SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Baby darling doll face honey
kwenieeee.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Waar hoe wat, vertel me alles. Nee maar serieus
Haha, jawel ik wil wel een auto maar het moet een kleine zijn met vijf deuren op lpg.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
kwenieeee.
ik heb een auto en alles en toen zei ik dat ik die waarschijnlijk wilde verkopen, toen zei die dat als ik van een vriendenprijsje afwilde, ik jou moest DM'en ofzo en toen zei ik van dat het wss niet gaat lukken omdat het maar 1,5 jaar oud is en duur en alles en toen zei die dat jij een auto zocht enzo
IS HET NIET WAAR DAN?
gohquote:
oh, ik heb benzine.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, jawel ik wil wel een auto maar het moet een kleine zijn met vijf deuren op lpg.
peugeot 107quote:Op maandag 7 juli 2014 22:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neen helaas, dat is te duur. Wat voor een auto heb je dan?
volgende keer beterquote:
Ohnee, dat is niks. Kan me voorstellen dat je een nieuwe moet jaquote:
..quote:Op maandag 7 juli 2014 22:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohnee, dat is niks. Kan me voorstellen dat je een nieuwe moet ja. Wat voor auto wil je nu dan?
Ja, vind het geen mooie autoquote:Op maandag 7 juli 2014 23:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
..hoezo is dat niks?
![]()
ik hoef geen nieuwe. ik rij er gewoon nooit meer in.daarom wil ik hem evt. verkopen.
Hij was negatiefquote:Op maandag 7 juli 2014 22:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom verwijderde je mijn naamtopic.Zovaak krijg ik 't niet.
Ja maar de machtquote:Op maandag 7 juli 2014 22:59 schreef supersof het volgende:
[..]
volgende keer beter
had je maar geen mod moeten zijn
Hij is toch mooiquote:Op maandag 7 juli 2014 23:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, vind het geen mooie auto.
Ooooh, je doet gewoon géén auto?! Hoe reis je dan en waarom had je eerst wel auto nodig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |