
Hoe komt dat?
6 marathonsquote:Op maandag 7 juli 2014 21:19 schreef yats het volgende:
[..]
Goeiemorgen, je hebt gelijk. Schandalig dat ik dat vergeten ben![]()
Hoeveel kilometer hebben jullie uiteindelijk gelopen?
Netjes! Morgen ga ik ook maar weer eens 5 kilometer over de dijk hier hardlopen.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:20 schreef SiIk het volgende:
[..]
6 marathons
Waarvan ik 5 km heb bijgedragen. De onze ging in 3:50:24
Ik vind het een beetje raar om zulke dingen over jezelf te zeggen.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:20 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Gewoon, je komt zo zoet en snoezig over, verkeerd beeld denk ik eigenlijk though
Aha, dát was hetquote:Op maandag 7 juli 2014 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje raar om zulke dingen over jezelf te zeggen.
Maar met Fas gein ik gewoon omdat ik weet dat ze toch van de vrouwen is en zij weet dat ik geen behoefte heb aan seks.
Dat heb ik hem ook al meerdere keren gevraagd.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:25 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Aha, dát was hetGast, hoe doe je dat
Misschien dat hij zijn geheim alleen aan mij wil vertellenquote:Op maandag 7 juli 2014 21:26 schreef yats het volgende:
[..]
Dat heb ik hem ook al meerdere keren gevraagd.
En jij wil het vast niet met mij delen?quote:Op maandag 7 juli 2014 21:27 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Misschien dat hij zijn geheim alleen aan mij wil vertellen
Het is niet een bewuste keuze ofzo.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:25 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Aha, dát was hetGast, hoe doe je dat
Oké serieuze vraag hoor, je hoeft niet te antwoorden maar doe je wel afentoe druk van de ketel afhalen dan?quote:Op maandag 7 juli 2014 21:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is niet een bewuste keuze ofzo.
Ik heb alleen in het begin van de relatie met mijn ex de behoefte aan seks gehad.
Daarvoor niet, daarna ook niet. Het is niet dat ik geen behoefte heb aan een relatie, of intimiteit, maar van mij mag het ondergoed gewoon aanblijven.
Ik snap dat het vreemd is voor mensen die die behoeften wel hebben, maar zulke dingen zijn moeilijk in woorden te vatten.
Nee maar je kan wel foto's op je FB zetten dat alleen jij ze kan zien en dan op Tinder zetten.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:32 schreef Gatenkaas het volgende:
Is het ook mogelijk om een foto te uploaden vanuit je mobiel ipv. langs Facebook?
Zo heel af en toe, maar dat is meer omdat ik me verveel en uit verveling iets ga kijken of iets.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:35 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Oké serieuze vraag hoor, je hoeft niet te antwoorden maar doe je wel afentoe druk van de ketel afhalen dan?
Right. Lekker omslachtig.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:35 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
[..]
Nee maar je kan wel foto's op je FB zetten dat alleen jij ze kan zien en dan op Tinder zetten.
Ja, daar kan ik toch vrij weinig aan doen. Haal het zand uit je flamoes.quote:
Echt? Hoe? Ik zat me juist te frustreren over het feit dat je die foto per se op dat moment moet nemen?quote:Op maandag 7 juli 2014 21:45 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja, daar kan ik toch vrij weinig aan doen. Haal het zand uit je flamoes.
Grapje. Tinder werkt nou eenmaal via FB, je momenten kan je wel uit je bieb halen.
Wanneer heb je voor het laatst geupdate? Dit was de meest recente, nog geen week geleden ofzo geloof ik. Verder geen kut veranderd, chat nog steeds om te jankenquote:Op maandag 7 juli 2014 21:47 schreef SiIk het volgende:
[..]
Echt? Hoe? Ik zat me juist te frustreren over het feit dat je die foto per se op dat moment moet nemen?
Oh, dat kan wel even geleden zijn jaquote:Op maandag 7 juli 2014 21:48 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Wanneer heb je voor het laatst geupdate? Dit was de meest recente, nog geen week geleden ofzo geloof ik. Verder geen kut veranderd, chat nog steeds om te janken
Ik begrijp je wel hoor, dat had ik eerst ook. Maar zo werkt het voor veel mensen blijkbaar niet. Jammer is het wel ja.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:06 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
het ligt misschien aan mijn lichte vorm van autisme, maar ik kán niet iets niet-serieus doen. Of ik ga ergens voor, of helemaal niet. Ik irriteer me er mateloos aan als ik geen duidelijkheid krijg, kleine moeite om de waarheid te zeggen, vooral als je iemand niet persoonlijk kent.
het was gewoon zo ideaal. Mijn vorige tinder dates kwamen hier niet uit de buurt, deze werkt in mijn woonplaats
Haha, vrouwenhumor.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:45 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja, daar kan ik toch vrij weinig aan doen. Haal het zand uit je flamoes.
Grapje. Tinder werkt nou eenmaal via FB, je momenten kan je wel uit je bieb halen.
quote:Op maandag 7 juli 2014 21:54 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
En dan doe je gewoon momenten, foto dingetje klikken en tadaaa
[ afbeelding ]
DAN NIET OP DAT GEKKE VLIEGTUIG DINGETJE DRUKKEN, NIET DOEN.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:55 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wat betekenen al die icoontjes nou dan? Ik zou echt bang zijn om op dingen te klikken omdat ik het dan daarna niet meer weg kan halen
quote:Op maandag 7 juli 2014 21:57 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
DAN NIET OP DAT GEKKE VLIEGTUIG DINGETJE DRUKKEN, NIET DOEN.
Boven: Links is tekst geloof ik, daarnaast filter, rechts denk ik penseeltje om snor te tekenen.
Zolang je maar niet op die middelste drukt. Been there done that, iedereen weet nu dat ik een neon oranje nijntje jogging broek draag.
Pics or it didn't happenquote:Op maandag 7 juli 2014 21:57 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Boven: Links is tekst geloof ik, daarnaast filter, rechts denk ik penseeltje om snor te tekenen.
Zolang je maar niet op die middelste drukt. Been there done that, iedereen weet nu dat ik een neon oranje nijntje jogging broek draag.
Hahaha, ow wowquote:Op maandag 7 juli 2014 21:57 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Je zegt het goed, bazenbroekquote:Op maandag 7 juli 2014 22:00 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Komt ie![]()
Het is wel een bazenbroek
Dat word dan toch juist geen fucken?quote:Op maandag 7 juli 2014 22:02 schreef UnicornFarts het volgende:
Wel wat matches verloren though, denk dat dat te maken kan hebben met de betreffende broek. Aan de andere kant, fuck hun
Een tinder-vriendje die ik even heb gehad noemde het mijn blijf-van-mijn-lijf broek. Ik zou dan geen zin hebben, hij ook niet trouwens, vanwege die broek, aanstellerquote:
Zaten er ook nog mensen tussen die het wel leuk vonden?quote:Op maandag 7 juli 2014 22:07 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Een tinder-vriendje die ik even heb gehad noemde het mijn blijf-van-mijn-lijf broek. Ik zou dan geen zin hebben, hij ook niet trouwens, vanwege die broek, aanstellerMaar goed, ik ging van 225 naar 217 matches na die upload. Nee, geen moment meer voor mij, veel plezier Silk
Neequote:Op maandag 7 juli 2014 22:10 schreef SiIk het volgende:
[..]
Zaten er ook nog mensen tussen die het wel leuk vonden?
Ik probeerde op te sporen of er een tabblad met lesbische gingerruftporno zichtbaar was.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:54 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
En dan doe je gewoon momenten, foto dingetje klikken en tadaaa
[ afbeelding ]
Nee hoor, Kaneel is liefdequote:Op maandag 7 juli 2014 21:20 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Gewoon, je komt zo zoet en snoezig over, verkeerd beeld denk ik eigenlijk though
WTF zoveel???!?!quote:Op maandag 7 juli 2014 22:07 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Een tinder-vriendje die ik even heb gehad noemde het mijn blijf-van-mijn-lijf broek. Ik zou dan geen zin hebben, hij ook niet trouwens, vanwege die broek, aanstellerMaar goed, ik ging van 225 naar 217 matches na die upload. Nee, geen moment meer voor mij, veel plezier Silk
Je moet het ook af en toe doen, anders word je wakker in een dirty bed. Niet fijn.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo heel af en toe, maar dat is meer omdat ik me verveel en uit verveling iets ga kijken of iets.
Kut reden, dan kan je toch wel contact houden? Dat meisje zei dat ze nachtdienst had, vanacht was ze om 1 uur nog op facebook. Ik geb haar maar verwijderd?.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:52 schreef Swieber- het volgende:
[..]
Ik begrijp je wel hoor, dat had ik eerst ook. Maar zo werkt het voor veel mensen blijkbaar niet. Jammer is het wel ja.
Bij mij gaat de date blijkbaar niet door vanwege drama thuis. Weet niet zo goed wat ik daarvan moet denken.
Dat gaat niet samen??quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:20 schreef Vlaggenroof het volgende:
Dat meisje zei dat ze nachtdienst had, vanacht was ze om 1 uur nog op facebook
Ik ookquote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:33 schreef Stink-ui het volgende:
Hoi, kwam even lurken!
En nee, ik ben niet weer begonnen hoor, heel gelukkig met mijn Tindemeissie.
En dat met ; Hoi, hoe is het?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ook
Player dat je bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik zie juist niet in waarom het niet samengaat.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:54 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Precies.. Heb haar verwijderd, aandachtshoer..m
Ze zei dat ze haar telefoon niet kan of mag gebruiken op werk. Ze werkt in verzorgingstehuis, dat kan snachts anders zijn, maar met eerder genoemde redenen geloof ik er niets vanquote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zie juist niet in waarom het niet samengaat.
Misschien gebruikte ze haar werkpc.. misschien deed ze het stiekem.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:57 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ze zei dat ze haar telefoon niet kan of mag gebruiken op werk. Ze werkt in verzorgingstehuis, dat kan snachts anders zijn, maar met eerder genoemde redenen geloof ik er niets van
Pff, alles gaat fout. Laatste leuke date was 14 feb, maar die was ook alleen op geld uit.
Bedankt voor de mededeling.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:01 schreef -Splash- het volgende:
Tinder... dat is echt een app voor mensen die zich vervelen en te weinig aandacht op whatsapp krijgen volgens mij... heb het nu 4 dagen geprobeerd, maar moeizame applicatie. Ja, of je moet meer sexdating willen dan gewone dating.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ook
Smooth... je snapt toch wel dat het huisgenootje naar een uitnodiging voor een trio aan het vissen was he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
Als ze dat stiekem doet moet ze geen reden geven als ' het mag niet' en dat ze daardoor niet reageerd op mij.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misschien gebruikte ze haar werkpc.. misschien deed ze het stiekem.
Ik zeg niet dat ze verder in je geintresseerd is ofzo, maar jij zoekt altijd in rare dingen aanwijzingen, dusja
No problemquote:
Dat geloof ik niet. En geen interesse in.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:03 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Smooth... je snapt toch wel dat het huisgenootje naar een uitnodiging voor een trio aan het vissen was he.
Je bent bang voorquote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet. En geen interesse in.
Ligt zeker in de interesse. Maar haal dat dan uit het feit van "ze reageert niet op me"quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:03 schreef Vlaggenroof het volgende:
Als ze dat stiekem doet moet ze geen reden geven als ' het mag niet' en dat ze daardoor niet reageerd op mij.
Ik geloof niet in dingen als ' te druk', het ligt aan de intresse van de tegenpartij. Zoals ik zei; waarom zijn mensen nooit eerlijk? Maar het is mijn schuld natuurlijk, dat ben ik al jaren gewend.
Ik vind dat meisje leuk en zie er wel potentie in. Dan ga ik dat niet verpesten door een trio proberen te regelen, wat waarschijnlijk mislukt waardoor je om 11 uur 's avonds op straat staat.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:05 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Je bent bang voor![]()
wat uiteindelijk zorgt voor
en daarna
?
11 uur savonds, kan je nog de kroeg in om daar wat te scoren.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vind dat meisje leuk en zie er wel potentie in. Dan ga ik dat niet verpesten door een trio proberen te regelen, wat waarschijnlijk mislukt waardoor je om 11 uur 's avonds op straat staat.
Maargoed, ieder zijn ding.
Op maandagavond terwijl ik de volgende dag weer een drukke dag heb? Ik moet gewoon 7 uur beginnen hoor.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:09 schreef -Splash- het volgende:
[..]
11 uur savonds, kan je nog de kroeg in om daar wat te scoren.
Er zijn FOK! relatie's, GOT relatie's, WoW relaties, runescape relaties, het gaat er imo niet om hoe je elkaar ontmoet, maar dat je elkaar maar ontmoet.quote:Ik vind het wel leuk om (terug te scannen /) lezen dat er ook heuze Tinder relaties zijn.
Waarom niet? Out of your league? Of durf je algeheel niet snel op vrouwen af te stappen (dat kan)?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Op maandagavond terwijl ik de volgende dag weer een drukke dag heb? Ik moet gewoon 7 uur beginnen hoor.
[..]
Er zijn FOK! relatie's, GOT relatie's, WoW relaties, runescape relaties, het gaat er imo niet om hoe je elkaar ontmoet, maar dat je elkaar maar ontmoet.
Ik had haar nooit ontmoet zonder tinder. En er anders niet op af durven te stappen.
Serieus?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:03 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Als ze dat stiekem doet moet ze geen reden geven als ' het mag niet' en dat ze daardoor niet reageerd op mij.
Ik geloof niet in dingen als ' te druk', het ligt aan de intresse van de tegenpartij. Zoals ik zei; waarom zijn mensen nooit eerlijk? Maar het is mijn schuld natuurlijk, dat ben ik al jaren gewend.
Neuh, niet out of my league. Ik ben niet iemand die snel op onbekenden afstapt. Ik ben wel sociaal en praat makkelijk, maar geen versierder.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:13 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Waarom niet? Out of your league? Of durf je algeheel niet snel op vrouwen af te stappen (dat kan)?
Ja, en anders ben je een vuile hoer godverdommequote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:15 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Serieus?Dus als ik in iemand geïnteresseerd ben moet ik altijd maar kunnen en willen reageren?
Yeah, eindelijk.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:15 schreef vogelkooi het volgende:
Windows Phone heeft ook tindr nu btw. 6tin heet het, niet officieel.
die kut smoezen dat ze ineens niet kunnen, tja hun probleem.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, en anders ben je een vuile hoer godverdomme
Ah, dat ben ik ook niet. Alhoewel ik er geen moeilijkheden mee heb om met een onbekend iemand een leuk gesprek aan te gaan.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Neuh, niet out of my league. Ik ben niet iemand die snel op onbekenden afstapt. Ik ben wel sociaal en praat makkelijk, maar geen versierder.Zit ook een beetje gebrek aan durf bij denk ik.
Thanksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Als je op whatsapp online kan zijn, kan je ook een teken van leven geven. Ze heeft al 3 dagen niet gereageerd op mijn laatste app. Dat bedoel ik.mquote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:15 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Serieus?Dus als ik in iemand geïnteresseerd ben moet ik altijd maar kunnen en willen reageren?
Kan, ja. Maar ik wil niet altijd met iedereen whappen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:20 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Als je op whatsapp online kan zijn, kan je ook een teken van leven geven. Ze heeft al 3 dagen niet gereageerd op mijn laatste app. Dat bedoel ik.m
Ze moet je niet, niet janken. Door naar de volgende.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:20 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Als je op whatsapp online kan zijn, kan je ook een teken van leven geven. Ze heeft al 3 dagen niet gereageerd op mijn laatste app. Dat bedoel ik.m
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ThanksHaha als het maar leuk is, toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wie weet inderdaad! Ik hoop het wel voor je.
Your opinion of me is none of my business.
Zeg ik dat ik er trots op ben? Zoals ik zei ik kan niet ergens nonchalant over doen, dat komt door die ziekte in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:23 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Kan, ja. Maar ik wil niet altijd met iedereen whappen.Soms stuur ik even een foto van mijn energierekening naar mijn moeder, maar dat betekent niet dat ik tijd of zin heb om een heel gesprek te beginnen met iemand anders. Ik geloof best dat je een aardige gozer bent, maar als ik hier ook maar een hint van zou opvangen zou ik direct alles afkappen en heel hard wegrennen. Grote rode alarmlichten, dit soort gedrag. Kijken wanneer ik online ben, kom op zeg.
En omdat je onzeker als de neten bent. Maar dat laten we voor het gemak dan maar even buiten beschouwing.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:25 schreef Vlaggenroof het volgende:
dat komt door die ziekte in mijn hoofd.
Leuk is het zekerquote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:24 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Haha als het maar leuk is, toch?En wie weet inderdaad! Ik hoop het wel voor je.
Nee, jouw schuld is dat je autisme gebruikt als excuus om niet te hoeven veranderen en direct gaat schreeuwen dat mensen je niet begrijpen. Dat ze anders reageert kan heel goed betekenen dat ze toch niet meer zo geïnteresseerd is, maar waarom vraag je het haar niet gewoon? Dan krijg je misschien nog een antwoord waar je wat mee kunt. Maar zij is je in de eerste plaats helemaal niets verschuldigd en checken wanneer iemand online is geweest, is niet gezond. Zij hoeft jou niet uit te leggen waarom ze wel online was maar jou geen berichtje stuurde.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:25 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Zeg ik dat ik er trots op ben? Zoals ik zei ik kan niet ergens nonchalant over doen, dat komt door die ziekte in mijn hoofd.
En als iemand eerst continue reageerd en daarna ineens niet meer /kortaf, gaan er juist bij mij dingen rinkelen.
Maar mensen begrijpen dat niet en zoals ik zei; het is mijn schuld!
Je hebt er helemaal gelijk in, ik had het gevraagd aan haar hoe het zat, " wel intresse, te druk" , kwam het op neer.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:29 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Nee, jouw schuld is dat je autisme gebruikt als excuus om niet te hoeven veranderen en direct gaat schreeuwen dat mensen je niet begrijpen. Dat ze anders reageert kan heel goed betekenen dat ze toch niet meer zo geïnteresseerd is, maar waarom vraag je het haar niet gewoon? Dan krijg je misschien nog een antwoord waar je wat mee kunt. Maar zij is je in de eerste plaats helemaal niets verschuldigd en checken wanneer iemand online is geweest, is niet gezond. Zij hoeft jou niet uit te leggen waarom ze wel online was maar jou geen berichtje stuurde.
Goh, nooit enige vorm van een vriendin gehad. Laatste date 14 februari, gezoend, maar ze ging alleen voor geld die ze niet kreeg en daarna was alles over.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:27 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
En omdat je onzeker als de neten bent. Maar dat laten we voor het gemak dan maar even buiten beschouwing.
Het boeit niet wiens fout het is, de enige factor waar jij invloed op hebt is jezelf. Dus ga daaraan werken als het niet loopt zoals jij wil want aan de rest kun je toch geen reet veranderen. En wel interesse, te druk, is toch echt wel heel goed mogelijk. Dat je daar dan misschien niet op wilt wachten is een tweede.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:30 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Je hebt er helemaal gelijk in, ik had het gevraagd aan haar hoe het zat, " wel intresse, te druk" , kwam het op neer.
Het is allemaal mijn fout.
Sowieso.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:30 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Je hebt er helemaal gelijk in, ik had het gevraagd aan haar hoe het zat, " wel intresse, te druk" , kwam het op neer.
Het is allemaal mijn fout.
Misschien niet je hele zelfvertrouwen ophangen aan het al dan niet kusjes krijgen van vrouwen? Dat wegkwijnen in zelfmedelijden is waarschijnlijk de grootste afstoter van vrouwelijk potentieel ooit.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:32 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Goh, nooit enige vorm van een vriendin gehad. Laatste date 14 februari, gezoend, maar ze ging alleen voor geld die ze niet kreeg en daarna was alles over.
Ik kon ook niet slapen, sliep pas half 2.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:37 schreef Godshand het volgende:
[..]
Sowieso.
Moet je 's nachts niet gewoon slapen ipv haar Facebook checken?
Misschien moet je dan maar gewoon gaan stoppen met daten. Werk eerst eens aan jezelf. Je hangt veel teveel op aan een relatie.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:40 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik kon ook niet slapen, sliep pas half 2.
En daarnaast ben ik door de jaren heen keer op keer gekwetst, leugens om mij tevreden te houden, dus op een keer breekt dat en is het teveel.
Niet dat iemand wat daaraan heeft.
Luister naar tante Sarasi, ze is psycholoog dus heeft je al helemaal door...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:43 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Misschien moet je dan maar gewoon gaan stoppen met daten. Werk eerst eens aan jezelf. Je hangt veel teveel op aan een relatie.
Eh, ok, die logica begrijp ik niet. Als mijn laatste ex nachtdienst had in het ziekenhuis was ze juist vaak s'nachts online als ze even niets te doen had. Zo vreemd is dat dus echt niet.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:20 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Kut reden, dan kan je toch wel contact houden? Dat meisje zei dat ze nachtdienst had, vanacht was ze om 1 uur nog op facebook. Ik geb haar maar verwijderd?.
Jawel hoor, maar ik kost 86e pu en doe niet aan tweedelijns, dus het zou niet vergoed zijn want aanpassingsstoornis. Als het een probleem van zijn autisme is, moet hij naar een ander.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:49 schreef Godshand het volgende:
[..]
Luister naar tante Sarasi, ze is psycholoog dus heeft je al helemaal door...
Ik denk alleen niet dat ze je een consult gaat aanbieden :p
Daarom heb ik ook het contact verbroken omdat ik anders gaar controlleerde. Het is niet goed maar ik reageer altijd op alles en iedereen, ik ben er echt niet trots op dat het zo moet, maar ik heb via tinder 4 dates gehad, alle 4 constant praten en telkens legde de dames in kwestie uit haarzelf versntwoording af.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:51 schreef yats het volgende:
[..]
Eh, ok, die logica begrijp ik niet. Als mijn laatste ex nachtdienst had in het ziekenhuis was ze juist vaak s'nachts online als ze even niets te doen had. Zo vreemd is dat dus echt niet.
Waarom die 'pff?'quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:07 schreef Schaapje96 het volgende:
Pff ik heb een hele leuke match, sluiten de vakanties perfect aan. Dus ben benieuwd of appen lang genoeg leuk blijft om uiteindelijk te daten
Is dat met happy end?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:54 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar ik kost 86e pu en doe niet aan tweedelijns, dus het zou niet vergoed zijn want aanpassingsstoornis. Als het een probleem van zijn autisme is, moet hij naar een ander.
Je bent wel goedkoop hoorquote:
Dat kan ik niet invoeren in mijn declaratiesysteem.quote:
Ik kan wel iets anders invoeren.....quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:30 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Dat kan ik niet invoeren in mijn declaratiesysteem.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik kan wel iets anders invoeren.....
MAAR NIET IN JE DECLARATIESYSTEEM HAHAHAHA
[..]
Ik zou er toch eens met iemand over praten. Des te meer ik van jou lees, des te meer krijg ik het idee dat er meer dan onzekerheid of autisme speelt. En ja, ik weet waar ik over praat, mijn jongste zusje heeft een behoorlijke vorm van autisme waardoor ik al van jongs af aan met autisme om heb moeten leren gaan.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:32 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Goh, nooit enige vorm van een vriendin gehad. Laatste date 14 februari, gezoend, maar ze ging alleen voor geld die ze niet kreeg en daarna was alles over.
Stel het dan voor!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:42 schreef Schaapje96 het volgende:
[..]
Omdat ik niet van wachten hou, beter gewoon meteen elkaar zien, daar heb je veel meer aan
Lees laatste bericht van mijquote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:47 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zou er toch eens met iemand over praten. Des te meer ik van jou lees, des te meer krijg ik het idee dat er meer dan onzekerheid of autisme speelt. En ja, ik weet waar ik over praat, mijn jongste zusje heeft een behoorlijke vorm van autisme waardoor ik al van jongs af aan met autisme om heb moeten leren gaan.
Ik date ook niet echt veel, en natuurlijk snap ik best dat het fijn is om met een leuke vrouw te zoenen of in bed te belanden (dat is voor mij ook lang geleden), maar je moet niet je zelfrespect/zekerheden daaraan ophangen zoals jij lijkt te doen. Dat werkt alleen maar averechts en daar jaag je normale vrouwen eerder mee weg dan dat je ze aan je bind. Ga gewoon je leven leiden zoals het is, zorg dat je dingen doet die je een goed gevoel geven en ga daarnaast af en toe eens kijken of je een leuke vrouw kunt treffen, en dus niet de omgekeerde weg bewandelen.
Hij is dus sinds zaterdag op vakantie voor twee weken en ik ga zaterdag twee weken, dus wordt sowieso nog even wachten. Verder staat het al bijna gepland hoorquote:
Hij gaat daar sowieso veel meisjes volpompen, dus je kunt veel beter met mij daten!!11! Ik ben nog niet op vakantiequote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:00 schreef Schaapje96 het volgende:
[..]
Hij is dus sinds zaterdag op vakantie voor twee weken en ik ga zaterdag twee weken, dus wordt sowieso nog even wachten. Verder staat het al bijna gepland hoor
Hahha daar hoef je bij jou idd niet bang voor te zijnquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:01 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Hij gaat daar sowieso veel meisjes volpompen, dus je kunt veel beter met mij daten!!11! Ik ben nog niet op vakantie
Eh, whut?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:14 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik mis de swipesessies op Tinder tijdens een verloren momentje. Iets naar rechts vegen is geen optie meer omdat dat dat sinds die profieltekst in 70% van de gevallen direct op een reactie van de ander uitloopt en ik wil natuurlijk geen kuthoer genoemd worden omdat ik mensen negeer.Heb nu al teveel gesprekken lopen.
*insert twilight-zone deuntje*
Hij is te populair, dus kan niet meer op de wc gaan staan swipen, aangezien er dan nog meer matches komen, daar heeft ie geen tijd voor.. en volgens sommigen ben je een bitch als je niet reageert op een hoiquote:
Voordat je weer denkt dat ik klaag, nee, niet echt. Maar ik verwonder me er wel over dat dat zo'n verschil maakt.quote:
[..]
Ik ben juist veel kieskeuriger gewordenquote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ThanksIk denk dat naarmate je ouder wordt je sowieso niet meer zo snel verliefd bent als je een relatie begint. Zolang je je aangetrokken voelt en gek op haar bent lekker belangrijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien maar goed ook want als je verliefd bent doe je vaak stomme dingen
![]()
Op de wc gaan staan te swipen. Jij weet het altijd zo romantisch te brengen, Cue.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij is te populair, dus kan niet meer op de wc gaan staan swipen, aangezien er dan nog meer matches komen, daar heeft ie geen tijd voor.. en volgens sommigen ben je een bitch als je niet reageert op een hoi
Hij mist het..
Ik wist het.. het was een 'kijk-mij-populair-zijn'-postquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:28 schreef Hungry_Joe het volgende:
Voordat je weer denkt dat ik klaag, nee, niet echt.
Ik zit op de wcquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:29 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Op de wc gaan staan te swipen. Jij weet het altijd zo romantisch te brengen, Cue.
Dat ben je hier al heel snel als ik de rest van de reacties zo eens lees.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik wist het.. het was een 'kijk-mij-populair-zijn'-post
Je kan altijd zo lekker uit de hoek komenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij is te populair, dus kan niet meer op de wc gaan staan swipen, aangezien er dan nog meer matches komen, daar heeft ie geen tijd voor.. en volgens sommigen ben je een bitch als je niet reageert op een hoi
Hij mist het..
Zou kunnen, al was de vorige slechts anderhalf jaar terug.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:29 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik denk dat naarmate je ouder wordt je sowieso niet meer zo snel verliefd bent als je een relatie begint. Zolang je je aangetrokken voelt en gek op haar bent lekker belangrijk Misschien maar goed ook want als je verliefd bent doe je vaak stomme dingen
Ik heb zo mijn momentenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:31 schreef UnicornFarts het volgende:
Je kan altijd zo lekker uit de hoek komen
Duhquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dat ben je hier al heel snel als ik de rest van de reacties zo eens lees.
Dat het niet klagend was snap ik. Had je mijn laatste post de vorige keer gemist? Ik zou me er overigens ook over verwonderen, maar blijkbaar heb je zonder het te weten de ideale tinder-tekst gevonden.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:28 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Voordat je weer denkt dat ik klaag, nee, niet echt. Maar ik verwonder me er wel over dat dat zo'n verschil maakt.
Ik word er wild vanquote:
Dus er gewoon voor gaan en je geen zorgen maken om het "ik-ben-niet-verliefd" gevoel.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zou kunnen, al was de vorige slechts anderhalf jaar terug.
Maargoed, ze is leuk, goede baan, een doener ipv een stilzitter en ze houd van fietsen
Uhoh, is t weer zo ver?quote:
Ga ik ook doen hoor. Gewoon verwonderlijk wel dat het nu zo anders gaat.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:37 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik word er wild van
[..]
Dus er gewoon voor gaan en je geen zorgen maken om het "ik-ben-niet-verliefd" gevoel.
Stiekem geilen meisjes wel op dat hele klootzak gebeuren.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:36 schreef yats het volgende:
[..]
Dat het niet klagend was snap ik. Had je mijn laatste post de vorige keer gemist? Ik zou me er overigens ook over verwonderen, maar blijkbaar heb je zonder het te weten de ideale tinder-tekst gevonden.
Ssssttt unicorn, dadelijk krijgen we voor de 10001e keer de discussie over dat vrouwen alleen een klootzak willen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:39 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Stiekem geilen meisjes wel op dat hele klootzak gebeuren.
Ik wist het.
Kijk alleen maar naar fokquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:39 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik wist het.
Kom je daar nu pas achter?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:39 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik wist het.
Nee, die zag ik nog. Tekst ligt een beetje in het verlengde van een RP-profiel wat ik ooit had en in het datingtopic postte, maar dan wat meer toegespitst op Tinder. Matches had ik altijd wel, maar het lijkt te zijn verdubbeld in aantal. Er wordt dus veel meer naar een tekst gekeken in plaats van slechts de foto's dan ik aanvankelijk dacht. Daar zouden een aantal hier hun voordeel mee kunnen doen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:36 schreef yats het volgende:
[..]
Dat het niet klagend was snap ik. Had je mijn laatste post de vorige keer gemist? Ik zou me er overigens ook over verwonderen, maar blijkbaar heb je zonder het te weten de ideale tinder-tekst gevonden.
Location onder settings.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:43 schreef Cue_ het volgende:
OT.. Tinder staat bij mij gezellig nog op m'n oude woonplaats kom ik net achter. Kom bekenden tegen
Alleen geen idee hoe het goed te krijgen
Hou maar op. Straks heb ik weer allerlei 17-jarigen in mijn dm (serieus).quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:42 schreef SonicVolcano het volgende:
De profieltekst van H_J...bieden vanaf?
Muisheden voor tinderquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:51 schreef Panzermaus het volgende:
"Vanmiddag knalerwten gooien en aansluitend huiswerk maken?"
Kassa.
Dus tochquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:39 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik wist het.
Huehuehue. Yats toch.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:44 schreef yats het volgende:
Ik heb tinder verwijderd. Ik vind het wel best zo
Google het voor je os.quote:
Heerlijk toch om gewoon een beetje te kunnen experimenteren en zo 'per ongeluk' dat soort dingen te ontdekken?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee, die zag ik nog. Tekst ligt een beetje in het verlengde van een RP-profiel wat ik ooit had en in het datingtopic postte, maar dan wat meer toegespitst op Tinder. Matches had ik altijd wel, maar het lijkt te zijn verdubbeld in aantal. Er wordt dus veel meer naar een tekst gekeken in plaats van slechts de foto's dan ik aanvankelijk dacht. Daar zouden een aantal hier hun voordeel mee kunnen doen.
Wat is er? Ik ben bloedserieus.quote:
Ik heb hele slechte memoires aan Tinder. Nog een blauwe maandag gebruikt terwijl ik al een relatie had.quote:
Goed gelezen, want ik kan geen meisjes volpompen op vakantie als ik niet op vakantie ben.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:19 schreef Schaapje96 het volgende:
[..]
Hahha daar hoef je bij jou idd niet bang voor te zijn
Gaat dit over CY met tardis als rancuneuze ex?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik heb hele slechte memoires aan Tinder. Nog een blauwe maandag gebruikt terwijl ik al een relatie had.
Vervolgens kwam de 'beste vriendin' van mijn vriendin maanden later met een verhaal dat een (anoniem blijvende) vriendin (van haar) met mij had gepraat op Tinder en dat ik haar had versierd en met haar wilde neuken en shit omdat mijn relatie saai zou zijn.Ze zei dat ze hier erg van geschrokken was en dat ze het aan mijn vriendin ging vertellen, maar dat ze het wel zo eerlijk vond om het eerst even tegen mij te zeggen.
Nou, voor ik goed en wel besefte wat er aan de hand was hing ze al op en belde ze regelrecht mijn vriendin op, midden in haar tentamenweek en alles.Drama, HEB JE OP TINDER GEZETEN, JA, MAAR NIET IN DIE PERIODE, EN ZEKER NIET OP ZO'N MANIER, "WAAROM ZOU MIJN BESTE VRIENDIN LIEGEN?". Uiteindelijk bleek het een regelrecht lulverhaal te zijn uit de mouw van haar rancuneuze ex.
Sindsdien voor mij geen Tinders meer.
Je gaat nu FOK!hosselen?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:56 schreef yats het volgende:
[..]
Heerlijk toch om gewoon een beetje te kunnen experimenteren en zo 'per ongeluk' dat soort dingen te ontdekken?
[..]
Wat is er? Ik ben bloedserieus.
Whehehe. Goed verhaal. Al had dat ook via het door jou zo geprezen OkCupid kunnen gebeuren natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik heb hele slechte memoires aan Tinder. Nog een blauwe maandag gebruikt terwijl ik al een relatie had.
Vervolgens kwam de 'beste vriendin' van mijn vriendin maanden later met een verhaal dat een (anoniem blijvende) vriendin (van haar) met mij had gepraat op Tinder en dat ik haar had versierd en met haar wilde neuken en shit omdat mijn relatie saai zou zijn.Ze zei dat ze hier erg van geschrokken was en dat ze het aan mijn vriendin ging vertellen, maar dat ze het wel zo eerlijk vond om het eerst even tegen mij te zeggen.
Nou, voor ik goed en wel besefte wat er aan de hand was hing ze al op en belde ze regelrecht mijn vriendin op, midden in haar tentamenweek en alles.Drama, HEB JE OP TINDER GEZETEN, JA, MAAR NIET IN DIE PERIODE, EN ZEKER NIET OP ZO'N MANIER, "WAAROM ZOU MIJN BESTE VRIENDIN LIEGEN?". Uiteindelijk bleek het een regelrecht lulverhaal te zijn uit de mouw van haar rancuneuze ex.
Sindsdien voor mij geen Tinders meer.
Neequote:
Nope, gaat over de ex van die beste vriendin van haar. Hij had zijn mond nogal voorbij gepraat over het een en ander en ik had dat aan CY verteld, die het weer aan die vriendin heeft verteld. Dat was de druppel voor hun relatie, dus zij hem gedumpt. Neemt die vent dat mij kwalijk, en zodoende.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gaat dit over CY met tardis als rancuneuze ex?
Dan ben je een kuthoer las ik een paar pagina's terug.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:04 schreef elize1987 het volgende:
Ik reageer sowieso bijna nooit op berichtjes op Tinder, heel veel foto's spreken me gewoon niet aan en vrouwen (hoor ik ook van m'n vriendinnen) ontvangen echt zoveel berichten, daar kun je gewoon niet allemaal op reageren...
Als je bijna nooit reageert, dan ben je wel gigantisch zielig bezig. Waarom zit je dan überhaupt op Tinder?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:04 schreef elize1987 het volgende:
Ik reageer sowieso bijna nooit op berichtjes op Tinder, heel veel foto's spreken me gewoon niet aan en vrouwen (hoor ik ook van m'n vriendinnen) ontvangen echt zoveel berichten, daar kun je gewoon niet allemaal op reageren...
Paar pagina's terug was misschien wat overdreven, maar er zit een verschil tussen het niet beantwoorden van sommige mensen en het bijna niet beantwoorden van iedereen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dan ben je een kuthoer las ik een paar pagina's terug.
Maar als man-aan-de-andere-kant heb je geen idee of het enkel bij jou is of bij iedereen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:06 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
maar er zit een verschil tussen het niet beantwoorden van sommige mensen en het bijna niet beantwoorden van iedereen.
Zij zegt toch precies hetzelfde als hetgeen wat ik onlangs al schreef? Je komt om in de berichten als je er een beetje lekker uitziet. Als vrouw al helemaal. Waarom zouden ze zich moeten verantwoorden naar jou toe alleen omdat ze dan eens aan jou gematched zijn?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:06 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Paar pagina's terug was misschien wat overdreven, maar er zit een verschil tussen het niet beantwoorden van sommige mensen en het bijna niet beantwoorden van iedereen.
Dat bedoelde ik ook.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar als man-aan-de-andere-kant heb je geen idee of het enkel bij jou is of bij iedereen.
Dus iedereen die jij een kuthoer noemde deed het misschien enkel bij jou
Ik heb het erover dat zij net schreef dat ze bijna nooit een reactie geeft. Dat komt anders op me over dan sommige niet-interessante mensen niet een reactie geven. Ik vraag me dan echt af wat ze te zoeken heeft op Tinder.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Zij zegt toch precies hetzelfde als hetgeen wat ik onlangs al schreef? Je komt om in de berichten als je er een beetje lekker uitziet. Als vrouw al helemaal. Waarom zouden ze zich moeten verantwoorden naar jou toe alleen omdat ze dan eens aan jou gematched zijn?
Als je geen reactie krijgt weet je toch genoeg?
Geen reactie = blijkbaar niet interessant genoeg. Ofwel doordat je openingszin niet prikkelend genoeg is (tip, een hoi volstaat niet) ofwel omdat ze je toch niet zo lekker vind om meteen te reageren.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Zij zegt toch precies hetzelfde als hetgeen wat ik onlangs al schreef? Je komt om in de berichten als je er een beetje lekker uitziet. Als vrouw al helemaal. Waarom zouden ze zich moeten verantwoorden naar jou toe alleen omdat ze dan eens aan jou gematched zijn?
Als je geen reactie krijgt weet je toch genoeg?
Ik denk dat jij eens moet beginnen met Tinder als iets vrijblijvends te zien, gewoon een app voor de lol en van daaruit zien we wel. In plaats van hét medium wat het punani in je slaapkamer doet regenen en waar mensen zich verplicht moeten voelen een praatje met je aan te knopen omdat ze toevallig je foto eens geliked hebben. Dat zou al heel wat frustratie bij je schelen vermoed ik zo.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:12 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook.
[..]
Ik heb het erover dat zij net schreef dat ze bijna nooit een reactie geeft. Dat komt anders op me over dan sommige niet-interessante mensen niet een reactie geven. Ik vraag me dan echt af wat ze te zoeken heeft op Tinder.
Ben ik nou zo onduidelijk? Het gaat nu niet om mij, maar om diegene die net in het topic plaatste zelden te reageren.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:17 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik denk dat jij eens moet beginnen met Tinder als iets vrijblijvends te zien, gewoon een app voor de lol en van daaruit zien we wel. In plaats van hét medium wat het punani in je slaapkamer doet regenen en waar mensen zich verplicht moeten voelen een praatje met je aan te knopen omdat ze toevallig je foto eens geliked hebben. Dat zou al heel wat frustratie bij je schelen vermoed ik zo.
Dat snappen wij ook wel. Alleen wij reageren op jou en je posts van gister. Niet zo moeilijk toch?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:19 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Het gaat nu niet om mij, maar om diegene die net in het topic plaatste zelden te reageren.
Dat was onderhand toch wel afgesloten? Ik ga mezelf niet blijven herhalen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat snappen wij ook wel. Alleen wij reageren op jou en je posts van gister. Niet zo moeilijk toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |