DOE EVEN NORMAAL SPOILERS GEBRUIKEN OKE????quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan is het Jenny of BlairNee vast ook niet. Maar dacht hints te zien naar Juliette dat zij het is
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:07 schreef supersof het volgende:
[..]
DOE EVEN NORMAAL SPOILERS GEBRUIKEN OKE????
Ja, ja, jaquote:
ik ben serieus hoor. ik ben bij seizoen drie dacht ikquote:
Waarom?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Omdat kleine toffe band en omdat ik soms nog wel eens een cd fysiek wil hebben.
en spotify
Dit is echt onzin.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ja, ja
Heb je gelezen hoeveel miljoenen bands en artiesten krijgen door Spotify?
Niks te klagen hoor
Als je niemand tegen komt lijkt het me een realistische optie. Tenzij je überhaupt niemand wil vinden natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan geef je ook wel toe dat je ontzettend lelyk bent
ziet eruit als een leuk spelletjequote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:07 schreef supersof het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=850476734964021&permPage=1
ahahahahahah
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:04 schreef supersof het volgende:
[..]
ga naar de stad
zoek een leuke vrouw
vraag of ze wat te doen heeft
regel haar
Ben ik er veel mee bezig?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent er wel erg veel mee bezig ook. Al heb ik er over paar jaar wellicht ook iets minder schijt aan, wie weet.
Een antwoord op wat? :Squote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:05 schreef Crack_ het volgende:
Kaneel, er was ook iemand bij sollicitatieronde die gewoon echt jou was.. maar dan was hij pas 21. Hij leek wel echt 26 en zo deed ie ook![]()
. Wat betreft karakter weet ik niet want hij zei niks.. hmm dit zou ook een antwoord kunnen zijn
.
Ik vind mezelf niet zo zielig hoor.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij hebt flips dus makkelijk praten
Maar kaneel moet wel minder zielig doen. Dat wel
Imminencequote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Welke band? Kun je niet gewoon in fysieke winkel kopen?
Opbrengsten zijn te laag, staat lang niet alle muziek op, staat geen hele nieuwe muziek op, kwaliteit is te laag en de tags kloppen van geen kant.quote:
Nou ja, ik zag laatst een nieuwsbericht dat artiesten gewoon echt veel geld kregen dankzij mensen die spotify gebruiken, maar ik weet er ook het fijne niet vanafquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit is echt onzin.Sorry, gewoon niet waar. Een band moet een absurde hoeveelheid plays krijgen om de opbrengsten uit één album te evenaren.
[..]
Als je niemand tegen komt lijkt het me een realistische optie. Tenzij je überhaupt niemand wil vinden natuurlijk.
Ik vind het een beetje overdreven om elke serie onder een spoiler te zetten, vooral serie's die al een paar jaar niet meer op tv zijn. Als dat de regel is.. Prima maar ik heb GG al vaker besproken hier zonder dat iemand het erg vond?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:08 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben serieus hoor. ik ben bij seizoen drie dacht ik
Ja. Handjevol.quote:
Waarom wat?quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Omdat kleine toffe band en omdat ik soms nog wel eens een cd fysiek wil hebben.
en spotify
snap niet dat ie gewoon door dat rondje ging en die streepjes dan niet doetquote:
Toch wel een vrij veel voorkomend onderwerp toch? Maar je zal eerst een baan moeten vinden voordat ik jou overweeg te daten.quote:
Dit klopt wel ja.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Opbrengsten zijn te laag, staat lang niet alle muziek op, staat geen hele nieuwe muziek op, kwaliteit is te laag en de tags kloppen van geen kant.
Je komt er pas op het laatst achter, en dan denk je van w.t.fquote:
Jep. Of soms labelmensen en managers.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit klopt wel ja.
Komt dat dan omdat de desbetreffende artiest er niet mee akkoord gaat dat zijn muziek op spotify komt?
Of omdat niet bekend genoeg ofzoquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit klopt wel ja.
Komt dat dan omdat de desbetreffende artiest er niet mee akkoord gaat dat zijn muziek op spotify komt?
#yoloquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was het maar zo gemakkelijk, Sof.
Ik zie sowieso weinig vrouwen alleen. Vaak met vriend. En degene die ik heb aangesproken zeggen binnen een minuut dat ze een vriend hebben.
En alle single vrouwen die op mannen vallen die ik ken, vinden me te oud of niet leuk. Mja.
[..]
Ben ik er veel mee bezig?
[..]
Een antwoord op wat? :S
[..]
Ik vind mezelf niet zo zielig hoor.
Ik baal alleen van dat ik geen werk kan vinden.
Dacht dat de meeste nummers van the beatles er niet op staanquote:
Ja daar hield ik al rekening meequote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je komt er pas op het laatst achter, en dan denk je van w.t.f
Meer zeg ik niet
Is over het algemeen niet serieus hoor.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toch wel een vrij veel voorkomend onderwerp toch? Maar je zal eerst een baan moeten vinden voordat ik jou overweeg te daten.
nee okequote:
I aint saying he a golddiggerquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toch wel een vrij veel voorkomend onderwerp toch? Maar je zal eerst een baan moeten vinden voordat ik jou overweeg te daten.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:11 schreef supersof het volgende:
[..]
snap niet dat ie gewoon door dat rondje ging en die streepjes dan niet doet
Wtf dat Imminence van je is echt súper klein.quote:
Deze band dan toevallig wel, maar luister eigenlijk via jewtube of lokaal muziek.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dacht dat de meeste nummers van the beatles er niet op staan
En Mad World ook niet
even een klein spinnetje zoekenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook niet... raar beest.. maar ik wil het nu ook doen
Ik neem genoegen met huisman, maar als er genoeg geld vrij is voor een schoonmaakster, kok of ander personeel dan vind ik het ook goed.quote:
Kiest altijd de meest efficiënte route dus over zo'n lijn klimmen doet hij pas als hij door heeft dat het wel moet.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:11 schreef supersof het volgende:
[..]
snap niet dat ie gewoon door dat rondje ging en die streepjes dan niet doet
Vind het heel eerlijk echt een supertoffe band om naar te luisterenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wtf dat Imminence van je is echt súper klein.Niet eens een entry op Discogs en nog geen 900 luisteraars op Last.fm
But he aint messing with no broke indo'squote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik neem genoegen met huisman, maar als er genoeg vrij is voor een schoonmaakster en kok vind ik het ook goed.
Ja dat zal het wel zijn, te dom om dan te bedenken dat je dan ook over de rest heen kanquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kiest altijd de meest efficiënte route dus over zo'n lijn klimmen doet hij pas als hij door heeft dat het wel moet.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
But he aint messing with no broke indo's
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent zelf vervelend met je dikke hoofd. Het is net Peter Beense die op je af komt waggelen. Ga eens afvallen, dikke zeug.
doe nou nietquote:
Ik weet nog dat beestjes en kevertjes vroeger ook altijd pas op je hand klommen als je ze helemaal had ingesloten, anders gewoon omheen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat zal het wel zijn, te dom om dan te bedenken dat je dan ook over de rest heen kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |