90210quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:19 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga Pretty Little Lairs voor de 100ste keer maar een kans geven hierna
weet je hoe ze mijn dorp noemen hier? ik dm het wel evenquote:
weet uit ervaring dat metal(core)bandjes vaak alleen via big cartel merch en cd's verkopenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens dat kanaal is het debuut pas uit op 9 september. Kijk tegen die tijd nog eens op de site van platomania of zo, kan je echt veel verzendkosten schelen
Uutjequote:
Iets heel anders maar ga house of cards kijkenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:19 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga Pretty Little Lairs voor de 100ste keer maar een kans geven hierna
Ik denk niet dat ik seizoen 3 verder ga kijken.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Iets heel anders maar ga house of cards kijken
Klopt.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Fouten maken is menselijk kaneeltje
Ik geef mijn fout toch net toe? Of mis ik de grap?quote:
Ik kan Netflix serie's wel waarderen ja, waar gaat het over?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Iets heel anders maar ga house of cards kijken
denk dat je het grapje mistquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Ik geef mijn fout toch net toe? Of mis ik de grap?
Imminence schijnt vocals te hebben maar tot nu toe heb ik enkel nog cello met pianobegeleiding gehoordquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
weet uit ervaring dat metal(core)bandjes vaak alleen via big cartel merch en cd's verkopen
Oh dit voorspeld dan wel weer weinig goedsquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik seizoen 3 verder ga kijken.
Moet je niet Mors Certa en Hora Incerta luisterenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Imminence schijnt vocals te hebben maar tot nu toe heb ik enkel nog cello met pianobegeleiding gehoord
GoT duurt echt nog héél erg lang hè.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:23 schreef Amarantha het volgende:
Verdomme Game of Thrones, Girls & Orange is the New Black moeten gewoon hun nieuwe seizoen online gooien!
Machtquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kan Netflix serie's wel waarderen ja, waar gaat het over?
Mwah, het is wel interessant. Maar ook beetje langdradigquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dit voorspeld dan wel weer weinig goeds
Is hier zo althans, als ik bijdehand loop te doen zeggen ze altijd jesper denkt hij is grappig enzovoortsquote:
Waardeloze gozer!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik seizoen 3 verder ga kijken.
waar gaat het overquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:24 schreef Amarantha het volgende:
Ik vermoed dat Girls als eerste komt. Tevens een geniale serie Sof! Moet je echt kijken![]()
*Is ook genomineerd voor Emmy awards, oké alle drie de serie's zijn genomineerd voor allemaal Emmy's maar toch*
Nou nou nou, do normal menquote:
Poeh, je moet even op youtube trailers op zoekenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |