quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik kan wel iets anders invoeren.....
MAAR NIET IN JE DECLARATIESYSTEEM HAHAHAHA
Ik ben juist veel kieskeuriger gewordenquote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ThanksIk denk dat naarmate je ouder wordt je sowieso niet meer zo snel verliefd bent als je een relatie begint. Zolang je je aangetrokken voelt en gek op haar bent lekker belangrijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien maar goed ook want als je verliefd bent doe je vaak stomme dingen
![]()
Op de wc gaan staan te swipen. Jij weet het altijd zo romantisch te brengen, Cue.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij is te populair, dus kan niet meer op de wc gaan staan swipen, aangezien er dan nog meer matches komen, daar heeft ie geen tijd voor.. en volgens sommigen ben je een bitch als je niet reageert op een hoi
Hij mist het..
Ik wist het.. het was een 'kijk-mij-populair-zijn'-postquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:28 schreef Hungry_Joe het volgende:
Voordat je weer denkt dat ik klaag, nee, niet echt.
Ik zit op de wcquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:29 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Op de wc gaan staan te swipen. Jij weet het altijd zo romantisch te brengen, Cue.
Dat ben je hier al heel snel als ik de rest van de reacties zo eens lees.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik wist het.. het was een 'kijk-mij-populair-zijn'-post
Je kan altijd zo lekker uit de hoek komenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij is te populair, dus kan niet meer op de wc gaan staan swipen, aangezien er dan nog meer matches komen, daar heeft ie geen tijd voor.. en volgens sommigen ben je een bitch als je niet reageert op een hoi
Hij mist het..
Zou kunnen, al was de vorige slechts anderhalf jaar terug.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:29 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik denk dat naarmate je ouder wordt je sowieso niet meer zo snel verliefd bent als je een relatie begint. Zolang je je aangetrokken voelt en gek op haar bent lekker belangrijk Misschien maar goed ook want als je verliefd bent doe je vaak stomme dingen
Ik heb zo mijn momentenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:31 schreef UnicornFarts het volgende:
Je kan altijd zo lekker uit de hoek komen
Duhquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dat ben je hier al heel snel als ik de rest van de reacties zo eens lees.
Dat het niet klagend was snap ik. Had je mijn laatste post de vorige keer gemist? Ik zou me er overigens ook over verwonderen, maar blijkbaar heb je zonder het te weten de ideale tinder-tekst gevonden.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:28 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Voordat je weer denkt dat ik klaag, nee, niet echt. Maar ik verwonder me er wel over dat dat zo'n verschil maakt.
Ik word er wild vanquote:
Dus er gewoon voor gaan en je geen zorgen maken om het "ik-ben-niet-verliefd" gevoel.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zou kunnen, al was de vorige slechts anderhalf jaar terug.
Maargoed, ze is leuk, goede baan, een doener ipv een stilzitter en ze houd van fietsen
Uhoh, is t weer zo ver?quote:
Ga ik ook doen hoor. Gewoon verwonderlijk wel dat het nu zo anders gaat.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:37 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik word er wild van
[..]
Dus er gewoon voor gaan en je geen zorgen maken om het "ik-ben-niet-verliefd" gevoel.
Stiekem geilen meisjes wel op dat hele klootzak gebeuren.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:36 schreef yats het volgende:
[..]
Dat het niet klagend was snap ik. Had je mijn laatste post de vorige keer gemist? Ik zou me er overigens ook over verwonderen, maar blijkbaar heb je zonder het te weten de ideale tinder-tekst gevonden.
Ssssttt unicorn, dadelijk krijgen we voor de 10001e keer de discussie over dat vrouwen alleen een klootzak willen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:39 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Stiekem geilen meisjes wel op dat hele klootzak gebeuren.
Ik wist het.
Kijk alleen maar naar fokquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:39 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik wist het.
Kom je daar nu pas achter?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:39 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik wist het.
Nee, die zag ik nog. Tekst ligt een beetje in het verlengde van een RP-profiel wat ik ooit had en in het datingtopic postte, maar dan wat meer toegespitst op Tinder. Matches had ik altijd wel, maar het lijkt te zijn verdubbeld in aantal. Er wordt dus veel meer naar een tekst gekeken in plaats van slechts de foto's dan ik aanvankelijk dacht. Daar zouden een aantal hier hun voordeel mee kunnen doen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:36 schreef yats het volgende:
[..]
Dat het niet klagend was snap ik. Had je mijn laatste post de vorige keer gemist? Ik zou me er overigens ook over verwonderen, maar blijkbaar heb je zonder het te weten de ideale tinder-tekst gevonden.
Location onder settings.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:43 schreef Cue_ het volgende:
OT.. Tinder staat bij mij gezellig nog op m'n oude woonplaats kom ik net achter. Kom bekenden tegen
Alleen geen idee hoe het goed te krijgen
Hou maar op. Straks heb ik weer allerlei 17-jarigen in mijn dm (serieus).quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:42 schreef SonicVolcano het volgende:
De profieltekst van H_J...bieden vanaf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |