Die werken toch met stencils meestal?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan ook fout van de tat-artist zijn geweest natuurlijk.
Baas _ O_quote:
Zulke tekst hoeft nietquote:
lekkahquote:
Nou, dat kon deze dus niet.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zulke tekst hoeft niet. Als ze dat prima met 't losse handje kunnen dan doen ze dat
.
zondag zijn ouders weer terug. En donderdags gaan ze waarschijnlijk op vakantiequote:
Waar gaan ze heen?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:59 schreef supersof het volgende:
[..]
zondag zijn ouders weer terug. En donderdags gaan ze waarschijnlijk op vakantie
Gelukkig maar, hequote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:59 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Enige wat ik weet waarom ze haar verkochten was omdat ze niet goed was voor wedstrijden
ik moet bijna overgeven aan de gedachte van een broodjequote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lekker. Dat wordt straks nog afkicken van de Subw... uh Kruidvat broodjes.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee, nooit naar binnen geweest.
Ze liep gewoon los mee.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gelukkig maar, he.
Weet jij of jouw ouders (of jij?) haar buiten los lieten lopen of dat ze steeds aan de riem moest blijven?
Zwanger? GEFELICITEERDquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:00 schreef supersof het volgende:
[..]
ik moet bijna overgeven aan de gedachte van een broodje
Lijkt me geen leuk landquote:
its a miraclequote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:00 schreef supersof het volgende:
[..]
ik moet bijna overgeven aan de gedachte van een broodje
Mag ik de peetvader worden?quote:
ze zijn nu een weekendje in Luxemburg. En donderdag gaan ze met mn broertjes naar de caravan in Duitsland. Geen idee hoelang. Kan een week zijn, misschien twee. Als ze de PlayStation meenemen denk ik wel twee weken ofzoquote:
Toto.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]. En wie heeft die grote lul dan op je rug gezet?
Soms liep ze wel eens weg omdat ze bang voor een grote hond maar voor de rest liep ze gewoon chill mee hoorquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
its a miracle
Echt? Liep ze niet weg?Rende ze?
HOE KAN DAT
Op internet staat overal 'LAAT DEZE HOND NIET LOS!! DAN IS IE WEG, LAAT NIET LOS!''
Hoezo als ze de ps meenemen?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:01 schreef supersof het volgende:
[..]
ze zijn nu een weekendje in Luxemburg. En donderdag gaan ze met mn broertjes naar de caravan in Duitsland. Geen idee hoelang. Kan een week zijn, misschien twee. Als ze de PlayStation meenemen denk ik wel twee weken ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |