Jaquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:44 schreef wietparkiet het volgende:
Crack ga je in de keuken werken bij de ikea ofzo?
Crack wordt de persoon die al die productnamen kiest. Hele dag in je kantoor zitten en "Flöteböle" en "Kallakästa" roepen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:44 schreef wietparkiet het volgende:
Crack ga je in de keuken werken bij de ikea ofzo?
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ah
nu is mijn autistenbrein weer tevreden
Brak een hoop harten hoor. Eenzame 50+ers die een onderlinge band/vriendschappen hadden opgebouwd op de zaterdagochtendquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:46 schreef Crack_ het volgende:
Gelukkig is 't ontbijt van één euro afgeschaft op zaterdag.
Bij flesjes bier merk je dat, die knappenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:47 schreef Amarantha het volgende:
Blikje cola te lang in de vriezer gedaan!
Lekkerquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Morgen maar even naar de Ikea om te eten dan.
Jaja, had 't meegekregenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Brak een hoop harten hoor. Eenzame 50+ers die een onderlinge band/vrienden hadden opgebouwd op de zaterdagochtend
Jepquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Bij flesjes bier merk je dat, die knappen
Super druk altijd met die ontbijtjes, ik snap dat echt nietquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Brak een hoop harten hoor. Eenzame 50+ers die een onderlinge band/vriendschappen hadden opgebouwd op de zaterdagochtend
Goedemorgen zeg, je hebt het één euro ontbijt bij o.a. Ikea gemist?!quote:
Ik kom daar nooitquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Goedemorgen zeg, je hebt het één euro ontbijt bij o.a. Ikea gemist?!
Om de reden die ik aanhaal denk ik. Laatste beetje vastigheid met andere mensen voor vele ben ik bangquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Super druk altijd met die ontbijtjes, ik snap dat echt niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |