nee ik kan niet zwanger zijn gekkie crackquote:
van mij wel lrquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Wellicht zijn die 6 dagen rust dan nog belangrijker.
En in het geval van
[..]
Mag ik de peetvader worden?
Tisser dan?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:03 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil veel afleiding, lekker no life posten hier en nergens aandenken.
omdat er niets te doen is voor mn broertjes op die camping en mijn ouders geen zin hebben in het gezeur of ze nog wat gaan doen. Die willen soms ook gewoon even niks doen en ze niet elke dag op sleeptouw nemenquote:
Sowieso. Ik kan goed met kinderen omgaan ook. Enige nadeel is dat ik ze wel vrij snel weer zat ben, maar voor mijn peetkind zal ik uiteraard altijd klaar staanquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik denk dat Lr een goede peetvader zou zijn.
Wie moet ik naast jou overtuigen?quote:
Begin aan Vikings. Ik heb beide seizoenen in één ruk uitgekeken zo'n beetjequote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:03 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil veel afleiding, lekker no life posten hier en nergens aandenken.
Ohja, logischquote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:02 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Soms liep ze wel eens weg omdat ze bang voor een grote hond maar voor de rest liep ze gewoon chill mee hoor
ohquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:02 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik kan niet zwanger zijn gekkie crack
CandyCrushquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:04 schreef supersof het volgende:
Ik zie steeds vaker veertigplussers in de bus met een laptopWaarom zou je dat doen in de bus
ik weet nog niet wie de vader van mijn kind is over 6/7 jaarquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sowieso. Ik kan goed met kinderen omgaan ook. Enige nadeel is dat ik ze wel vrij snel weer zat ben, maar voor mijn peetkind zal ik uiteraard altijd klaar staan
[..]
Wie moet ik naast jou overtuigen?En bedankt voor het vertrouwen.
[..]
Begin aan Vikings. Ik heb beide seizoenen in één ruk uitgekeken zo'n beetje
meestal kijken ze een film hahaha. De vrouw naast mij nu leest een worddocumentquote:
Zo vroeg al kinderen?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:06 schreef supersof het volgende:
[..]
ik weet nog niet wie de vader van mijn kind is over 6/7 jaar
Voor schilderswijkquote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, eens. Was 't maar Den Haag en omstreken. Was handiger geweest
Ik iig nietquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Schilderswijk heb je aan 'n jaartje genoeg. Wil toch niemand zeg pufufufquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Voor schilderswijkheb je aan twee jaar genoeg geloof ik
Als ik een kind zou hebben, zou ik jou serieus overwegen als peetvader.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sowieso. Ik kan goed met kinderen omgaan ook. Enige nadeel is dat ik ze wel vrij snel weer zat ben, maar voor mijn peetkind zal ik uiteraard altijd klaar staan
meh, ligt er aan. Ik zei maar wat eigenlijkquote:
Al vakantie, Nicki lover?quote:
Goed streven. Tenzij je tegen die tijd alsnog geen zekerheid hebt uiteraardquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Huizen zijn best aardig.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Schilderswijk heb je aan 'n jaartje genoeg. Wil toch niemand zeg pufufuf
hoezo nietquote:
dat is op z'n vroegst denk ikquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al vakantie, Nicki lover?
[..]
Goed streven. Tenzij je tegen die tijd alsnog geen zekerheid hebt uiteraard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |