Muisheden voor tinderquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:51 schreef Panzermaus het volgende:
"Vanmiddag knalerwten gooien en aansluitend huiswerk maken?"
Kassa.
Dus tochquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:39 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Stiekem geilen meisjes wel op dat hele klootzak gebeuren.
Ik wist het.
Huehuehue. Yats toch.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:44 schreef yats het volgende:
Ik heb tinder verwijderd. Ik vind het wel best zo
Google het voor je os.quote:
Heerlijk toch om gewoon een beetje te kunnen experimenteren en zo 'per ongeluk' dat soort dingen te ontdekken?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee, die zag ik nog. Tekst ligt een beetje in het verlengde van een RP-profiel wat ik ooit had en in het datingtopic postte, maar dan wat meer toegespitst op Tinder. Matches had ik altijd wel, maar het lijkt te zijn verdubbeld in aantal. Er wordt dus veel meer naar een tekst gekeken in plaats van slechts de foto's dan ik aanvankelijk dacht. Daar zouden een aantal hier hun voordeel mee kunnen doen.
Wat is er? Ik ben bloedserieus.quote:
Ik heb hele slechte memoires aan Tinder. Nog een blauwe maandag gebruikt terwijl ik al een relatie had.quote:
Goed gelezen, want ik kan geen meisjes volpompen op vakantie als ik niet op vakantie ben.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:19 schreef Schaapje96 het volgende:
[..]
Hahha daar hoef je bij jou idd niet bang voor te zijn
Gaat dit over CY met tardis als rancuneuze ex?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik heb hele slechte memoires aan Tinder. Nog een blauwe maandag gebruikt terwijl ik al een relatie had.
Vervolgens kwam de 'beste vriendin' van mijn vriendin maanden later met een verhaal dat een (anoniem blijvende) vriendin (van haar) met mij had gepraat op Tinder en dat ik haar had versierd en met haar wilde neuken en shit omdat mijn relatie saai zou zijn.Ze zei dat ze hier erg van geschrokken was en dat ze het aan mijn vriendin ging vertellen, maar dat ze het wel zo eerlijk vond om het eerst even tegen mij te zeggen.
Nou, voor ik goed en wel besefte wat er aan de hand was hing ze al op en belde ze regelrecht mijn vriendin op, midden in haar tentamenweek en alles.Drama, HEB JE OP TINDER GEZETEN, JA, MAAR NIET IN DIE PERIODE, EN ZEKER NIET OP ZO'N MANIER, "WAAROM ZOU MIJN BESTE VRIENDIN LIEGEN?". Uiteindelijk bleek het een regelrecht lulverhaal te zijn uit de mouw van haar rancuneuze ex.
Sindsdien voor mij geen Tinders meer.
Je gaat nu FOK!hosselen?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:56 schreef yats het volgende:
[..]
Heerlijk toch om gewoon een beetje te kunnen experimenteren en zo 'per ongeluk' dat soort dingen te ontdekken?
[..]
Wat is er? Ik ben bloedserieus.
Whehehe. Goed verhaal. Al had dat ook via het door jou zo geprezen OkCupid kunnen gebeuren natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik heb hele slechte memoires aan Tinder. Nog een blauwe maandag gebruikt terwijl ik al een relatie had.
Vervolgens kwam de 'beste vriendin' van mijn vriendin maanden later met een verhaal dat een (anoniem blijvende) vriendin (van haar) met mij had gepraat op Tinder en dat ik haar had versierd en met haar wilde neuken en shit omdat mijn relatie saai zou zijn.Ze zei dat ze hier erg van geschrokken was en dat ze het aan mijn vriendin ging vertellen, maar dat ze het wel zo eerlijk vond om het eerst even tegen mij te zeggen.
Nou, voor ik goed en wel besefte wat er aan de hand was hing ze al op en belde ze regelrecht mijn vriendin op, midden in haar tentamenweek en alles.Drama, HEB JE OP TINDER GEZETEN, JA, MAAR NIET IN DIE PERIODE, EN ZEKER NIET OP ZO'N MANIER, "WAAROM ZOU MIJN BESTE VRIENDIN LIEGEN?". Uiteindelijk bleek het een regelrecht lulverhaal te zijn uit de mouw van haar rancuneuze ex.
Sindsdien voor mij geen Tinders meer.
Neequote:
Nope, gaat over de ex van die beste vriendin van haar. Hij had zijn mond nogal voorbij gepraat over het een en ander en ik had dat aan CY verteld, die het weer aan die vriendin heeft verteld. Dat was de druppel voor hun relatie, dus zij hem gedumpt. Neemt die vent dat mij kwalijk, en zodoende.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gaat dit over CY met tardis als rancuneuze ex?
Dan ben je een kuthoer las ik een paar pagina's terug.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:04 schreef elize1987 het volgende:
Ik reageer sowieso bijna nooit op berichtjes op Tinder, heel veel foto's spreken me gewoon niet aan en vrouwen (hoor ik ook van m'n vriendinnen) ontvangen echt zoveel berichten, daar kun je gewoon niet allemaal op reageren...
Als je bijna nooit reageert, dan ben je wel gigantisch zielig bezig. Waarom zit je dan überhaupt op Tinder?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:04 schreef elize1987 het volgende:
Ik reageer sowieso bijna nooit op berichtjes op Tinder, heel veel foto's spreken me gewoon niet aan en vrouwen (hoor ik ook van m'n vriendinnen) ontvangen echt zoveel berichten, daar kun je gewoon niet allemaal op reageren...
Paar pagina's terug was misschien wat overdreven, maar er zit een verschil tussen het niet beantwoorden van sommige mensen en het bijna niet beantwoorden van iedereen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dan ben je een kuthoer las ik een paar pagina's terug.
Maar als man-aan-de-andere-kant heb je geen idee of het enkel bij jou is of bij iedereen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:06 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
maar er zit een verschil tussen het niet beantwoorden van sommige mensen en het bijna niet beantwoorden van iedereen.
Zij zegt toch precies hetzelfde als hetgeen wat ik onlangs al schreef? Je komt om in de berichten als je er een beetje lekker uitziet. Als vrouw al helemaal. Waarom zouden ze zich moeten verantwoorden naar jou toe alleen omdat ze dan eens aan jou gematched zijn?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:06 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Paar pagina's terug was misschien wat overdreven, maar er zit een verschil tussen het niet beantwoorden van sommige mensen en het bijna niet beantwoorden van iedereen.
Dat bedoelde ik ook.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar als man-aan-de-andere-kant heb je geen idee of het enkel bij jou is of bij iedereen.
Dus iedereen die jij een kuthoer noemde deed het misschien enkel bij jou
Ik heb het erover dat zij net schreef dat ze bijna nooit een reactie geeft. Dat komt anders op me over dan sommige niet-interessante mensen niet een reactie geven. Ik vraag me dan echt af wat ze te zoeken heeft op Tinder.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Zij zegt toch precies hetzelfde als hetgeen wat ik onlangs al schreef? Je komt om in de berichten als je er een beetje lekker uitziet. Als vrouw al helemaal. Waarom zouden ze zich moeten verantwoorden naar jou toe alleen omdat ze dan eens aan jou gematched zijn?
Als je geen reactie krijgt weet je toch genoeg?
Geen reactie = blijkbaar niet interessant genoeg. Ofwel doordat je openingszin niet prikkelend genoeg is (tip, een hoi volstaat niet) ofwel omdat ze je toch niet zo lekker vind om meteen te reageren.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Zij zegt toch precies hetzelfde als hetgeen wat ik onlangs al schreef? Je komt om in de berichten als je er een beetje lekker uitziet. Als vrouw al helemaal. Waarom zouden ze zich moeten verantwoorden naar jou toe alleen omdat ze dan eens aan jou gematched zijn?
Als je geen reactie krijgt weet je toch genoeg?
Ik denk dat jij eens moet beginnen met Tinder als iets vrijblijvends te zien, gewoon een app voor de lol en van daaruit zien we wel. In plaats van hét medium wat het punani in je slaapkamer doet regenen en waar mensen zich verplicht moeten voelen een praatje met je aan te knopen omdat ze toevallig je foto eens geliked hebben. Dat zou al heel wat frustratie bij je schelen vermoed ik zo.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:12 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook.
[..]
Ik heb het erover dat zij net schreef dat ze bijna nooit een reactie geeft. Dat komt anders op me over dan sommige niet-interessante mensen niet een reactie geven. Ik vraag me dan echt af wat ze te zoeken heeft op Tinder.
Ben ik nou zo onduidelijk? Het gaat nu niet om mij, maar om diegene die net in het topic plaatste zelden te reageren.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:17 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik denk dat jij eens moet beginnen met Tinder als iets vrijblijvends te zien, gewoon een app voor de lol en van daaruit zien we wel. In plaats van hét medium wat het punani in je slaapkamer doet regenen en waar mensen zich verplicht moeten voelen een praatje met je aan te knopen omdat ze toevallig je foto eens geliked hebben. Dat zou al heel wat frustratie bij je schelen vermoed ik zo.
Dat snappen wij ook wel. Alleen wij reageren op jou en je posts van gister. Niet zo moeilijk toch?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:19 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Het gaat nu niet om mij, maar om diegene die net in het topic plaatste zelden te reageren.
Dat was onderhand toch wel afgesloten? Ik ga mezelf niet blijven herhalen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat snappen wij ook wel. Alleen wij reageren op jou en je posts van gister. Niet zo moeilijk toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |