Ik vind Sierd de Vos toch zo pijnlijk niet grappigquote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/channel/UCpbF21SJjNKSnmW62SlRubw
Je hebt nu mijn kanaal beledigdquote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind Sierd de Vos toch zo pijnlijk niet grappigDie man denkt echt dat hij geweldig is maar zijn grappen zijn 9/10 keer alleen maar saai en vervelend. Al moest ik vandaag wel lachen dat hij Derksen flink aanpakte.
Extreem rustgevend. Mijn huidige badkamer is er iets te klein en onhygiënisch voor maar thuis deed ik dat heel vaak.quote:
quote:
En dan eindelijk goed slapenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Meer bouwen eigenlijk. Straks maar even in elkaar zetten.
Hopelijk wel. Hoewel ik bang ben dat m'n vermoeidheid 'n andere reden heeft.quote:
Jeetje.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Hopelijk wel. Hoewel ik bang ben dat m'n vermoeidheid 'n andere reden heeft.
Weet ik niet precies. Maar ik heb weinig energie. Dacht eerst dat ik ijzertekort had, dus ik neem daar nu supplementen voor. Maar volgens mij moet ik er toch mee naar de huisarts. Ik heb ook constant dorst. Geen idee of dat iets is, maar het is wel vervelend.quote:
Zeker vervelend.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Weet ik niet precies. Maar ik heb weinig energie. Dacht eerst dat ik ijzertekort had, dus ik neem daar nu supplementen voor. Maar volgens mij moet ik er toch mee naar de huisarts. Ik heb ook constant dorst. Geen idee of dat iets is, maar het is wel vervelend.
Ik ken die weg op m'n duimpje want helaas ben ik er al meerdere keren geweestquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga de Pax opvangen bij het station. Zonder mij verdwaald hij ongetwijfeld op de lange weg naar de woning van Etsu.
Ja, precies. Inso zei gisteren diabetes en ik dacht eerstquote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker vervelend.
Huisarts doet waarschijnlijk bloedtest ofzo. Weet je het ook.
Het dorst hebben kan inderdaad wijzen op diabetes. Maar ook op andere dingen natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, precies. Inso zei gisteren diabetes en ik dacht eerst, maar toen ging ik lezen en werd ik toch een beetje bang.
Ik moet ook best vaak naar de WC, ja. Super vervelend.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het dorst hebben kan inderdaad wijzen op diabetes. Maar ook op andere dingen natuurlijk.
Ik had er een half jaar geleden ook last van. Dat ik ook maar bleef plassen.
Maar nu is alles weg.
Geen idee. Ben niet naar de dokter gegaan.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moet ook best vaak naar de WC, ja. Super vervelend.
Maar wat was het bij jou dan?
Maar het was ineens weg?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee. Ben niet naar de dokter gegaan.
Geluk hebben dan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |