kan je die downloaden?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Poeh, je moet even op youtube trailers op zoekenMaar het is echt de moeite waard. Ik hou echt van deze serie! Zo herkenbaar ook
oké mooiquote:
Ik baal het meest van GoT.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:26 schreef Amarantha het volgende:
OITNB komt ook pas in April of Juni uit denk ik
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:26 schreef supersof het volgende:
[..]
oké mooi
misschien ga ik dan eindelijk weer eens een serie volgen
Doe dan house of cards ipv de zoveelste tienermeisjesseriequote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:26 schreef supersof het volgende:
[..]
oké mooi
misschien ga ik dan eindelijk weer eens een serie volgen
die kan je toch alleen zien op netflix?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Doe dan house of cards ipv de zoveelste tienermeisjesserie
Volgens mij zijn er overal downloads van hoor.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:29 schreef supersof het volgende:
[..]
die kan je toch alleen zien op netflix?
Mwah Girls is niet echt een tienerserie hoorquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Doe dan house of cards ipv de zoveelste tienermeisjesserie
Je kan hem makkelijker op Netflix kijken, maar alles is te downloaden.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Zal inmiddels wel te downloaden zijnquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Het zal ongetwijfeld op primewire staan.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Kinderen zonder Netflix hebben over 20 jaar een gedeelte van hun opvoeding gemistquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zal inmiddels wel te downloaden zijn
Mensen zonder netflix
Ik kijk nooit Netflix op mijn pc. Kan internet niet aanquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:32 schreef Amarantha het volgende:
Mijn pc kan geen HD aan op Netflix maar dat maakt gewoon weinig uit. Kwaliteit is nog steeds goed
echtquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan hem makkelijker op Netflix kijken, maar alles is te downloaden.
Je mag mijn account ook wel keertje lenen hoor
ik kijk toch geen series en films download ik wel gewoonquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zal inmiddels wel te downloaden zijn
Mensen zonder netflix
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |