Je bent zelf geen katquote:
Waarom heb je dan geen poezen?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat ik meer van de poezen ben.
Snap je xD:d
Haha goeie dis dezequote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom heb je dan geen poezen?
snap je xd
views -> youtubemoneysquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:03 schreef Fera het volgende:
Ik zie ook allemaal filmpjes staan van mensen en hun laatste momenten met hun huisdieren, voordat deze ingeslapen worden. Waarom zou je dat in godsnaam op internet zetten?
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:03 schreef Fera het volgende:
Ik zie ook allemaal filmpjes staan van mensen en hun laatste momenten met hun huisdieren, voordat deze ingeslapen worden. Waarom zou je dat in godsnaam op internet zetten?
Toen onze vorige hond werd ingeslapen moest ik huilen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:03 schreef Fera het volgende:
En als je die goudvissen dan tot zelfmoord gaat drijven omdat een user met dezelfde naam dingen doet die je niet bevalt, dan verdien je een enkeltje naar het gesticht.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Haha goeie dis deze
Denk dat je je pas zorgen moet gaan maken als je je goudvissen voornamen gaat geven, dan ben je pas écht ver heen
Maar waarom op internet zetten? Zoiets hou je toch privé, lijkt me.quote:
Ik ook hoor. Zelfs m'n vader heeft gejankt, terwijl 'ie altijd deed alsof die hond hem weinig kon schelen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen onze vorige hond werd ingeslapen moest ik huilen.
Daar gaat mijn stoere imago.
Tuurlijk niet mooie ode aan je huisdier toch. Al werd onze hond op een dusdanige manier doodgereden dat de beelden wellicht niet lang op Youtube zouden staanquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar waarom op internet zetten? Zoiets hou je toch privé, lijkt me.
Herkenbaar met onze vorige kat en mijn moeder.. 14 jaar lang kon de kat haar niks schelen maar toen die overleed was zij de gene die hardst janktequote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:06 schreef Fera het volgende:
Zelfs m'n vader heeft gejankt, terwijl 'ie altijd deed alsof die hond hem weinig kon schelen.
Ja, oké, dit filmpje misschien ... Maar ik bedoel filmpjes die letterlijk over het inslapen en dergelijke gaan. Ik zou er niet eens een camera bij willen hebben.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Tuurlijk niet mooie ode aan je huisdier toch. Al werd onze hond op een dusdanige manier doodgereden dat de beelden wellicht niet lang op Youtube zouden staan
Tja, wat zou jij doen in zo'n deprimerende leefomgeving met een eigenaar die de hele dag uh ok zegt als probeert een goed gesprek aan te knopenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En als je die goudvissen dan tot zelfmoord gaat drijven omdat een user met dezelfde naam dingen doet die je niet bevalt, dan verdien je een enkeltje naar het gesticht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |