weet niet, kan je wel lief doenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ja, ik ben al maanden niet ongesteld geweest![]()
betekent dit dat ik zwanger ben?
Misschien anders eerst even wachten tot zze in de finale staanquote:
o ja?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien anders eerst even wachten tot zze in de finale staan
Ja toch?quote:
Jij bent minder smooth dan mij dus even dimmen.quote:
Is goed, ik ga eerst mijn teennagels oranje lakken.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
weet niet, kan je wel lief doen
gaan we nu elkaars haren vlechten?
Anders zaterdag FOK! troostfinale meetquote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien anders eerst even wachten tot zze in de finale staan
-Met gratis tissuesquote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Anders zaterdag FOK! troostfinale meet
Ja ik moet het nu eenmaal van m'n looks hebben. Zouden wel een goede combinatie zijnquote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij bent minder smooth dan mij dus even dimmen.
[..]
Is goed, ik ga eerst mijn teennagels oranje lakken.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja toch?
Anders kan je het net zoz goed op een andere dag plannen
Jaquote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:05 schreef Ezell het volgende:
weet trouwens niet of ik zondag in utreg ben
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja![]()
Eerst helemaal mij aanmoedigen om het dan te doen en zelf Sjaak Afhaak spelen.
FOK! WK finale meet op een andere dag dan de finale.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja toch?
Anders kan je het net zoz goed op een andere dag plannen
Gouden koppel.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja ik moet het nu eenmaal van m'n looks hebben. Zouden wel een goede combinatie zijn
Uhu, anders doe ik het sowieso maar gewoon zonder wk.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
moet eerst nog even kijken hoe en wat
en je zei het zelf al: eerst zien of ze in de finale komen
Ik keek zaterdag voor het eerst in een kroeg. Vrouwen die niet eens kijken en alleen maar met elkaar lopen te kakelen. Van die popiejopie-figuren die homo naar het scherm roepen. Denk dat ik volgende keer weer lekker op het bankie kijkquote:
Vrouwenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja![]()
Eerst helemaal mij aanmoedigen om het dan te doen en zelf Sjaak Afhaak spelen.
Je kan beter kippen houden.quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu, anders doe ik het sowieso maar gewoon zonder wk.
Paar dagen is wel iets te kortdag
En het wordt niet eens super lekker weer zondag dus
ik die wedstrijd daarvoorquote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik keek zaterdag voor het eerst in een kroeg. Vrouwen die niet eens kijken en alleen maar met elkaar lopen te kakelen. Van die popiejopie-figuren die homo naar het scherm roepen. Denk dat ik volgende keer weer lekker op het bankie kijk
Je lijkt Kaneelstokje wel.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik die wedstrijd daarvoor
enge shit ouwe, veel te veel juichende mensen
Ik heb het gewoon thuis met een paar vrienden en mijn broertje gekeken #lekkergewoongeblevenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik keek zaterdag voor het eerst in een kroeg. Vrouwen die niet eens kijken en alleen maar met elkaar lopen te kakelen. Van die popiejopie-figuren die homo naar het scherm roepen. Denk dat ik volgende keer weer lekker op het bankie kijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |