ja, maar om je handen kunnen ze niet heen als je ze insluit, een pennenstreep welquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet nog dat beestjes en kevertjes vroeger ook altijd pas op je hand klommen als je ze helemaal had ingesloten, anders gewoon omheen.
Dit interesseert echt helemaal niemand.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:16 schreef supersof het volgende:
wat was ook al weer die quote van hem die iedereen gebruikte paar maanden geleden
new girl?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:16 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet na GG een nieuwe meiden serie hebben om te kijken
doe niet zoquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit interesseert echt helemaal niemand.
jaaaaaaaaaa DIE!quote:
Pretty Little Liars schijnt ook wel geliefd te zijn bij chicksquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:16 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet na GG een nieuwe meiden serie hebben om te kijken
oh hahaquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wilde de quote van hem doen.
Maar had hem fout.
Fouten maken is menselijk kaneeltjequote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wilde de quote van hem doen.
Maar had hem fout.
Oh ja dat weet ik nogquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wtfwas paar jaar ook hier in agga. Had chick een hond gepijpt voor de camera
watquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wtfwas paar jaar ook hier in agga. Had chick een hond gepijpt voor de camera
Hmm dat is ook komedie toch? Ik wil wel zoals GG een beetje dramaquote:
Fouten erkennen een stuk moeilijker blijkbaarquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Fouten maken is menselijk kaneeltje
kaneel denkt hij is celestialquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fouten erkennen een stuk moeilijker blijkbaar
Volgens dat kanaal is het debuut pas uit op 9 september. Kijk tegen die tijd nog eens op de site van platomania of zo, kan je echt veel verzendkosten schelenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:18 schreef wietparkiet het volgende:
Oh en tchock denk niet dat je interesse hebt maar hier is hun youtube
https://www.youtube.com/user/imminenceswe
ja lijkt me ook leukquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |