Al dat lillende vlees en die zure lucht die je neus binnendringt. Ik snap het wel, ja.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is met een piemel ook niet erg gemakkelijk hoor.
Moet je ook nog hard zijn en blijven en alles.
Doe mee aan het celibate leven, Fas.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Al dat lillende vlees en die zure lucht die je neus binnendringt. Ik snap het wel, ja.
Daar gaat mijn bischierigheid.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Al dat lillende vlees en die zure lucht die je neus binnendringt. Ik snap het wel, ja.
Dat is wanneer jij ook meisjes leuk zou vinden.quote:
Body says no.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe mee aan het celibate leven, Fas.
Geen lapjes en flapjes, geen natte plekken in bed, geen onzekerheid meer.
Bischierigheid is sws niet echt 2014.quote:
Ik loop altijd achter de feiten aan.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Body says no.
[..]
Bischierigheid is sws niet echt 2014.
insinueer je nu dat ik homo ben?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is wanneer jij ook meisjes leuk zou vinden.
Goed dat je 'm even uitlegt, ik snapte 'm al niet.quote:
Daar moest je over nadenken hè.quote:
Jhali?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:01 schreef wietparkiet het volgende:
maar na vorige zomer hoef ik geen fokwijven want grote kans dat er wat mis mee is/kan gaan![]()
no offence
Het ging toch ook niet over FOK!sters?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:01 schreef wietparkiet het volgende:
maar na vorige zomer hoef ik geen fokwijven want grote kans dat er wat mis mee is/kan gaan![]()
no offence
Dat geldt ook voor fokmannen, dus we moeten het gewoon met elkaar doen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:01 schreef wietparkiet het volgende:
no offence
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |