ik had verteld dat ik een docu aan het kijken was over euthanasie.quote:Op maandag 7 juli 2014 15:51 schreef SonicVolcano het volgende:
Open gewoon eens met wat anders. Gebruik wat (flauwe) humor en je hebt opeens een heel ander gesprek. Openen met 'Hoi' loopt immers altijd op hetzelfde uit.
Vertelde je er ook bij wat je er interessant over vond enzo of enkelquote:Op maandag 7 juli 2014 15:52 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
ik had verteld dat ik een docu aan het kijken was over euthanasie.geen reactie.
Op zich is geen reactie wel passend i.c.m. die docuquote:Op maandag 7 juli 2014 15:52 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
ik had verteld dat ik een docu aan het kijken was over euthanasie.geen reactie.
dat heb ik gedaan. maar ik weet zeker dat het niet aan mij ligt.quote:Op maandag 7 juli 2014 15:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vertelde je er ook bij wat je er interessant over vond enzo of enkel
"he, ben dit en dit aan het kijken"
-stilte..
Gezellig hoorquote:Op maandag 7 juli 2014 16:05 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
dat heb ik gedaan. maar ik weet zeker dat het niet aan mij ligt.
waarom zou ik anders 4 dates via tinder hebben gehad?![]()
ik zat dus te zeggen dat ik die aan het kijken was en dat ik het best raar vond dat er na afloop werd gefeest op de begrafenis. ook dat het net overleden meisje in beeld kwam had ik verteld, ook daar geen reactie op.. ik had het tegen een aantal personen hetzelfde verteld, en die reageerde er wel gewoon op
Dit jaquote:
Voor Tinder kun je beter de onderwerpen wat luchtiger houden. Dit is zoiets waar veel mensen zich een beetje ongemakkelijk bij voelen, waardoor ze niet weten hoe ze er precies op moeten reageren.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:05 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
dat heb ik gedaan. maar ik weet zeker dat het niet aan mij ligt.
waarom zou ik anders 4 dates via tinder hebben gehad?![]()
ik zat dus te zeggen dat ik die aan het kijken was en dat ik het best raar vond dat er na afloop werd gefeest op de begrafenis. ook dat het net overleden meisje in beeld kwam had ik verteld, ook daar geen reactie op.. ik had het tegen een aantal personen hetzelfde verteld, en die reageerde er wel gewoon op
Klopt wel, heb nu een erg leuke match die op mijn bio inhaakte, was echt heel flauw maar ik moest wel hardop lachenquote:Op maandag 7 juli 2014 15:51 schreef SonicVolcano het volgende:
Open gewoon eens met wat anders. Gebruik wat (flauwe) humor en je hebt opeens een heel ander gesprek. Openen met 'Hoi' loopt immers altijd op hetzelfde uit.
Jammer johquote:Op maandag 7 juli 2014 16:36 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Klopt wel, heb nu een erg leuke match die op mijn bio inhaakte, was echt heel flauw maar ik moest wel hardop lachenNu appen enzo, al heeft ie nu al 2 uur niet gereageerd.
Ik denk dat hij mij niet meer wiltMisschien is hij te hoog gegrepen voor mij, jammer. Ik heb wel al het idee dat we in een relatie zitten zo intensief is ons contact.
Kan je ook geluidjes instellen?quote:
Ik had haar nummer al..quote:Op maandag 7 juli 2014 16:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Voor Tinder kun je beter de onderwerpen wat luchtiger houden. Dit is zoiets waar veel mensen zich een beetje ongemakkelijk bij voelen, waardoor ze niet weten hoe ze er precies op moeten reageren.
Oké. Maar misschien vond ze het dan alsnog ongemakkelijk om over te praten. Ik zou ook niet echt weten wat ik moet zeggen eerlijk gezegd.quote:
Lionking doet het altijd goedquote:Op maandag 7 juli 2014 16:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zeg dan ook dat je een disneyfilm zit te kijken
Ja, bij Mustafaquote:
Mufasa.quote:
Mufasa.quote:
Ja.quote:
0612324444.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:07 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja.Ik zie een rooskleurige toekomst.
Wat is je nummer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |