voeten in je mondquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn. Aan baby's of dieren vragen waarom ze iets doen.
Ik weet wel dat er een aantal dingen van baby's al zijn verklaard. Waarom ze alles in hun mond stoppen, en hun fascinatie met hun voeten een x-aantal maanden.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:39 schreef wietparkiet het volgende:
Kwam net aan bij de snackbar (vrijdag patatdag niet haten) en toen stond mijn vader te bestellen en had hij een biertje voor me besteld
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
.. zeg, heb jij wel ooit in je leven een baby gezien?
Valt wel meequote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Moest nog bestellen dus stond met geopend biertje in mijn hand![]()
tokkiewp alluz
Baby's stoppen hun voeten in hun mondquote:
Duidelijk verschillend maar ongeveer even lekker.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:41 schreef Amarantha het volgende:
Maar IKEA en hotdogs? Zijn die dingen beter dan van de Hema?
Dat weet ik, maar daarom hoef jij nog niet voeten in je mond te steken.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Baby's stoppen hun voeten in hun mond. Jij ook toen je een baby was
Ik moet eerst binnenkort Zweedse gehaktballetjes eten bij de IKEA, Hotdog komt de keer erna welquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Duidelijk verschillend maar ongeveer even lekker.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar daarom hoef jij nog niet voeten in je mond te steken.
Die vind ik echt heel erg vies.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moet eerst binnenkort Zweedse gehaktballetjes eten bij de IKEA, Hotdog komt de keer erna wel
Daar maak je vast vrienden mee!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:42 schreef wietparkiet het volgende:
Heb trouwens nog 3 dichte flessen over
dat weggeven gaat me beter af dan verwacht
Oh ik hoor altijd mensen helemaal enthousiast over die Zweedse balletjesquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die vind ik echt heel erg vies.De hotdogs daarentegen
Waarschijnlijk meer omdat het geen drol kost dan dat ze echt super lekker zouden zijn.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik hoor altijd mensen helemaal enthousiast over die Zweedse balletjes
Oh nee ik niet. Zacht, smakeloos vlees dat smaakt alsof het in ronde vormpjes is gespoten.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik hoor altijd mensen helemaal enthousiast over die Zweedse balletjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |