SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Baby darling doll face honey
kwenieeee.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Waar hoe wat, vertel me alles. Nee maar serieus
Haha, jawel ik wil wel een auto maar het moet een kleine zijn met vijf deuren op lpg.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
kwenieeee.
ik heb een auto en alles en toen zei ik dat ik die waarschijnlijk wilde verkopen, toen zei die dat als ik van een vriendenprijsje afwilde, ik jou moest DM'en ofzo en toen zei ik van dat het wss niet gaat lukken omdat het maar 1,5 jaar oud is en duur en alles en toen zei die dat jij een auto zocht enzo
IS HET NIET WAAR DAN?
gohquote:
oh, ik heb benzine.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, jawel ik wil wel een auto maar het moet een kleine zijn met vijf deuren op lpg.
peugeot 107quote:Op maandag 7 juli 2014 22:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neen helaas, dat is te duur. Wat voor een auto heb je dan?
volgende keer beterquote:
Ohnee, dat is niks. Kan me voorstellen dat je een nieuwe moet jaquote:
..quote:Op maandag 7 juli 2014 22:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohnee, dat is niks. Kan me voorstellen dat je een nieuwe moet ja. Wat voor auto wil je nu dan?
Ja, vind het geen mooie autoquote:Op maandag 7 juli 2014 23:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
..hoezo is dat niks?
![]()
ik hoef geen nieuwe. ik rij er gewoon nooit meer in.daarom wil ik hem evt. verkopen.
Hij was negatiefquote:Op maandag 7 juli 2014 22:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom verwijderde je mijn naamtopic.Zovaak krijg ik 't niet.
Ja maar de machtquote:Op maandag 7 juli 2014 22:59 schreef supersof het volgende:
[..]
volgende keer beter
had je maar geen mod moeten zijn
Hij is toch mooiquote:Op maandag 7 juli 2014 23:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, vind het geen mooie auto.
Ooooh, je doet gewoon géén auto?! Hoe reis je dan en waarom had je eerst wel auto nodig?
dat is soms wel leuk ja misschienquote:
We weten allebei dat ik heel positief sta ingesteld, dus negatieve topics weet ik altijd te omdraaien naar positieve topics.quote:
hoesoquote:
Ahh, ja dat is zondequote:Op maandag 7 juli 2014 23:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij is toch mooimwehhhh.
Ik reis gewoon met OV hoor.Heb geen auto in Groningen nodig. De auto staat maar te roestne bij mn ouders en als ik daar ben, word ik vaak ergens heen gebracht of afgezet, terwijl ik zelf vervoer heb.
_ Niet meer nodig dus.
En ik betaal maandelijks gewoon belasting, das zonde.
Eerst had ik peugeot 207 en toen werd die gejat.Gelukkig was ik goed verzekerd waardoor ik de nieuwwaarde van de auto (terwijl het tweedehands was
) uitgekeerd kreeg en toen kocht ik maar een nieuwe auto terwijl ik t niet nodig heb ..
..
Ik wil het best zeggen, maar je moet me beloven niet uit te lachenquote:Op maandag 7 juli 2014 23:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahh, ja dat is zonde.
Peugeot 207 vind ik dan weer wel mooi. Wat voor een kleur?
Ok okquote:Op maandag 7 juli 2014 23:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil het best zeggen, maar je moet me beloven niet uit te lachenM'n collega's vonden het lelijk maar ik vond het mooi.
jij denkt telkens aan seksquote:Op maandag 7 juli 2014 23:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ezell denkt gelijk weer aan poep hoor.
Vieze meid
vreemd dat jij dat voelt ;squote:
hey fokkiequote:
Halloquote:
Ik denk nooit aan seks. :Squote:Op maandag 7 juli 2014 23:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
jij denkt telkens aan seks
wie is er nou viezer
En maar hopen dat ik hapquote:
VI Oranje was echt ongemakkelijkste aflevering everquote:
neit gekeken wat danquote:Op maandag 7 juli 2014 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
VI Oranje was echt ongemakkelijkste aflevering ever
viesdikquote:
wat was er danquote:Op maandag 7 juli 2014 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
VI Oranje was echt ongemakkelijkste aflevering ever
Ja ruzie hequote:
mijn moeder is dunquote:
Vies dik, Ezell. Vies dik.quote:
quote:
Nee, maar ze zijn beide gewoon awkward aan het doenquote:Op maandag 7 juli 2014 23:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hadden ze ook tijdens uitzending ruzie
gaat nooit gebeurenquote:Op maandag 7 juli 2014 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vies dik, Ezell. Vies dik.
Ik zal Aldo eens zeggen dat hij op moet houden met feeden.
Gijp kon het echt niet aan. Pijnlijke tvquote:Op maandag 7 juli 2014 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, maar ze zijn beide gewoon awkward aan het doen
Vooral Derksen, en hij werd afgemaakt door Sierd de Vos
toch niet te gevoelig hequote:
Ja, komen echt niet meer terug met z`n drieën volgend seizoenquote:
Ga maar weg ezellquote:
ahh, dat 'gestolen: ja'quote:Op maandag 7 juli 2014 23:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
https://ovi.rdw.nl
07-PVG-9
al die specialiteitenecht topauto
![]()
en dan die status 'gestolen: ja'![]()
![]()
![]()
ik was er kapot van.vooral toen op dezelfde dag ook mn peperdure jas werd gestolen tijdens uitgaan
..
Tijdens je menstruatie?quote:
wowquote:
Oh sorry,quote:Op maandag 7 juli 2014 23:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik dacht dat we een serieus gesprek hadden
quote:
quote:Op maandag 7 juli 2014 23:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh sorry,
Op welke momenten ben je gevoelig?
Hier heb ik als kind ook bij gejankt jaquote:
Dat was Ik, Mik, Lorelandquote:Op maandag 7 juli 2014 23:26 schreef Fok-it het volgende:
Grappig dat je dat als kind ook gewoon echt als een horrorfilm beschouwde
ik moest ook altijd huilen toenquote:
nog nooit bambi gezienquote:
quote:
Ik kan me er nu al best veel herinneren waar ik best geëmotioneerd van werdquote:Op maandag 7 juli 2014 23:29 schreef Insomnia_ het volgende:
ik zit te denken om welke film ik moest huilen
welke dan?quote:Op maandag 7 juli 2014 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan me er nu al best veel herinneren waar ik best geëmotioneerd van werd![]()
Maar dat is dan niet meteen janken, maar ook gewoon brok in m`n keel of tranen
dat heb ik zeldenquote:Op maandag 7 juli 2014 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan me er nu al best veel herinneren waar ik best geëmotioneerd van werd![]()
Maar dat is dan niet meteen janken, maar ook gewoon brok in m`n keel of tranen
Gladiatorquote:
Dat is Lord of the rings ook. Maar kan die nog wel mooi zijnquote:Op maandag 7 juli 2014 23:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik vond dat een vrij irrealistische film
ik vind het qua genre toch wel verschillenquote:Op maandag 7 juli 2014 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is Lord of the rings ook. Maar kan die nog wel mooi zijn
Ik heb hem al heel lang geleden gezien, dus ik weet niet precies alles meer, maar ik denk dat ik wel weet wat je bedoelt wat irrealistisch isquote:Op maandag 7 juli 2014 23:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik vind het qua genre toch wel verschillen
bij fantasy verwacht ik geen realisme
ik ook denk 6 jaar geleden ofzoquote:Op maandag 7 juli 2014 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb hem al heel lang geleden gezien, dus ik weet niet precies alles meer, maar ik denk dat ik wel weet wat je bedoelt wat irrealistisch is
Ja maar het gaat dan ook gewoon om de sfeer die je meetrekt, let je niet zozeer meer op hoe realistisch het allemaal isquote:
Ik wel, het was zo onrealistisch dat ik het verhaal moeilijk serieus kon nemen toentertijdquote:Op maandag 7 juli 2014 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar het gaat dan ook gewoon om de sfeer die je meetrekt, let je niet zozeer meer op hoe realistisch het allemaal is
Ik tenminste
Ik zat in de bioscoop toen en paar plekken naast me zat een wat oudere man en die was gewoon hard aan het snikkenquote:Op maandag 7 juli 2014 23:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ook toen ik dat als kind eerste keer las
Such a nice place to be with friendsquote:
doeiquote:
Niet? Die was juist het tofstquote:Op maandag 7 juli 2014 23:51 schreef Insomnia_ het volgende:
kan me niet herinneren dat ik laatste film van harry potter hebt gezien
Nee vergeleken met de boeken niet nee.quote:
Vooral dat eindgevecht in laatste deel. Hebben ze echt heull veel aan besteed. Terwijl het bij de film allemaal zo snel gingquote:
Gefeliciteerd.quote:
Bedankt Hansquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:01 schreef appelen het volgende:
Jongens jullie moeten weten dat fylax jarig is
jaquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:01 schreef appelen het volgende:
Jongens jullie moeten weten dat fylax jarig is
Ik hoop dat je van je vriendin een paar steamy pics hebt mogen ontvangen als cadeautje?quote:
Ik hoop het niet. Dan is ze strafbaar namelijk;quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hoop dat je van je vriendin een paar steamy pics hebt mogen ontvangen als cadeautje?
BEL DE PLISIEEquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Dan is ze strafbaar namelijk;
Ik hoop t ookquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hoop dat je van je vriendin een paar steamy pics hebt mogen ontvangen als cadeautje?
Je bent ook echt een kutkind hequote:
Uiteraard.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:04 schreef Fok-it het volgende:
KS heb jij weleens een traantje weggepinkt bij films?
Vertelquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uiteraard.
Ik ben een moderne man.
Watership Down.quote:
Nog 3 jaarquote:
Volgens mij iedereen met Hacchiquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Watership Down.
En ik geloof ook Hachi.
Maar soms wel met series. Dan krijg je beter de kans om de karakters te leren kennen en mee te leven.
Watership Down is over konijnen die dood gaan.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij iedereen met Hacchi
Watership down ken ik niet
ik moest lachenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Watership Down is over konijnen die dood gaan.
Zwaar man.
Oh Waterschapsheuvelquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Watership Down is over konijnen die dood gaan.
Zwaar man.
Ken je grave of the fireflies?quote:
Ja je doet raarquote:
Ja gewoonquote:
Ik ga Seven Pounds terugkijken,quote:
Eerst lezen, dan kijken.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:34 schreef Ezell het volgende:
zal ik the fault in our stars kijken of lezen? iedereen heeft het te vaak over die shit
koop mij dat boekquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eerst lezen, dan kijken.
Je hebt hem toch in 1 dag uit
Ga morgenvroeg naar de Selexyz en duik in een stoel om te lezenquote:
geen tijdquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga morgenvroeg naar de Selexyz en duik in een stoel om te lezen
Zul je toch eerst eens wat liever moeten doenquote:
maar ik ben verdomd liefquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zul je toch eerst eens wat liever moeten doen
Ja maar je moet niet alleen lief tegen Aldo doenquote:
doe ik nietquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar je moet niet alleen lief tegen Aldo doen
Weet je wat.quote:
haha watquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet je wat.
Ik leen je mijn boek wel uit
Je "boek".quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet je wat.
Ik leen je mijn boek wel uit
Ja, ik heb hem hier toch liggenquote:
Hoeft niet. Kan hem toch opsturenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
maar dat betekent dat ik jou twee keer moet meeten
Of ik breng hem naar je werkquote:
Of je zegt gewoon waar je werkt mutsquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
nooit
moet je sowieso eerst weten waar ik werk
en dat is nogal lastig
Aziatisch restaurantquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
nooit
moet je sowieso eerst weten waar ik werk
en dat is nogal lastig
KS plsquote:
Broek uitwissel meet mag ookquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Boek uitwissel meet
Past wel in het rijtje lasagne met
Maakt mij niet uitquote:
Nope, ik ga met Toto langs de winkelquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij gaat morgen met stokbrood en al in de bus?
doe ik alleen voor de bf roawrquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat Ezell niet eens even een selfie wil delen.
Ja wellichtquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:47 schreef Ezell het volgende:
fokkeh, komt er nog een utrecht meet? die zou je nog regelen?
Ik ga de Pax opvangen bij het station. Zonder mij verdwaald hij ongetwijfeld op de lange weg naar de woning van Etsu.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nope, ik ga met Toto langs de winkelEn dan lopen we vanaf daar naar Etsu
stuur mij een selfie van flipsquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik doe het voor Flips en LR, want die sturen ook selfies terug.
Anders gaan we met z`n allen voetbal kijken als ze in de finale komen? En dan kunnen de mensen die dat leuk vinden daarna nog uitquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
daarom
doe dan wel even voor einde van deze maand, want ik ga nog op vakantie
zou eventueel kunnen, aangezien ik daarvoor toch niks heb geplandquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Anders gaan we met z`n allen voetbal kijken als ze in de finale komen? En dan kunnen de mensen die dat leuk vinden daarna nog uit
Kunnen we daarvoor in het park chillen ofzo
ik weet al hoe jij eruit zietquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je nou geïnteresseerd was in mijn sexy selfies. Maar nee, kans verkeken.
Jeetje, daar heb ik helemaal geen toestemming voor gegeven :Squote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
zou eventueel kunnen, aangezien ik daarvoor toch niks heb geplandmaar dan moeten wel leuke mensjes komen etc etc etc
[..]
ik weet al hoe jij eruit ziet
Uhu.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
zou eventueel kunnen, aangezien ik daarvoor toch niks heb geplandmaar dan moeten wel leuke mensjes komen etc etc etc
[..]
ik weet al hoe jij eruit ziet
jaaaaaaaquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jeetje, daar heb ik helemaal geen toestemming voor gegeven :S
Wie heeft er gelekt?
wel in utrecht gaarne, want ov-kostenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu.
Ik stel dan wel even pm op ofzo die ik naar wat mensjes stuur
fuck youquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stuur ook even een selfie van jezelf![]()
![]()
Komt goedquote:
ja, ik ben al maanden niet ongesteld geweestquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
heb je frustratie issues ofzo
oe roawrquote:
weet niet, kan je nog wel lief doen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
ja, ik ben al maanden niet ongesteld geweest![]()
betekent dit dat ik zwanger ben?
[..]
oe roawr
daarvoor moet ik een betere foto hebbenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
weet niet, kan je nog wel lief doen.
Vond je me een hunk? Ik neem aan van wel.
weet niet, kan je wel lief doenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ja, ik ben al maanden niet ongesteld geweest![]()
betekent dit dat ik zwanger ben?
Misschien anders eerst even wachten tot zze in de finale staanquote:
o ja?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien anders eerst even wachten tot zze in de finale staan
Ja toch?quote:
Jij bent minder smooth dan mij dus even dimmen.quote:
Is goed, ik ga eerst mijn teennagels oranje lakken.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
weet niet, kan je wel lief doen
gaan we nu elkaars haren vlechten?
Anders zaterdag FOK! troostfinale meetquote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien anders eerst even wachten tot zze in de finale staan
-Met gratis tissuesquote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Anders zaterdag FOK! troostfinale meet
Ja ik moet het nu eenmaal van m'n looks hebben. Zouden wel een goede combinatie zijnquote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij bent minder smooth dan mij dus even dimmen.
[..]
Is goed, ik ga eerst mijn teennagels oranje lakken.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja toch?
Anders kan je het net zoz goed op een andere dag plannen
Jaquote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:05 schreef Ezell het volgende:
weet trouwens niet of ik zondag in utreg ben
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja![]()
Eerst helemaal mij aanmoedigen om het dan te doen en zelf Sjaak Afhaak spelen.
FOK! WK finale meet op een andere dag dan de finale.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja toch?
Anders kan je het net zoz goed op een andere dag plannen
Gouden koppel.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja ik moet het nu eenmaal van m'n looks hebben. Zouden wel een goede combinatie zijn
Uhu, anders doe ik het sowieso maar gewoon zonder wk.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
moet eerst nog even kijken hoe en wat
en je zei het zelf al: eerst zien of ze in de finale komen
Ik keek zaterdag voor het eerst in een kroeg. Vrouwen die niet eens kijken en alleen maar met elkaar lopen te kakelen. Van die popiejopie-figuren die homo naar het scherm roepen. Denk dat ik volgende keer weer lekker op het bankie kijkquote:
Vrouwenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja![]()
Eerst helemaal mij aanmoedigen om het dan te doen en zelf Sjaak Afhaak spelen.
Je kan beter kippen houden.quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu, anders doe ik het sowieso maar gewoon zonder wk.
Paar dagen is wel iets te kortdag
En het wordt niet eens super lekker weer zondag dus
ik die wedstrijd daarvoorquote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik keek zaterdag voor het eerst in een kroeg. Vrouwen die niet eens kijken en alleen maar met elkaar lopen te kakelen. Van die popiejopie-figuren die homo naar het scherm roepen. Denk dat ik volgende keer weer lekker op het bankie kijk
Je lijkt Kaneelstokje wel.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik die wedstrijd daarvoor
enge shit ouwe, veel te veel juichende mensen
Ik heb het gewoon thuis met een paar vrienden en mijn broertje gekeken #lekkergewoongeblevenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik keek zaterdag voor het eerst in een kroeg. Vrouwen die niet eens kijken en alleen maar met elkaar lopen te kakelen. Van die popiejopie-figuren die homo naar het scherm roepen. Denk dat ik volgende keer weer lekker op het bankie kijk
Het juichen bij de penalty's was wel tof. Maar dat doe ik ook tien seconden. Met dat massale gehos heb ik niet zoveelquote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik die wedstrijd daarvoor
enge shit ouwe, veel te veel juichende mensen
maar maar maarrrrquote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je lijkt Kaneelstokje wel.
Dacht dat hij een paniekaanval kreeg.
ik ook niet, maar ik heb sowieos niks met juichenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het juichen bij de penalty's was wel tof. Maar dat doe ik ook tien seconden. Met dat massale gehos heb ik niet zoveel
Er was te veel plebs.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je lijkt Kaneelstokje wel.
Dacht dat hij een paniekaanval kreeg.
Bij een goal ben ik oprecht blij en juich ik wel. Maar om nou tien minuten later nog helemaal uit je dak te gaan en met bier te gooien, mwahquote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik ook niet, maar ik heb sowieos niks met juichen
Louis welquote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik ook niet, maar ik heb sowieos niks met juichen
Daarvoor is dat bier veel te kostbaar voor jouquote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bij een goal ben ik oprecht blij en juich ik wel. Maar om nou tien minuten later nog helemaal uit je dak te gaan en met bier te gooien, mwah
Ik heb mijn bijdrage al geleverd in de vorm van een emotioneel en professioneel gemaakt filmpje.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Er is trouwens een hele discussie in het VI topic en jij schittert door afwezigheid
5 euro voor een halve liter. Het leek het Steigerberger Kurhaus Hotel wel!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daarvoor is dat bier veel te kostbaar voor jou
JUICHEN is ook een soort van juichenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
maar hij doet niet juichen
hij doet JUICHEN
maar juichen is niet een soort van JUICHENquote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
JUICHEN is ook een soort van juichen
In Parijs is dat ook heel normaal. Daar raak je makkelijk failliet.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
5 euro voor een halve liter. Het leek het Steigerberger Kurhaus Hotel wel!
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
maar hij doet niet juichen
hij doet JUICHEN
dat is jouw meningquote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
maar juichen is niet een soort van JUICHEN
Parijs is nog verquote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In Parijs is dat ook heel normaal. Daar raak je makkelijk failliet.
ga je mee? naar parijs?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In Parijs is dat ook heel normaal. Daar raak je makkelijk failliet.
Jij bent mijn date.quote:
heheeueheehueuhehuhuequote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent mijn date.
Aldo en ik hebben een agenda die we goed bijhouden.
Beschouw jezelf als een wisselbeker
jij frans spreken?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja hoor, ik voel me daar helemaal thuis. Ik kan ook dienen als gids.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |