Oohh, clever clever girl danquote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Had het in een glas gegoten he
en de fles weer in de koelkast gezet
maar ze is 12
Mn ouders hebben mij in brabant ingeschreven toen ik 18 werd, zou iedere ouder moeten doenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:50 schreef Fok-it het volgende:
Was ik maar al jaren ingeschreven
Had ik ook vast al een woning gehad
Opzich wel maar je denkt daar dan niet over na omdat je op dat moment financieel niet capabel bent om uit huis te gaanquote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mn ouders hebben mij in brabant ingeschreven toen ik 18 werd, zou iedere ouder moeten doen.
... jij bent ook geen ouderquote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Opzich wel maar je denkt daar dan niet over na omdat je op dat moment financieel niet capabel bent om uit huis te gaan
Ik dan
Ja maar ik moet het huis huren?quote:
Daarom heb ik het ook over oudersquote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Opzich wel maar je denkt daar dan niet over na omdat je op dat moment financieel niet capabel bent om uit huis te gaan
Ik dan
quote:
quote:
Kut Edson. Hij laat gewoon dat meisje in elkaar gemept wordenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:52 schreef Ro-ald het volgende:
Haha fittie toch in de Efteling
http://112misdaad.nl/meis(...)-door-groep-jongens/
En die niggers hequote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kut Edson. Hij laat gewoon dat meisje in elkaar gemept worden
Jammer van Brabantquote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mn ouders hebben mij in brabant ingeschreven toen ik 18 werd, zou iedere ouder moeten doen.
Ah zo, nou ja geen idee, waarschijnlijk dachten mijn ouders dat het m'n eigen verantwoordelijkheid isquote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:53 schreef Tchock het volgende:
[..]Crack zegt dat elke ouder een kind in zou moeten schrijven voor sociale woningbouw als ze 18 worden. Jouw reactie is dat je daar niet over nadenkt omdat je niet uit huis kunt? Wtf?
Ja, eens. Was 't maar Den Haag en omstreken. Was handiger geweestquote:
Wtf? Je ouders weten niet hoe ze aan een hond kwamen?! Is dat super mega lang geleden oid?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:55 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ouders weten het niet meer waar vandaan.
ja is al heel lang geleden inderdaad.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wtf? Je ouders weten niet hoe ze aan een hond kwamen?! Is dat super mega lang geleden oid?
Kan ook fout van de tat-artist zijn geweest natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:56 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom nou toch? Ik controleer de spelling van mijn posts op FOK! zelfs en andere mensen doen het niet eens als ze een tattoo laten zetten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |