dat is soms wel leuk ja misschienquote:
We weten allebei dat ik heel positief sta ingesteld, dus negatieve topics weet ik altijd te omdraaien naar positieve topics.quote:
hoesoquote:
Ahh, ja dat is zondequote:Op maandag 7 juli 2014 23:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij is toch mooimwehhhh.
Ik reis gewoon met OV hoor.Heb geen auto in Groningen nodig. De auto staat maar te roestne bij mn ouders en als ik daar ben, word ik vaak ergens heen gebracht of afgezet, terwijl ik zelf vervoer heb.
_ Niet meer nodig dus.
En ik betaal maandelijks gewoon belasting, das zonde.
Eerst had ik peugeot 207 en toen werd die gejat.Gelukkig was ik goed verzekerd waardoor ik de nieuwwaarde van de auto (terwijl het tweedehands was
) uitgekeerd kreeg en toen kocht ik maar een nieuwe auto terwijl ik t niet nodig heb ..
..
Ik wil het best zeggen, maar je moet me beloven niet uit te lachenquote:Op maandag 7 juli 2014 23:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahh, ja dat is zonde.
Peugeot 207 vind ik dan weer wel mooi. Wat voor een kleur?
Ok okquote:Op maandag 7 juli 2014 23:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil het best zeggen, maar je moet me beloven niet uit te lachenM'n collega's vonden het lelijk maar ik vond het mooi.
jij denkt telkens aan seksquote:Op maandag 7 juli 2014 23:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ezell denkt gelijk weer aan poep hoor.
Vieze meid
vreemd dat jij dat voelt ;squote:
hey fokkiequote:
Halloquote:
Ik denk nooit aan seks. :Squote:Op maandag 7 juli 2014 23:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
jij denkt telkens aan seks
wie is er nou viezer
En maar hopen dat ik hapquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |