Ik ga de Pax opvangen bij het station. Zonder mij verdwaald hij ongetwijfeld op de lange weg naar de woning van Etsu.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nope, ik ga met Toto langs de winkelEn dan lopen we vanaf daar naar Etsu
stuur mij een selfie van flipsquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik doe het voor Flips en LR, want die sturen ook selfies terug.
Anders gaan we met z`n allen voetbal kijken als ze in de finale komen? En dan kunnen de mensen die dat leuk vinden daarna nog uitquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
daarom
doe dan wel even voor einde van deze maand, want ik ga nog op vakantie
zou eventueel kunnen, aangezien ik daarvoor toch niks heb geplandquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Anders gaan we met z`n allen voetbal kijken als ze in de finale komen? En dan kunnen de mensen die dat leuk vinden daarna nog uit
Kunnen we daarvoor in het park chillen ofzo
ik weet al hoe jij eruit zietquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je nou geïnteresseerd was in mijn sexy selfies. Maar nee, kans verkeken.
Jeetje, daar heb ik helemaal geen toestemming voor gegeven :Squote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
zou eventueel kunnen, aangezien ik daarvoor toch niks heb geplandmaar dan moeten wel leuke mensjes komen etc etc etc
[..]
ik weet al hoe jij eruit ziet
Uhu.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
zou eventueel kunnen, aangezien ik daarvoor toch niks heb geplandmaar dan moeten wel leuke mensjes komen etc etc etc
[..]
ik weet al hoe jij eruit ziet
jaaaaaaaquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jeetje, daar heb ik helemaal geen toestemming voor gegeven :S
Wie heeft er gelekt?
wel in utrecht gaarne, want ov-kostenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu.
Ik stel dan wel even pm op ofzo die ik naar wat mensjes stuur
fuck youquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stuur ook even een selfie van jezelf![]()
![]()
Komt goedquote:
ja, ik ben al maanden niet ongesteld geweestquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
heb je frustratie issues ofzo
oe roawrquote:
weet niet, kan je nog wel lief doen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
ja, ik ben al maanden niet ongesteld geweest![]()
betekent dit dat ik zwanger ben?
[..]
oe roawr
daarvoor moet ik een betere foto hebbenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
weet niet, kan je nog wel lief doen.
Vond je me een hunk? Ik neem aan van wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |