quote:
Ik kan me er nu al best veel herinneren waar ik best geėmotioneerd van werdquote:Op maandag 7 juli 2014 23:29 schreef Insomnia_ het volgende:
ik zit te denken om welke film ik moest huilen
welke dan?quote:Op maandag 7 juli 2014 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan me er nu al best veel herinneren waar ik best geėmotioneerd van werd![]()
Maar dat is dan niet meteen janken, maar ook gewoon brok in m`n keel of tranen
dat heb ik zeldenquote:Op maandag 7 juli 2014 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan me er nu al best veel herinneren waar ik best geėmotioneerd van werd![]()
Maar dat is dan niet meteen janken, maar ook gewoon brok in m`n keel of tranen
Gladiatorquote:
Dat is Lord of the rings ook. Maar kan die nog wel mooi zijnquote:Op maandag 7 juli 2014 23:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik vond dat een vrij irrealistische film
ik vind het qua genre toch wel verschillenquote:Op maandag 7 juli 2014 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is Lord of the rings ook. Maar kan die nog wel mooi zijn
Ik heb hem al heel lang geleden gezien, dus ik weet niet precies alles meer, maar ik denk dat ik wel weet wat je bedoelt wat irrealistisch isquote:Op maandag 7 juli 2014 23:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik vind het qua genre toch wel verschillen
bij fantasy verwacht ik geen realisme
ik ook denk 6 jaar geleden ofzoquote:Op maandag 7 juli 2014 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb hem al heel lang geleden gezien, dus ik weet niet precies alles meer, maar ik denk dat ik wel weet wat je bedoelt wat irrealistisch is
Ja maar het gaat dan ook gewoon om de sfeer die je meetrekt, let je niet zozeer meer op hoe realistisch het allemaal isquote:
Ik wel, het was zo onrealistisch dat ik het verhaal moeilijk serieus kon nemen toentertijdquote:Op maandag 7 juli 2014 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar het gaat dan ook gewoon om de sfeer die je meetrekt, let je niet zozeer meer op hoe realistisch het allemaal is
Ik tenminste
Ik zat in de bioscoop toen en paar plekken naast me zat een wat oudere man en die was gewoon hard aan het snikkenquote:Op maandag 7 juli 2014 23:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ook toen ik dat als kind eerste keer las
Such a nice place to be with friendsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |