misschien welquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja hoorEn ik beeld mijn reusachtige biceps zeker in?
[..]
Geen 'vervangende' vriendin te regelen?
oh oeps, zo ver had ik helemaal niet gelezen. Zag alleen jouw reactiequote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, maar om de opmerking dat hij een date moet zoeken te beantwoorden met "laatste date februari 2013" vind ik ook een beetje flauw. Als je dat slappe argument altijd gebruikt raak je nooit meer een leuk meisje of jongetje aan in je leven.
Serieus. Ik kom maar gewoon niemand tegen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:00 schreef supersof het volgende:
[..]
serieus? mijn laatste was afgelopen zondag![]()
geen leuke date overigens
Ja, want de enige reden dat ik sindsdien geen date meer heb gehad, was omdat ik er geen zin in had.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Des te meer reden om een date te regelen, toch?
Ik zie geenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De '' is gericht op het zijn van Sof haar vervangende 'vriendin' of erken je dat ik één en al spier ben?
ga naar de stadquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Serieus. Ik kom maar gewoon niemand tegen.
[..]
Ja, want de enige reden dat ik sindsdien geen date meer heb gehad, was omdat ik er geen zin in had.
Je bent er wel erg veel mee bezig ook. Al heb ik er over paar jaar wellicht ook iets minder schijt aan, wie weet.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ja, want de enige reden dat ik sindsdien geen date meer heb gehad, was omdat ik er geen zin in had.
Moet je meer buiten komenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
awquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik zie geenwel een
en die is omdat jij haar een ander alternatief geeft waardoor mijn hosselplan in duigen valt. Je bent een slechte wingman
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:45 schreef Amarantha het volgende:
Ey wie had hier nou Gossip Girl gezien? *ik heb een vraag*
Oh. En dat terwijl ik ten behoeve van jouw geluk mijn eigen aanwezigheid geeneens aanbood om Sof haar week vakantie te redden.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik zie geenwel een
en die is omdat jij haar een ander alternatief geeft waardoor mijn hosselplan in duigen valt. Je bent een slechte wingman
Jij hebt flips dus makkelijk pratenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent er wel erg veel mee bezig ook. Al heb ik er over paar jaar wellicht ook iets minder schijt aan, wie weet.
Is Juliette Gossip Girl? (die chick die in het begin van seizoen 4 met Nate gaat) Zo nee dan wil ik niet weten wie het wel isquote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is Juliette Gossip Girl? (die chick die in het begin van seizoen 4 met Nate gaat) Zo nee dan wil ik niet weten wie het wel is
Blind dates al eens geprobeerd?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Dan is het Jenny of Blairquote:
Dat wordt door jullie inderdaad gesteld.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij hebt flips dus makkelijk praten
Maar kaneel moet wel minder zielig doen. Dat wel
Losgaan op festivals daarom.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:06 schreef wietparkiet het volgende:
Ik wil een fysiek album van een band maar de verzendkosten zijn bijna even hoog als het album zelf
Waarom?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:06 schreef wietparkiet het volgende:
Ik wil een fysiek album van een band maar de verzendkosten zijn bijna even hoog als het album zelf
Neequote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is Juliette Gossip Girl? (die chick die in het begin van seizoen 4 met Nate gaat) Zo nee dan wil ik niet weten wie het wel is
Nee en neequote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan is het Jenny of BlairNee vast ook niet. Maar dacht hints te zien naar Juliette dat zij het is
Welke band? Kun je niet gewoon in fysieke winkel kopen?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:06 schreef wietparkiet het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |