Af en toe naar de koelkastquote:
Jammerquote:
Canei is geen wijnquote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
af en toe naar de kast voor wat drinken
trouwens die wijn
Je zusje drinkt al wijn?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
of whatever
net limonade
zelfs mijn zusje zei dat het naar limo smaakte
nee had het op tafel staan en toen nam ze en slokje want ik zei dat het naar limo smaaktequote:
Heb je al wat opties dan?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:43 schreef Crack_ het volgende:
Nog acht maanden en dan verhuizen. Ik hoop op een 3-kamer appartement maar kans is klein
.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee had het op tafel staan en toen nam ze en slokje want ik zei dat het naar limo smaakte
en toen vroeg mijn moeder of er alcohol inzat en toen zei ze ja want mijn keel voelt warm
Ik denk dat mijn moeder me dan lynchtquote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgende keer met absinth zeggen dat het naar limonade smaakt
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee had het op tafel staan en toen nam ze en slokje want ik zei dat het naar limo smaakte
en toen vroeg mijn moeder of er alcohol inzat en toen zei ze ja want mijn keel voelt warm
wat bedoel je?quote:
Nou, ben je al flink op zoek naar huisjes? Is het aanbod beetje goed daar?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]slimme meid dat ze alcohol herkent aan het warm aanvoelen van der keel.. maar dan niet een fles canei herkennen op tafel en dat er hoogst waarschijnlijk alcohol in zal zitte?
Of waarin zat die Canei
![]()
En hoe oud is ze?
[..]
wat bedoel je?
Mooi zo.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn moeder me dan lyncht
Opzoek? Nou nee, het duurt nog 8 maandenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou, ben je al flink op zoek naar huisjes? Is het aanbod beetje goed daar?
Oh okequote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Opzoek? Nou nee, het duurt nog 8 maanden![]()
Maar ik sta over 8 maanden 3 jaar en 7 maanden ingeschreven en dat is prima voor 'n woning.
Had het in een glas gegoten hequote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]slimme meid dat ze alcohol herkent aan het warm aanvoelen van der keel.. maar dan niet een fles canei herkennen op tafel en dat er hoogst waarschijnlijk alcohol in zal zitte?
Of waarin zat die Canei
![]()
En hoe oud is ze?
[..]
wat bedoel je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |