quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We gaan eerst een dag naar Zagreb want interrailpas, dus eh, 600 euro.
Ik moet er nog even voor gaan zitten wat alles gaat kosten, maar liever te veel dan te weinig
Liever te vele dan te weinig, apart zetten bedoel je toch?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We gaan eerst een dag naar Zagreb want interrailpas, dus eh, 600 euro.
Ik moet er nog even voor gaan zitten wat alles gaat kosten, maar liever te veel dan te weinig
Nou en. Zagreb is koelquote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]zoveel leukere plaatsen op de heenweg
Jaaaaa. Backpack heb ik al gekocht enzo. Maar het is ook zo tering goedkoop in hongarije. 2 euro voor een halve liter bier op een festival, yay.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Liever te vele dan te weinig, apart zetten bedoel je toch?
Dan helemaal gelijk
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jaaaaa. Backpack heb ik al gekocht enzo. Maar het is ook zo tering goedkoop in hongarije. 2 euro voor een halve liter bier op een festival, yay.
Hongaarse prijzenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jaaaaa. Backpack heb ik al gekocht enzo. Maar het is ook zo tering goedkoop in hongarije. 2 euro voor een halve liter bier op een festival, yay.
... denk je dat vrouwen haarloos zijn en blijven uit zichzelf? De gemiddelde vrouw scheert zich volgens mij dertig keer meer dan een man.quote:
Oké.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:28 schreef Fok-it het volgende:
Jullie reageren altijd zo serieus
Oke gewoon een normale vrouw dan
Baard scheren en al die kleine kuthaartjes die in je borsthaar verdwijnen en over je buik wat weer zorgt coor jeuk
Daar hebben vrouwen geen last van.
Ja die van het songfestival misschien
Meg is ook echt een kutwijf. Heb je die interviews met Jack over haar wel eens gelezen?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:28 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt wel alsof Meg op veel foto's der best doet om er lelijk uit te zien![]()
Nee, vrouwen moeten hun punani, benen en oksels om de dag scheren.. en reken maar dat dat jeukt hoorquote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:28 schreef Fok-it het volgende:
Jullie reageren altijd zo serieus
Oke gewoon een normale vrouw dan
Baard scheren en al die kleine kuthaartjes die in je borsthaar verdwijnen en over je buik wat weer zorgt coor jeuk
Daar hebben vrouwen geen last van.
Ja die van het songfestival misschien
Je buurvrouw niet HIHIAHOquote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, vrouwen moeten hun punani, benen en oksels om de dag scheren.. en reken maar dat dat jeukt hoor.
Neen, wat danquote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Meg is ook echt een kutwijf. Heb je die interviews met Jack over haar wel eens gelezen?
Maar dat zijn vaak toch meer donshaartjesquote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, vrouwen moeten hun punani, benen en oksels om de dag scheren.. en reken maar dat dat jeukt hoor.
Niks is een donshaar als je 't hebt geschoren..quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dat zijn vaak toch meer donshaartjes
Ja oke schaamhaar niet
Dit soort shit. En echt véél ook.quote:
http://www.rollingstone.c(...)pes-partner-20140523quote:"I don't think anyone talks to Meg. She's always been a hermit," he said. "When we lived in Detroit, I'd have to drive over to her house if I wanted to talk to her, so now it's almost never."
[..]
White declined to discuss his marriage to Meg, but described her as extremely emotionally reserved. That aspect of her personality frustrated him when the two were in a creative partnership. "She's one of those people who won't high-five me when I get the touchdown," he said. "She viewed me that way of 'Oh, big deal, you did it, so what?' Almost every single moment of the White Stripes was like that. We'd be working in the studio and something amazing would happen: I'm like, 'Damn, we just broke into a new world right there!' And Meg's sitting in silence."
quote:
Wat unne vrouwquote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit soort shit. En echt véél ook.
[..]
http://www.rollingstone.c(...)pes-partner-20140523
Lazy bones zeg, sjongejongequote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Benauwd in mijn kamer, maar geenz in om raam open te doen. Zo werken. met jouuuu?
Wanneer ga je nou zeggen waar je werkt goffedommequote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Benauwd in mijn kamer, maar geenz in om raam open te doen. Zo werken. met jouuuu?
ze werkt bij andersomquote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wanneer ga je nou zeggen waar je werkt goffedomme
bij mijquote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lazy bones zeg, sjongejonge. Ja wel oké, voel me niet helemaal lekker
. Maar niet erg ofzo
ZO IN BEDJE WANT IK HEB OOK LAZY BONES ja toch
Zandpadquote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Smoke weed everydayquote:
Je hebt ervaringen?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ezelltjes in Amsterdam zijn ook best prijzig kan ik je vertellen
Huh nee op ezell.nl natuurlijkquote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Je hebt ervaringen?
deel je die ook op hookers.nl?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |