Het juichen bij de penalty's was wel tof. Maar dat doe ik ook tien seconden. Met dat massale gehos heb ik niet zoveelquote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik die wedstrijd daarvoor
enge shit ouwe, veel te veel juichende mensen
maar maar maarrrrquote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je lijkt Kaneelstokje wel.
Dacht dat hij een paniekaanval kreeg.
ik ook niet, maar ik heb sowieos niks met juichenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het juichen bij de penalty's was wel tof. Maar dat doe ik ook tien seconden. Met dat massale gehos heb ik niet zoveel
Er was te veel plebs.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je lijkt Kaneelstokje wel.
Dacht dat hij een paniekaanval kreeg.
Bij een goal ben ik oprecht blij en juich ik wel. Maar om nou tien minuten later nog helemaal uit je dak te gaan en met bier te gooien, mwahquote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik ook niet, maar ik heb sowieos niks met juichen
Louis welquote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik ook niet, maar ik heb sowieos niks met juichen
Daarvoor is dat bier veel te kostbaar voor jouquote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bij een goal ben ik oprecht blij en juich ik wel. Maar om nou tien minuten later nog helemaal uit je dak te gaan en met bier te gooien, mwah
Ik heb mijn bijdrage al geleverd in de vorm van een emotioneel en professioneel gemaakt filmpje.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Er is trouwens een hele discussie in het VI topic en jij schittert door afwezigheid
5 euro voor een halve liter. Het leek het Steigerberger Kurhaus Hotel wel!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daarvoor is dat bier veel te kostbaar voor jou
JUICHEN is ook een soort van juichenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
maar hij doet niet juichen
hij doet JUICHEN
maar juichen is niet een soort van JUICHENquote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
JUICHEN is ook een soort van juichen
In Parijs is dat ook heel normaal. Daar raak je makkelijk failliet.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
5 euro voor een halve liter. Het leek het Steigerberger Kurhaus Hotel wel!
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
maar hij doet niet juichen
hij doet JUICHEN
dat is jouw meningquote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
maar juichen is niet een soort van JUICHEN
Parijs is nog verquote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In Parijs is dat ook heel normaal. Daar raak je makkelijk failliet.
ga je mee? naar parijs?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In Parijs is dat ook heel normaal. Daar raak je makkelijk failliet.
Jij bent mijn date.quote:
heheeueheehueuhehuhuequote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent mijn date.
Aldo en ik hebben een agenda die we goed bijhouden.
Beschouw jezelf als een wisselbeker
jij frans spreken?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja hoor, ik voel me daar helemaal thuis. Ik kan ook dienen als gids.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |