Ja hoor.quote:
waarom niet?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:35 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb 5 kassabonnetjesIk ga hem dus niet winnen
En Girls niet vergeten hequote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:35 schreef supersof het volgende:
[..]
ik kijk toch geen series en films download ik wel gewoon
Omdat er vast paupers zijn die het hele WK vet vaak heen zijn geweest voor veel kassabonnetjes (of bonnetjes van vrienden/familie hebben gehad)quote:
Vijf is toch ook aardig wat?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat er vast paupers zijn die het hele WK vet vaak heen zijn geweest voor veel kassabonnetjes (of bonnetjes van vrienden/familie hebben gehad)
EN IEDERE FUCKING MAAND WEER DIE FOTO OP FACEBOOK, ik vind het overdrevenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:37 schreef supersof het volgende:
de man/vriend van nicolette van dam koopt elke maand het aantal maanden in rozen wat ze hebben/getrouwd zijn
[ afbeelding ]
vandaag 89![]()
![]()
![]()
![]()
Dankjequote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vijf is toch ook aardig wat?![]()
Ik duim voor je
Ach over een paar maandjes is die bos zo groot, zie je die kop van haar niet meerquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
EN IEDERE FUCKING MAAND WEER DIE FOTO OP FACEBOOK, ik vind het overdreven.
Sick.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:37 schreef supersof het volgende:
de man/vriend van nicolette van dam koopt elke maand het aantal maanden in rozen wat ze hebben/getrouwd zijn
[ afbeelding ]
vandaag 89![]()
![]()
![]()
![]()
ZO LIEF OMGquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
EN IEDERE FUCKING MAAND WEER DIE FOTO OP FACEBOOK, ik vind het overdreven.
Kak hier had ik ook mee moeten beginnenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:37 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
vandaag 89![]()
![]()
![]()
![]()
Zou het de eerste paar keer wel lief vinden maar zou het persoonlijk op een gegeven moment een beetje overdreven vindenquote:
staat toch super mooi in huisquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zou het de eerste paar keer wel lief vinden maar zou het persoonlijk op een gegeven moment een beetje overdreven vinden!
je kan er nu mee beginnenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kak hier had ik ook mee moeten beginnen
Als je zo'n groot huis hebt wel maar als ik in een bescheiden huisje of flat woon dan is het wel een beetje veel op een gegeven momentquote:
Wat een aanstellers zegquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:37 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
vandaag 89![]()
![]()
![]()
![]()
Walgelijkquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:37 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
vandaag 89![]()
![]()
![]()
![]()
Dit ja, wtf weet je hoe duur. Doe mij maar een vakantie hoorquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Walgelijk
geeft dat geld dan aan een goed doel ofzo
ja okequote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als je zo'n groot huis hebt wel maar als ik in een bescheiden huisje of flat woon dan is het wel een beetje veel op een gegeven moment
vind het wel schattigquote:
"Dat heb je van die vriend van Nicolette van Dam zeker"quote:
Crackproblemen dit.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:41 schreef Crack_ het volgende:
Trouwens, ik zie het op haar Facebook ook. Ze is dus hoogzwanger, nou leuk enzo. Maar waarom gaat dan ineens iedereen je buik aanraken. Ik word echt helemaal gek als iedereen ineens mn buik gaat aanraken als ik zwanger ben hoor
!
ja kan ookquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Walgelijk
geeft dat geld dan aan een goed doel ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |