Dit begint eng te worden.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zie ook nog salade, stokbrood en wijn.
Idiootquote:
En de host, begint zijn naam nou met een O of met een E? Hm, er zit even wat ruis op mijn lijntje met de toekomst.quote:
Kennelijk wel, aangezien je je nogal aangevallen voelt.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Idioot
denk je dat jij ook maar enige invloed hebt op mijn postgedrag?
zelfs fopje heeft daar meer invloed op
dit is een reactie op een post in een topic dat dit is een topic heetquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
dit is een post in een topic dat dit is een topic heet
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En de host, begint zijn naam nou met een O of met een E? Hm, er zit even wat ruis op mijn lijntje met de toekomst.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kennelijk wel, aangezien je je nogal aangevallen voelt.
Dusdanig zelfs dat je me idioot noemt.
Je bent wel snel aangevallen hoor.
Misschien moet je minder drugs gebruiken, dit is namelijk niet behulpzaam voor een gebalanceerde mentale gezondheid.
Okee ik kan jou niet meer serieus nemen nuquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kennelijk wel, aangezien je je nogal aangevallen voelt.
Dusdanig zelfs dat je me idioot noemt.
Je bent wel snel aangevallen hoor.
Misschien moet je minder drugs gebruiken, dit is namelijk niet behulpzaam voor een gebalanceerde mentale gezondheid.
Jawel joh, gewoon even matten halverwege.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:45 schreef Fok-it het volgende:
Dit zijn geen goeie ontwikkelingen voor de wk-troost finale meet
Jij bent ook redelijk fittie 6/10quote:
Deze post is nogal tegenstrijdig.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Idioot
denk je dat jij ook maar enige invloed hebt op mijn postgedrag?
zelfs fopje heeft daar meer invloed op
Je haalt m'n gemiddelde omlaag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |